پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۴۶۸
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹
امام‌ جمعه کازرون:
حجت‌الاسلام محمد خرسند به‌مناسبت گرامی‌داشت حماسه 9 دی در میدان شهدای این شهر اظهار داشت: در پنج سال پیش امت اسلامی هنگامی دیدند فتنه‌گران حرمت امام حسین (ع) را پاس نداشتند، غیرت اسلامی و خون آن امام همام در رگ تک‌تک آنان به جوش آمد و با حضور میلیونی حماسه بزرگ 9 دی را رقم زدند.

به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام محمد خرسند در جمع باشکوه مردم فهیم و بابصیرت کازرون که به‌مناسبت گرامی‌داشت حماسه 9 دی در میدان شهدای این شهر تجمع کرده بودند در سخنانی اظهار داشت: در پنج سال پیش امت اسلامی هنگامی دیدند فتنه‌گران حرمت امام حسین (ع) را پاس نداشتند، غیرت اسلامی و خون آن امام همام در رگ تک‌تک آنان به جوش آمد و با حضور میلیونی حماسه بزرگ 9 دی را رقم زدند.

وی ادامه داد: زمانی که سران فتنه از جمله موسوی، کروبی و خاتمی فتنه 88 را رقم زدند آشکارا به اسم مورد حمایت رئیس‌جمهور آمریکا، فرانسه و نخست‌وزیر رژیم پلید اسرائیل قرار گرفتند.

امام‌ جمعه کازرون تصریح کرد: دنیای استکبار از جمله آمریکا، انگلیس، فرانسه و رژیم صهیونیستی اعلام کردند که سران فتنه و اصلاح‌طلبان به نمایندگی ما در خیابان‌های تهران با نظام جمهوری اسلامی مبارزه می‌کنند.

خرسند متذکر شد: چرا با گذشت پنج سال از فتنه تاکنون سران فتنه در قبال حمایت سران استکبار جهانی آمریکا، انگلیس و اسرائیل سکوت اختیار کرده‌اند و دست رد به سینه آنان نمی‌زنند.

وی عنوان داشت: سکوت سران فتنه و فتنه‌گری آنان دشمنان اسلام را امیدوار کرد و زمینه‌ساز تحریم فلج‌کننده به تعبیر استکبار از سه سال گذشته علیه ملت ایران شدت پیدا کرد.

امام‌ جمعه کازرون، بی‌حرمتی به‌ روز عزای امام حسین(ع) و عاشورا، به آتش کشاندن قرآن، پرچم و مساجد و به شهادت رساندن 23 تن و کشیدن چادر از سر خانم‌ها و به شهادت رساندن دو تن از خانم‌های محجبه را از برخی جنایت‌های فتنه‌گران برشمرد و متذکر شد: به‌ جای اینکه فتنه‌گری را محکوم کنند، سران فتنه بیانیه دادند و حمله‌کنندگان به عزای امام حسین (ع) را انسان خداجوی خواندند.

وی به آن دسته از افرادی که امروز زمینه تبرئه فتنه‌گران را فراهم می‌کنند و جنایت آنان را نوعی حادثه و دعوای شخصی و بی‌اهمیت جلوه می‌دهند هشدار داد و متذکر شد: این افراد بدانند مگر حق فردی و شخصی است که جنایت سران فتنه بخشیده شود.

امام‌ جمعه کازرون با اشاره به حصر سران فتنه گفت: حصر نهایت رأفت و گذشت اسلام بوده و به این خاطر در حصر هستند که دشمن از آنان سوءاستفاده نکند و همچنین خوراک برای دشمن فراهم نکنند.

خرسند ادامه داد: افرادی که در جریانات سیاسی تبرئه فتنه‌گران بوده و درصدد احیای فتنه آینده هستند، بدانند ملت ایران همان ملت 9 دی 88 است و چنانچه خدای‌ ناکرده دشمن بخواهد فتنه‌انگیزی کند مردم باقدرت هرچه‌تمام‌تر از حریم ولایت دفاع خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری مانند امام راحل با هیچ‌کس رودربایستی و تعارف ندارد، تصریح کرد: این نظام و مملکت صاحب دارد و صاحب آن ولیعصر (عج) بوده و کسی نمی‌تواند هر غلطی که دلش می‌خواهد بکند.

در این تجمع باشکوه دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار گوناگون مردم این شهر حضور چشمگیری داشتند و با مشت‌های گره کرده مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر دادند

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
0
3
چر امسال بازار فتنهاین همه داغ شده سال قبل که خبری نبود
شهروند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
0
3
باسلام
جناب ناشناس به خاطراین بازارفتنه امسال گرم شده که مسوولین فکرکردن مردم دیگه میرحسین روفراموش کردن ودیگه ازحق وحقوق خودشون دفاع نمیکنن اما 16اذرباموجی روبروشدن که اصلافکرش روهم نمیکردن شعارهایی که دردانشگاهها سرداده شد نشان داداجتماع ازحصرمحصورین ناراحتند.دوست عزیزمردم احساس میکنن که به میرحسین که یک فردسیاسی است داردظلم میشودواین ظلم رونیزمسوولین دارندانجام میدهند.تازه باوجودبایکوت خبری وبسته بودن فضامردم تو16اذراون شعارهارودادن وای به حال روزی که فضای بازحاکم بشه واجازه داده بشه مردم حرفشون روبزنن.میرحسین نمادمقاومت وایستادگی داره میشه وازاین درهراسند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
سلام تا حالا اینقدر قانع نشده بودم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
0
3
موسوی در بیانیه های خود بارها خط خود را از خارجیها جدا کرد. نکند شما با وجودی که این بیانیه ها را نخوانده اید علیه او موضع می گیرید؟!
از این گذشته مگر به موسوی آزادی حرف زدن داده اید که می گویید: چرا با گذشت پنج سال، سران فتنه در قبال حمایت آمریکا، انگلیس و اسرائیل سکوت اختیار کرده‌اند؟!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
0
0
انان که فضولی کردند و گردو بازی ایا هواسشان نبود که از خودشان و خران دیری بود خودمان دعوت به فضولی کردیم چون برای به درک فرستادنشان ما گرگها را اماده کردیم ایا حرامزاده های دروغگو باز هم پای وطن فروشی و دین فروشی هستند ما درویشی اگاه از سر خدا و باز مرگ بر اسراییل و امریکا امدند خرابمان کنند خودفروشان خدایا خانه خرابشان کن که ما درویشی حسینی بوده و هستیم و لعنت بر کذابین و منکرانی که ما را طایفه سلمان ندانستند وعده خداوند انان در اتشی که افروختن خود وحشتناک بسوزند باز میتوانید منکر وعده خدا باشند انان دشمن انانیت و خداونددند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
0
0
حاج آقا حضرتعالي آدم متديني هستين.عنوان امام جمعه دارين.پيشواي يه امتي هستين.قطعا دغدغه دين دارين و مي دونين همه ما رفتني هستيم وپاسخگوي اعمالمون. فقط ذات احديت ماندگار ن وبس.شما بارها از پشت همين تريبون همه را دعوت به تقوا كردين ...خداوكيلي به فرجام اينگونه فرمايشات لختي انديشيدين؟
به هرطريق افرادي در بند هستن .آدمي كه در بندهست با كدام تريبون بايد اظهار نظربكنه ؟اگه فرضا تريبون بهش بدن بايد چي بگه؟ بياد از حصربودن بدون محاكمه ي خودش بعد از5سال حرف بزنه يا از طرف امت هميشه در صحنه آمريكا رو محكوم كنه! شما بودين چيكار مي كردين؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴