پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰
در اردیبهشت‌ماه سال آینده صورت می‌گیرد
به گزارش کازرون نما، مرتضی دیانتی‌نسب در آیین افتتاح پایگاه اینترنتی دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی جهانی ‌شدن و تأثیر آن بر آموزش به اهمیت و ضرورت این کنفرانس پرداخت و اظهار داشت: آموزش ‌و پرورش یک درون‌داد بایسته برای سامانه آموزش عالی و در نهایت نیز برای تمام نظام‌های اجتماعی و اقتصادی را فراهم می‌آورد.

مدیر آموزش‌وپرورش کازرون از برگزاری کنفرانس بین‌المللی جهانی‌شدن و تأثیر آن بر آموزش در اردیبهشت‌ماه سال آینده در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کازرون نما، مرتضی دیانتی‌نسب در آیین افتتاح پایگاه اینترنتی دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی جهانی ‌شدن و تأثیر آن بر آموزش که با حضور فرماندار، شهردار و رئیس شورای اسلامی کازرون در فرمانداری این شهرستان صورت گرفت به اهمیت و ضرورت این کنفرانس پرداخت و اظهار داشت: آموزش ‌و پرورش یک درون‌داد بایسته برای سامانه آموزش عالی و در نهایت نیز برای تمام نظام‌های اجتماعی و اقتصادی را فراهم می‌آورد.

وی ادامه داد: آنچه جهانی‌شدن، در کارکردهای مثبت خود در حق تمام نظام‌های تعلیماتی انجام داده افزایش بازگشت به «آموزش» برای بهره‌برداری و جبران زیان‌های ناشی از شکست‌های آموزشی است.

مدیر آموزش‌وپرورش کازرون متذکر شد: جهانی ‌شدن و روند بازگشت‌ناپذیر آن روزبه‌روز نیاز به آموزش را برای جوامعی که حفظ و تقویت همبستگی و هم‌افزایی اجتماعی در آن‌ها فلسفه وجودی قوی‌تر و قابل دفاع‌تری دارد بیشتر و حساسیت‌برانگیزتر است.

دیانتی‌نسب تصریح کرد: مدیریت آموزش‌وپرورش کازرون در قالب شورای سیاست‌گذاری به ریاست فرماندار این شهرستان پس از ماه‌ها رایزنی با دانشگاه پونا هند و با تشکیل کمیته‌های پنج‌گانه علمی، اجرایی، روابط عمومی، تبلیغات، امنیت و حامیان موفق به راه‌اندازی پایگاه اینترنتی کنفرانس شده است.

وی، پدیدارشناسی جهانی ‌شدن، بررسی مهم‌ترین ابعاد جهانی‌شدن از جمله «اقتصادی، فرهنگی و سیاسی»، تأثیر ابعاد جهانی‌شدن بر نظام‌های آموزشی در دنیا و ایران و بررسی فرصت‌ها و چالش‌های ناشی از جهانی‌شدن فراروی نظام‌های آموزش در دنیا و ایران را از برخی اهداف این کنفرانس برشمرد.

مدیر آموزش‌وپرورش کازرون، ارائه راهکارهای عملی برای رویارویی با چالش‌ها و تنظیم آن‌ها در قالب فرصت، تثبیت جایگاه جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان کشوری با قابلیت‌های تمدن‌سازی در سطح جهان و دنیای اسلام و نیز معرفی این شهرستان به‌عنوان یک‌قطب علمی، فرهنگی، تجاری و گردشگری غنی و کارآمد در سطح استان فارس و کشور را از اهداف دیگر این کنفرانس بین‌المللی عنوان کرد.

دیانتی‌نسب اعلام کرد: پایگاه اینترنتی این کنفرانس در دریافت مقالات و گزارش‌ها با آرم ویژه به «آدرس gek2015.ir» از امروز کار خود را با حضور فرماندار این شهرستان به‌طور رسمی آغاز کرده است.

وی گفت: این کنفرانس در حول پنج محور از قبیل اقتصادی، فرهنگی، علمی، درسی، آموزشی و با افزون‌بر 15 زیرمحور دیگر که در این سایت آمده کار خود را آغاز کرده و پس از دریافت مقالات و داوری آنان در اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار می‌شود.

این مسئول در پایان از حمایت بی‌دریغ امام‌جمعه، نماینده مردم شهرستان کازرون در مجلس، فرماندار، مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس و عضویت رؤسای پنج دانشگاه و مراکز آموزش عالی مستقر در کازرون و حوزه علمیه در راه‌اندازی سایت و دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی جهانی‌شدن و تأثیر آن بر آموزش در این شهرستان تقدیر کرد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷