پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۴۸۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۱
معاون اداره آموزش‌وپرورش کازرون:
معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش‌وپرورش کازرون گفت: ارسال بخشنامه‌های بسیار به مدارس، مدیران را کلافه کرده و دیگر به بخشنامه‌های مهم توجهی نمی‌شود.

به گزارش كازرون نما، حکمت‌الله ورع شنبه در جمع مدیران و معاونان و مربیان تربیتی مدارس که به مناسبت آغاز هفته امامت و ولایت حضرت حجت (عج) که در پیاده‌روی باشکوهی در محل استادیوم ورزشی با حضور فرماندار این شهر شرکت داشتند در سخنانی اظهار داشت: امروزه چنانچه جامعه آموزش‌وپرورش با عزمی راسخ و با شوق و اشتیاق در راستای تربیت فرزندان این مرزوبوم گام بردارد کوه مشکلات در برابر آنان آب خواهد شد.

وی گفت: گرچه ادارات آموزش‌وپرورش با کمبود اعتبار لازم دست‌وپنجه نرم می‌کنند اما نباید این امر باعث ناامیدی و چشم‌پوشی از امر تربیتی شود.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش کازرون خطاب به مدیران و مربیان پرورشی متذکر شد: با به‌کار بردن عبارت‌های ناامیدکننده و «نه» شخصیت دانش‌آموزان و همکاران آموزشی و پرورشی خود را خرد و له نکنید و با خوش‌رویی با آنان برخورد کنید.

ورع، داشتن برنامه درست، اهمیت به برگزاری نماز، بررسی وضعیت روحی و جسمی دانش‌آموزان، رهنمون دانش‌آموزان به مساجد و شرکت آنان در نماز جمعه را از مدیران و مربیان پرورشی این شهر خواستار شد.

وی با بیان اینکه از زمانی که گزارش‌نویسی و ارسال عکس و سی دی در آموزش‌وپرورش جا خوش کرده از کارهای معنوی و کار برای رضای خدا فاصله گرفته‌ایم تصریح کرد: امروزه در آموزش‌وپرورش کار برای رضای خدا کمتر انجام می‌شود و تمام هم‌وغم متولیان این امور فقط معطوف تهیه گزارش و سی.دی شده که ادامه این روند معقول نیست.

این مسئول متذکر شد: آن‌قدر بخشنامه‌های فراوان به مدارس ارسال می‌شود که مدیران را کلافه کرده و به‌نوعی آنان را از بخشنامه فراری داده و حتی دیگر به بخشنامه‌های مهم نیز توجهی نمی‌کنند.

ورع در بخش دیگر سخنان خود از میزبانی کازرون در مسابقات قرآن دانش‌آموزی و ورزشی این استان خبر داد و گفت: مدیران و مربیان پرورشی باید در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مسابقات همت کنند.

این مسئول در پایان کسب 12 مقام استانی مسابقات ورزشی، انتخاب 14 نفر برای تیم ملی نوجوانان، کسب مقام نخست تیم فوتسال کازرون برای نخستین بار و کسب چهار مقام کشوری توسط دانش‌آموزان قرآنی را از جمله اقدامات حوزه معاونت پرورش اداره آموزش‌وپرورش کازرون در سال گذشته برشمرد.

به گزارش فارس، این آیین باشکوه با صرف صبحانه و اهدای جوایز به مربیان پرورشی و مدیران مدارس به پایان رسید.

نویسنده: سرويس خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
زمان نیوز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
0
0
شبکه خبری «زمان» افتتاح شد
zamannews.ir
به گزارش خبرگزاری تسنیم، به مناسبت ایام پرخیر و برکت ماه ربیع‌الاول، شبکه خبری «زمان» مجددا پس از وقفه‌ای با حضور تعدادی از چهره‌های رسانه‌ای کشور به طور رسمی افتتاح گردید.
شبکه خبری زمان در حالی از امروز دوباره فعالیت حرفه‌ای خود را پیگیری خواهد کرد که این بار در تمامی حوزه‌ها از جمله‌ حوزه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی و ...، به شکل کاملا حرفه‌ای و تخصصی فعالیت خواهد نمود.
در خط مشی این سایت آمده است؛ رسانه‌ای مستقل که در راستای اسلام ناب محمدی(ص) و اهداف و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پایبندی به آرمان‌ها و آموزه‌های والای حضرت امام خمینی(ره)، پیروی از خط ولایت فقیه، حفظ و تقویت وحدت ملی، تبیین منافع و مصالح ملی و صیانت از آن‌ها تلاش خواهد کرد.
خبرگزاری تسنیم هم امیدوار است شبکه خبری «زمان» به برکت این ایام فرخنده؛ موفق و سربلند باشد.
علاقمندان می‌توانند برای دسترسی به شبکه خبری زمان، به این آدرس www.zamannews.ir مراجعه نمایند.

http://www.tasnimnews.com/Home/Single/607817
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
0
1
غیر از بخشنامه های فراوان ارسالی ،کلاس های ضمن خدمت بی حاصل که جز اتلاف وقت معلمین و فشارعصبی آنان سودی ندارد و دریافت هزینه برگزاری این دوره ها از معلمین که هیچ وجاهت قانونی هم ندارد از مشکلاتی است که کم کم صدای کادر آموزشی مدارس را در می آورد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۷
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۳
طلوع افتاب
۰۶:۱۶:۲۹
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۴۳:۳۹
اذان مغرب
۲۰:۰۰:۴۵