پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کازرون:
به گزارش کازرون نما، محمدهادی صحرایان به مناسبت فرارسیدن سالروز 9 دی‌ماه اظهار داشت: در فتنه 88 جای خواص و عوام تغییر کرد، به‌ طوری‌ که عوام جامعه پیشگام و بابصیرت، فتنه را درک کردند و به‌ موقع و با درایت جلوی فتنه ایستادند، اما خواص جامعه عقب افتادند و از موضع‌گیری در برابر فتنه ترسیدند و یا به خطا رفتند.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کازرون گفت: 9 دی مهر تثبیت وفاداری ملت ایران بر صفحه تاریخ بود.

به گزارش کازرون نما، محمدهادی صحرایان به مناسبت فرارسیدن سالروز 9 دی‌ماه اظهار داشت: در فتنه 88 جای خواص و عوام تغییر کرد، به‌ طوری‌ که عوام جامعه پیشگام و بابصیرت، فتنه را درک کردند و به‌ موقع و با درایت جلوی فتنه ایستادند، اما خواص جامعه عقب افتادند و از موضع‌گیری در برابر فتنه ترسیدند و یا به خطا رفتند.

وی به حضور 85 درصدی مردم در انتخابات و نیز حضور مجدد آنان در روز نهم دی‌ماه اشاره کرد و متذکر شد: مردم ایران در انتخابات سال 88 در دنیا حضور کم‌نظیری داشتند و شکست سنگینی را به دشمنان نظام وارد ساختند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کازرون ادامه داد: برخی خواص دنیاگرا این انتخابات آزاد را با نقشه شوم دشمنان به تلخ‌کامی برای مردم تبدیل کردند که با سیلی محکم ملت همیشه در صحنه کشورمان روبه‌رو شدند.

صحرابان تصریح کرد: مردم ایران بدون یأس و ناامیدی با همان آرمان‌های مقدسی که در سال 57 داشتند به میدان آمدند و پس از هشت ماه دفاع مقدس در جنگ نرم به راه افتاده دشمنان، انقلابی علیه فتنه‌گران در 9 دی‌ماه به راه انداختند و مهر تثبیت وفاداری خود را بر صفحه تاریخ رقم زدند.

وی افزود: حضور باشکوه مردم در نهم دی‌ماه مانند جام شیرین‌تر از عسلی بود که ملت پس از تلخی فتنه 88 به رهبری عطا کردند.

مسئول بسیج دانشجویی کازرون با اشاره به آسیب‌های فتنه 88 گفت: فتنه‌گران 88 ضرباتی به پیکر کشور و نظام زدند که سال‌ها باید بگذرد تا آثار آن‌ها ترمیم شود.

صحرابان، زیرسئوال بردن به‌ناحق مردم‌سالاری دینی، کمرنگ کردن گفتمان انقلاب، میدان دادن به دشمنان برای باج‌خواهی و جسارت و گرفتن بهانه‌های متعدد برای فشار و تحریم را از جمله برخی آسیب‌های فتنه 88 برشمرد.

وی از دست رفتن فرصت‌های خوب نظام در سطح دنیا، زیرسئوال بردن وحدت ملی، در مقابل یکدیگر قرار گرفتن ملت ایران، خدشه‌دار کردن امنیت ملی، شهادت نزدیک به 23 نفر در تهران و انفجارهایی که منافقین کوردل در شیراز و زاهدان و شهرهای دیگر داشتند را از آسیب‌های دیگر این فتنه عنوان کرد.

این مسئول به دستاوردهای فتنه 88 برای نظام اشاره کرد و یادآور شد: از جمله دستاوردهای فتنه 88 برای نظام و مردم، پالایش خواص دنیاطلب از خواص طرفدار حق بود و این فتنه آزمونی برای خواص بود که برخی در آن مردود شدند.

وی متذکر شد: دستاورد دیگری که فتنه 88 داشت تجدید میثاق عظیم مردم با نظام و آرمان‌های مقدس امام راحل بود که مردم فهیم ایران اسلامی در چند نوبت به‌ ویژه 9 دی و 22 بهمن به صحنه آمدند و بساط اغتشاش‌گران را جمع کردند و نشان دادند که هر فرد و گروهی از  خطوط قرمزشان عبور کند با او رودربایستی ندارند.

صحرابان در پایان افزود: در فتنه 88 بسیج یکی از نهادهایی بود که مانند شورای نگهبان، صداوسیما و نیروی انتظامی مظلوم واقع شد و مورد هجمه‌های سنگین بدخواهان نظام قرار گرفت و در این راه شهدایی را تقدیم کرد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳