پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱
بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، به مناسبت فرا رسیدن پنجمین سالگرد 9 دی، با صدور بیانیه ای، با یادآوری این نکته به دولت تدبیر و امید که فتنه خطِ قرمز است، تصریح می کند: نخواهیم گذاشت ارزش های انقلاب اسلامی توسط عده ای از عوامل فتنه که در وزارت علوم نفوذ کرد اند، لگدمال شود.

بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، به مناسبت فرا رسیدن پنجمین سالگرد 9 دی، با صدور بیانیه ای، با یادآوری این نکته به دولت تدبیر و امید که فتنه خطِ قرمز است، تصریح می کند: نخواهیم گذاشت ارزش های انقلاب اسلامی توسط عده ای از عوامل فتنه که در وزارت علوم نفوذ کرد اند، لگدمال شود.

در این بیانیه آمده است: یوم الله 9 دی روز بصیرت ایرانی و میثاق عاشورایی امت با ولایت و تجلی هویت عاشورایی ملت ایران در دفاع از آرمان های با خون عجین شده شان است.

این بیانیه به حضور 40 میلیونی واجدین شرایط رأی انتخابات ریاست جمهوری سال 88  و با مشارکت 85 درصدی که می توانست یک سکوی پرتاب یا یک بمب انرژی در جهت پیشرفت و تعالی کشور باشد اشاره می کند و می افزاید: متاسفانه عده ای با نام تقلب گسترده در انتخابات، فتنه ای در کشور ایجاد کرده و کام ملت را تلخ نمودند.

در ادامه این بیانیه با اشاره به برخی از قانون شکنی های فتنه گران، آمده است: حمله به رئیس جمهور قانونی مردم در زمان تبلیغات انتخاباتی با الفاظ زشت مثل دروغگو شمردن وی، اعلان پیروزی قبل از شمارش، متشنج کردن فضا بعداز دیدن نتیجه ی قطعی  و لشکر کشی خیابانی، دادن شعارهای مطابق میل رژیم جعلی صهیونیستی و استکبار در روز های عزیز قدس و 13 آبان، بی حرمتی به عکس امام و دیگر بی حرمتی ها به مقام ولایت و ... در روز دانشجو، تنها بخشی از اتهامات فتنه گران است که تا این مرحله هم رهبری و مردم ، آن ها را به آرامش و بررسی مسائل از طریق مجاری قانونی دعوت می کردند.

این بیانیه با تأکید بر اینکه توهین به امام حسین در روز عاشورا،  هل هله کردن، به آتش کشیدن اموال مردمی و بیت المال با کف و سوت و هورا، بی احترامی به عزاداران حسینی و «مردان خدا جو» شمردن آنها دیگر برای کسی قابل تحمل نبود، تصریح می کند:  یاد بی حرمتی ها و خون کسانی که در این ماجرا ریخته شد- به قول رهبر عزیزمان نقطه ننگینی است برای همه ی آن کسانی که در فتنه دست داشتند و همیشه در صفحه تاریخ خواهد ماند - چیزی نیست که با گذشت چند سال کمرنگ شود و هر ساله خواست مردمی که در این روز به خیابان ها می آیند، این است که عواملی که آگاهانه نقش دست بیگانگان در کشور را بازی کردند اگر مجدداً میدان داشته باشند بازی خواهند کرد را به میز محاکمه بکشند تا قانون در مورد آنها قضاوت کند.

دانشجویان بسیجی دانشگاه سلمان فارسی کازرون در این بیانیه آورده اند: آیا قصاص کسی که محارب است و عده ای را علیه جان و مال و اعتقادات مردم کشور ولی عصر(عج) بشوراند و در این بین خون عده ای بی گناه را به جرم دین داری و عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین بریزند و به بیت المال خسارت وارد کنند و به اعتقادات و مقدسات مردم بی حرمتی کنند با هر چیزی کمتر از مرگ، بی عدالتی نیست؟

در این بیانیه آمده است: آنهایی که  خیالاتی خام در سر دارند و قول های بی جا می دهند و می خواهند قبح این فتنه گران را فرو بریزند، بدانند که تطهیر این افراد با آب زمزم هم شدنی نیست و این خیالات را بگذارند برای زمانی که مردم را در نهم دی ماه در خیابان ها نبینند که می بایست این خیالات را با خود به گور ببرند.

دانشجویان بسیجی دانشگاه سلمان فارسی در این بیانیه تصریح می کنند: به دولت تدبیر و امید برای چندمین بار می گوییم که فتنه خطّ قرمز ماست و ما دانشجویان با چشمی باز، نفوذ و تحرکات عوامل فتنه را در کشور رصد کرده و می بینیم که برخی از فتنه گران در تعدادی از وزارت خانه به خصوص وزارت خانه حساس علوم نفوذ کرده و قصد منحرف کردن فضای علمی دانشگاهها و تبدیل کردن آنجا به باشگاهها سیاسی دارند که در صورت نیاز به شدت با آنها برخورد خواهیم کرد و نخواهیم گذاشت ارزش های انقلاب اسلامی توسط آنها لگدمال شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲