پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸
به گزارش دریافتی کازرون نما ، رئیس هیات کوهنوردی شهرستان کازرون در راستای افزایش تعامل و توسعه همکاری به منظور زمینه یابی برای اجرای پروژه ها و برنامه های این هیات در نشستی با اعضای شورای اسلامی شهر کازرون شرکت نمودند.

به گزارش دریافتی کازرون نما ، رئیس هیات کوهنوردی شهرستان کازرون در راستای افزایش تعامل و توسعه همکاری به منظور زمینه یابی برای اجرای پروژه ها و برنامه های این هیات در نشستی با اعضای شورای اسلامی شهر کازرون شرکت نمودند.

این نشست روز یکشنبه مورخ 21/10/93 ساعت 5/6 عصر در شورای اسلامی شهر کازرون برگزار گردید. در آغاز یدالهی ضمن تشکر از برگزاری این نشست،گزارشی از  عملکرد هیات کوهنوردی در چهارسال گذشته ارائه و به جایگاه  ممتاز هیات کوهنوردی کازرون در میان هیات های کوهنوردی استان فارس از دید مسئولان هیات کوهنوردی استان اشاره نمودند.

سپس نحوه واگذاری و تلاش های انجام شده برای پرداخت هزینه های زمین اهدایی برای ایجاد سالن اختصاصی سنگ نوردی سالنی را تشریح نمودند و همکاری شورای شهر را برای کسب مجوزهای لازم برای ساخت این سالن سنگنوردی خواستار شدند. همچنین ایشان اظهار داشتند پروژه احداث صخره کودک در بوستان های شهر از 2 سال پیش در حال پیگیری است اما به رغم قول های مساعد شهردار سابق، هنوز این پروژه عملیاتی نشده و امید است به یاری شورای شهر و شهردار محترم به زودی شاهد ساخت این صخره ها برای بستر سازی توسعه این ورزش نوپا در میان کودکان و نوجوانان شهرمان باشیم.

یدالهی در پایان سخنان خود، آمادگی هیات و جامعه کوهنوردی را برای مشارکت فعال در برنامه های جمعی که در حفظ و صیانت از محیط زیست، سلامت و شادابی مردم شریف شهرمان موثر است مانند درختکاری، برنامه های پیاده روی یا کوهپیمایی عمومی و ... اعلام نمودند و از اعضای شورای شهر خواستند با تدبیر، درایت و کاردانی خود مانع از تغییر کاربری تپه های حاشیه شمال شهر کازرون گردند.

در ادامه این نشست، اعضای شورای اسلامی شهر از همکاری و تعامل با هیات کوهنوردی استقبال نمودند و جهت تسهیل ساخت سالن اختصاصی سنگنوردی و صخره های کودک در بوستان ها و سایر برنامه های هیات کوهنوردی اعلام آمادگی نمودند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹