پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵
بسیج اساتید واحد کازرون برگزارکرد:
با همت بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون مراسم جشنی بمناسبت میلاد پر افتخار پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق(ع) با حضور جمعی از اساتید دانشگاه و طلاب حوزه در سالن اجتماعات حوزه علمیه شهرستان برگزار گردید.
به گزارش  دریافتی کازرون نما از خبرنگار خبرگزاری آنا: حجه الاسلام یاسین راد مسئول عقیدتی سیاسی پادگان 07 ارتش  به عنوان سخنران این مراسم گفت: قرآن و اهل بیت دو بال پرواز و هدایت است و هر کدام نباشد دیگری نمی تواند جایگزین آن شود پس باید در سایه قرآن و اهل بیت باشیم تا هدایت و سعادتمند شویم.
مسئول عقیدتی سیاسی 07 ارتش با بیان اینکه فلسفه عالم خلقت بندگی الهی است و در مسیر بندگی انسان احتیاج به راهنما دارد، گفت: رسول اکرم برترین و بهترین راهنمای بشر است چرا که قرآن کریم می فرمایند الگوی نیکوی شما پیامبر اکرم است و عقل انسان هم می گوید از الگویی تبعیت کن که اهل خطا و اشتباه نباشد.
یاسین راد در ادامه افزود: وظیفه ما مسلمانان همان است که حضرت رسول فرمودند که از ثقلین فاصله نگیرید  و منحرف و دور نشوید قرآن و اهل بیت  بهترین چراغ راهنمای بشر است.
در ادامه دکتر عارف مسئول بسیج اساتید با اشاره به ویژگی های پیامبر رحمت و مهربانی اظهار کرد: امروز خیلی از مسلمانان متأسفانه شناخت کافی از سبک زندگی پیامبر اسلام  و  ندارند  شاید خیلی از ما نمی دانیم امام جعفر صادق با شاگردان و یا بااقشار مختلف مردم چگونه رفتاری داشته است.
عضو هیأت علمی واحد کازرون با بیان اینکه متأسفانه اهل تسنن از اهل بیت دوری می کنند و متاسفانه شیعیان هم از قرآن کریم شناخت لازم وکافی ندارند گفت: کسانی در زندگی موفق هستند که از این  دو بهره مند باشند  وهر مسلمان وظیفه دارد دین پژوهی را به طور عمیق در خود داشته باشد.
نویسنده: اصغر جوکار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
اذان صبح
۰۴:۵۲:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۹:۴۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۴۸
غروب آفتاب
۱۹:۴۱:۰۶
اذان مغرب
۱۹:۵۸:۰۳