پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرنگار کازرون نما حضرت آیت الله ایمانی در دیدار دکتر کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس کشور فرمودند:

مسئله دفاع مقدس مسئله ای است برای دین، مکتب، مذهب و برای کلیه مردم ایران از هر صنف و قبیله ای.

در هشت سال دفاع مقدس همه مردم از کلیه گروه ها و اقشار درگیر بودند و در این حرکت حضور داشتند. آمار شهدا نشان دهنده این مسئله است که کلیه اقشار و آحاد مردم در جنگ حضور داشتند و حضور مردم به عنوان امری فراجناحی در جامعه ما مطرح بوده است.

همان گونه که بزرگان شهدای ما در طول تاریخ از کلیه اندیشه ها بالاتر و برتر بودند. حضرت ابا عبدالله الحسین(عليه السلام)، و شهدای دیگر ما همچون: شهدای فخر، شهدای خاندان امام زین العابدین ( عليه السلام ) و ... همگی شهدایی بودند مربوط به دین و اسلام، جدای از کلیه رنگ ها و تعلقات و اینک ما وظیفه داریم که این آثار و ارزش ها را که به ما ارزانی داشته اند نگه داریم.

اگر نسلی بعد از شهادت لیاقت نگهداری آن آثار را نداشته باشد و به عنوان مجموعه ای نتواند از خون شهدای خود حمایت کند، مجموعه ضعیفی به دنیا معرفی خواهد شد.

استان فارس یکی از استان هایی است که در عرصه دفاع مقدس خوب درخشیده و با تمام قوا حضور داشته است و مجموعه عظیمی از فرزندانش در جبهه ها و عملیات هاي جنگی حضور داشتند.

جمله ای که رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم استان فارس بيان كردند گواه اين مدعاست: 14600شهید، و تعداد زیادی جانباز و آزاده؛ این رقم یعنی کلیه مردم استان فارس درگیر جنگ بوده اند و همه بدون استثناء دغدغه جنگ داشتند و این تعبیر رهبر تعبیر عجیبی است که کلیه افراد درگیر جنگ بودند.

جمعیت استان در آن زمان شاید یک دوم امروز بود و این رقم نشان دهنده حضور مستمر مردم بوده و نکته قابل ملاحظه تداوم این مسئله و این حرکت است؛ یعنی بعد از دفاع مقدس فرزندان فارس در نقاط مرزی در رویارویی با اشرار، تروریست ها، گروهک ها در حال دفاع از کیان نظام می باشند و با کلیه توان خود از کشور دفاع می کنند.

اینک ما شاهد به شهادت رسیدن سه نفر از فرزندان این آب و خاک در مقابل با اشرار و تروریست ها بودیم.

امیدواریم که این مجموعه که به حق تأثیر عظیمی در نگهداری آثار و ارزش های دفاع مقدس داشته، نسل های بعدی ما را با ارزش ها و آثار دفاع مقدس آشنا سازد و آنان را در حال و هوای جنگ قرار دهد و این خود عاملی شود که نسل های آینده شهدا را از یاد نبرند.

همگی ما در برابر شهداء، آرمان و آثار آنان مسئول و وام داریم و باید دین خود را ادا کنیم

برچسب ها: آیت الله ایمانی
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳