پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸
معاون آموزش ابتدایی کازرون در کارگاه آموزشی ارزشیابی توصیفی
به گزارش دریافتی کازرون نما، به منظور ارتقای علمی آموزگاران پایه های اول تا ششم ابتدایی کارگاه آموزشی ارزشیابی توصیفی با حضور معاونت آموزش ابتدایی، کارشناسان و آموزگاران ابتدایی شهر کازرون در سالن کانون شهید عسکری برگزار شد .

کارگاه آموزشی ارزشیابی توصیفی با حضور 400 نفر از آموزگاران مدارس ابتدایی کازرون برگزار شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما، به منظور ارتقای علمی آموزگاران پایه های اول تا ششم ابتدایی کارگاه آموزشی ارزشیابی توصیفی با حضور معاونت آموزش ابتدایی، کارشناسان و آموزگاران ابتدایی شهر کازرون در سالن کانون شهید عسکری برگزار شد .

در این کارگاه، محمود بتوان، معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کازرون، در خصوص اهمیت کارگاه­ها، لزوم شرکت معلمان در کارگاه­ها و تاریخچه ارزشیابی توصیفی سخن گفت.

بتوان هدف از برگزاری این کارگاه را بازآموزی مفاهیم مورد نظر در ارزشیابی توصیفی، به ویژه بازخورد موثر و پوشه کار و پاسخ به سوالات آموزگاران در این زمینه دانست.

معاون آموزش ابتدایی کازرون گفت: ارتقاء کیفیت آموزشی در مدارس به وسیله بالا بردن سطح آگاهی معلمان، بکار بردن روش­های متنوع درتدریس و ارزشیابی پویا و اثربخش امکان­پذیر می­باشد.

وی هدف اصلی ارزشیابی توصیفی را یادگیری بهتر دانش­آموزان عنوان کرد.

بتوان ادامه داد که این کارگاه آموزشی در راستای هماهنگی و تکمیل کارگاه­های کوچک تشکیل شده در مدارس می­باشد.

شایان ذکر است که در حاشیه برگزاری این کارگاه آموزشی که با حضور 400 نفر از آموزگاران مقطع ابتدایی برگزار می­شد از نفرات برتر آزمون­های استراتژیک و فصلی با کتاب با اهداء لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد. 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
اذان صبح
۰۵:۰۹:۳۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۳:۰۵
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۰۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۲۱
اذان مغرب
۱۹:۴۸:۵۰