پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۵۱۹
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۷
امام جمعه کازرون:
به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام محمد خرسند ظهر امروز در همایش بزرگ اصولگرایان فارس اظهار داشت: هدف از برگزاری چهارمین همایش اصولگرایان فارس و دیگر همایش‌های ازاین‌دست، ایجاد انسجام درونی و بیرونی ولایت‌مداران است آن‌گونه که مقام معظم رهبری بر اتحاد و همدلی و هم‌گرایی تاکید داشته و آن را ترسیم کرده‌اند.
به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام محمد خرسند ظهر امروز در همایش بزرگ اصولگرایان فارس که به‌مناسبت میلاد مسعود نبی مکرم اسلام برگزار شد، اظهار داشت: هدف از برگزاری چهارمین همایش اصولگرایان فارس و دیگر همایش‌های ازاین‌دست، ایجاد انسجام درونی و بیرونی ولایت‌مداران است آن‌گونه که مقام معظم رهبری بر اتحاد و همدلی و هم‌گرایی تاکید داشته و آن را ترسیم کرده‌اند.

وی افزود: جریان ولایت‌مداری به‌عنوان یک جریان فکری، اعتقادی و فرهنگی که ولایت فقیه را فصل‌الخطاب و استمرار جریان رسول‌الله (ص) می‌داند ضرورت دارد که در این مقطع زمانی انسجام خود را بیشتر و قوی‌تر نشان دهد.

امام جمعه کازرون همچنین تصریح کرد: فتنه‌گران نه‌تنها از اعمال و کرده‌های خود پشیمان و نادم نیستند بلکه درحال طراحی فتنه دیگری هستند که به‌طور کامل مشهود است.

خرسند با تأکید بر تقویت انسجام ولایت‌مداران در این استان خاطرنشان کرد: گاهی برخی از جریان‌های افراطی در فارس حضور می‌یابند و مواضع تندی را اتخاذ می‌کنند و بنا دارند برای نظام اسلامی چالش ایجاد کنند.

وی متذکر شد: بنا به تبعیتی که از مقام معظم رهبری داریم، حمایت از دولت به‌ویژه شخص رئیس جمهور را در دستور کار خود داریم اما نقد منصفانه را بهترین حمایت از دولت می‌دانیم.

امام جمعه کازرون اضافه کرد: امروز جریانی در کشور مسائل اصلی را فرعی قلمداد می‌کند و حواشی را در متن قرار می‌دهد.

خرسند طرح موضوع رفراندوم را در کشور بی‌مورد دانست و گفت: چه موضوعی در کشور به بن‌بست رسیده که امروز برای آن همه‌پرسی برگزار کنیم؟

وی وجود ولایت در نظام اسلامی را ازبین برنده بن‌بست ها دانست و تصریح کرد: مسئله اصلی کشور اجرای عدالت اجتماعی است که در گرو تحقق اقتصاد مقاومتی بوده و مسئله هسته‌ای مانند بسیاری از موضوعات مطرح در کشور تکلیفی روشن و واضح دارد.

امام جمعه کازرون یادآور شد: کنار گذاشتن اختلافات و دسته‌بندی‌های سیاسی یک ضرورت و تکلیف است و از دولت انتظار داریم وارد حاشیه‌ها نشود و خود نیز حاشیه‌ساز نباشد.

وی با طرح این سئوال که آیا رفراندومی را که برخی مطرح می‌کنند برای حل مشکلات بهداشتی، اقتصاد مقاومتی، پرداخت معوقات فرهنگیان و کارگران بوده و یا اینکه منظور این‌گونه افراد موضوع فناوری هسته‌ای کشور است، تصریح کرد: تکلیف فناوری هسته‌ای که به‌طور کامل معلوم است و البته دولت آن را به عنوان اولویت نخست خود قرار داده و در این زمینه مذاکرات متعددی نیز در صحنه بین‌الملل صورت داده است.

خرسند با بیان اینکه مذاکرات هسته‌ای تاکنون  گشایشی را نداشته است خاطرنشان کرد: این مذاکرات روز‌به‌روز سطح توقعات دشمن را بالاتر برده است.

امام جمعه کازرون با بیان آیه‌ای از قران کریم گفت: خداوند خطاب به نبی مکرم اسلام (ص) فرمود «دشمنان یهود و نصارا به‌هیچ‌وجه از تو راضی نمی‌شوند مگر اینکه از اصول و دین خدا دست برداری»، و امروز دشمن به‌دنبال این است که ما نیز از اصول خود کوتاه بیائیم.

وی افزود: حتی اگر ما از فناوری هسته‌ای خود دست برداریم دشمن باز دست‌بردار نیست و سطح توقع او بیشتر خواهد شد.

امام جمعه کازرون ادامه داد: امروز دگراندیشان و برخی از قلم‌به‌دستان مسئله‌دار می‌گویند مگر فناوری هسته‌ای جز آرمان‌های ما بوده که از آن کوتاه نمی‌آییم، که البته جز آرمان‌های ما قرار دارد چراکه برای آن خون‌های پاکی ریخته شده است.

وی ادامه داد: پس باید از میرزای شیرازی بزرگ نیز ایراد بگیریم که گفت «مصرف توتون و تنباکو حکم محاربه با امام زمان (عج) را دارد»، چراکه در آن زمان قلیان‌ کشیدن به معنای کمک به دولت خبیث انگلیس بود.

خرسند با اشاره به اینکه سال‌ها است ملت ایران در راهپیمایی‌های خود فریاد می‌زند که «انرژی هسته‌ای حق مسلم ما است»، تصریح کرد: مقام معظم رهبری تکلیف را روشن کردند و آن را نشانه غیرت ملت ایران دانسته‌اند.

امام جمعه کازرون با اشاره به اینکه هیچ ایرانی مسلمان باغیرتی اجازه نمی‌دهد که حق فناوری هسته‌ای را از کشورش بگیرند اضافه کرد: آمریکایی‌ها گفته‌اند چنان‌چه جمهوری اسلامی کوتاه بیاید و تفاهم‌نامه و قراردادی را در زمینه فناوری هسته‌ای امضا کند، تحریم‌ها در طول 30 سال به‌تدریج برداشته خواهد شد.

 

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
1
4
حاج آقا گرانی بیکاری بدبختی فحشا و.... آنها چی انها هم حق مسلم ماست
انرژی هسته داشته در کنار آن این موارد را هم داشته باشیم خوب است
شهروند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
0
0
باسلام
1-حاج اقاچی شده که اینقدرازهمه برسی درهراسیدوحاظرنیستیدحق وحقوق مردم روبه رسمیت بشناسیدچرانمیخواین مردم درسرنوشت کشرشون تاثیرگذارباشن وای به حال روزی که هیشکی ازاین مردم بای سخنرانی شمادرنمازجمعه نیاداونوقت میخواین برای کی سخنرانی کنین همین الان ببینیدچقدرحضورمردم درمساجدو....کم شده 2-حاج اقا معذرت میخوام سوالم ازشمااینه درامدماهیانه شماچقدهست وچجورارتزاق روزی میکنید اره شماامام جمعه ایدوارتزاق روزی براتون اسون هست .امامیدونیدچه برسر مردم میاد.فشارهایی که داره به این کشورمیادرودوش شمانیست رودوش این مردم هست شماعین خیالتون هم نیست.اسیب هایی که به اقتصاداین کشورواردشده روگرده شماسنگینی نمیکنه روگرده مردمه که سنگینی میکنه.میلیونهاجوان بیکارند.فسادبیت المال ،امارطلاق ،امارجرم وجنایت،امارخودکشی،اینااصلابراشمامهم نیست چون شمامشکلی ندارین.میدونید10ملیون نفردرسن ازدواجندوبه خاطرفشارهای اقتصادی سنگین حاظرنیستندازدواج کنند.
حاج اقاملت ایران میخوان مسیله هسته ای حل بشه ملت ایران یه ملت صلح طلبه ومیخوان باتمام دنیاارتباط داشته باشن ونمیخوان منزوی باشن
فناوری هسته ای براشماکه تاحالاخوب نون داشته ولی ملت چی سرش اومده اجازه بدین وزارت خارجه درمذاکرات مسیله روحل کنه تندروی نکنیدخشونت به خرج ندهید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
1
5
اون هشت سال احمدی نژاد همش گشایش بودددددددددددددد؟؟؟؟ ما هم لذت بردیم .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
2
1
زمان احمدي نژاد لااقل وعده سرخرمن به مردم داده نمي شد ضمنا مذاكرات هم مقتدرانه بود نه ملتمسانه!
پاسخ ها
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
بله با اقتدار تمام!! هم اومدیم و پراید 7 میلیونی رو به برکت اقتدارمون در همین دوره احمدی در برابر تحریمها 20 میلیون تومن خریدیم و در دو سال اخیر به برکت اقتدارمون!! بیشترین حجم فرار مغزها به امریکا و اروپا داشته ایم
به قول کازرونی ها وقتی میگی اقتدار انگار آب یخی سر تاپاهام میریزن...
شهروند
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
به به چه اقتداري داشتيم كه اونقدرعليه ماقطعنامه صادركردن.چه اقتداري داريم كه 10مليون جوون ازدواج نميكنن.چه اقتداري داريم كه بيكاري مردم روشكونده.چه اقتداري داريم ميبينيم اينقدر فسادبيت المال توكشورهست.مرديم از اقتدارومرديم ازابرقدرتي جهان .بابارفيق خودت بروبه حرفات فك كن خندت مياد.ازاوضاع كشوربي اطلاعي كه اينجورميگي.بهتردرباره اماروارقام جرم وجنايت وخودكشي وطلاق وازدواج وفساد بيت المال وفقر ونارضايتي هاي اجتماعي و.... بيشترتحقيق كني تواوضاع رودرك كني
مهدي پريشاني
|
UNITED KINGDOM
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
1
2
حاج آقا عذر مي خوام شما بامايي يا با اونايي؟
اگه بامايي كه حتما استحضارداريد شخص رهبري نظام سكان دار كلان مذاكرات هستش و حتي رئيس جمهور هم چندان قدرت مانوري نداره .
اما اگه دوستان مؤتلفه ازاين قضيه ناراحتن اون حرفي است جدا ولي اين دوستان بهتره آزادگي مرحوم عسكراولادي را سرمشق قرار بدن. هم دينشون حفظ ميشه و هم تا ابد نامشون تو ذهن مردم پايدار مي مونه.

http://parishanmahdi.parsiblog.com/آدرس وب
سهیل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
0
2
ملت ما باید در گرسنگی، بی خبری از دنیا و بی سوادی بماند تا دزدی و فساد و شعار ادامه یابد. هر کس بر خلاف منافع مالی آقایان ( نه سیاسی چون در این مملکت سالهاست سیاست معنا ندارد) حرف زد بر خلاف پیامبر و خدا زده است. این شرک است. حاج آقا که خودشان باید مبلغ توحید باشند مبلغ ... شده اند؟؟ هر جا حرف حق زده می شود برای ساکت کردن حریف ، از خدا و پیامبر آیه و حدیث آوردن ... نیست. چرا از طرف خدا حرف می زنید؟؟ آیا ...؟ اینقدر ... و ... ... را بسته است؟ خدا به دادتان برسد؟ داد مظلوم ، داد این همه جوان بی کار و معتاد، داد این همه جوانی که دوست دارند ازدواج کنند و از بیکاری معتاد، عصبی و کم حوصله و روانی شده اند، داد اینها گریبان ... را خواهد گرفت. عذاب الهی دروغ نیست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷