پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۰
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کازرون گفت: مبلغ 140میلیاردریال اعتبار بمنظور مقاوم سازی مسکن های روستایی به این شهرستان با دارا بودن 300 روستا اختصاص یافته است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کازرون گفت: مبلغ 140میلیاردریال اعتبار بمنظور مقاوم سازی مسکن های روستایی به این شهرستان با دارا بودن 300 روستا اختصاص یافته است.

سعید عباس نیا در گفتگو با درخشنده خبرنگار کازرون نما افزود: سهم هر متقاضی مقاوم سازی مسکن روستائی 150میلیون ریال با کارمزد بانکی پنج درصد تعیین شده است .

وی با اشاره به اینکه آغاز پرداخت این وام ها هم اکنون به 930متقاضی آغاز شده اظهار داشت : مدت زمان اقساط این وام ها 15ساله خواهد بود.

وی اظهار داشت: شهرستان کازرون با دارا بودن بیش از 300 روستا به لحاظ تخصیص اعتبار پس از شیراز و مرودشت یبشترین رقم رادر فارس به خود اختصاص داده است .

به گفته رییس بنیاد مسکن کازرون تاکنون هفتهزار واحد روستایی در این شهرستان مقاوم سازی و یا بازسازی شده است که با احتساب پرداخت این میزان اعتبار تخصیصی در مجموع بیش از70 درصد واحدهای مسکونی روستایی منطقه نیز بازسازی خواهد شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۴
اذان صبح
۰۴:۵۱:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۱۸:۵۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۴۳
غروب آفتاب
۱۹:۴۱:۴۴
اذان مغرب
۱۹:۵۸:۴۳