پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۰

به نام خدا

«َاصْبِرْ إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ وَلا یَسْتَخِفَّنَّکَ الَّذِینَ لا یُوقِنُونَ»

نهم دى 88، حادثه کوچکى نیست، بلکه آن حرکت عظیمو ماندگار مردمى، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهاى اولانقلاب است و باید تلاش شود در سالگرد این حماسه،حرف اصلى ملت ایران، یعنى حرکت در سایه دین و تحقق وعده‏هاى الهى تبیین شود .

امام خامنه ای

یوم الله 9 دی ماه روز بصیرت و روز میثاق با ولایت است 9دی روز بیداری و خروش و حضور ملتی است که به مقدساتش، نظامش و سالار شهیدانشان توهین شده بود و کاسه صبرشان لبریز. در ۹ دي ملت هميشه بيدار و آگاه ايران اسلامي يکبار ديگر نشان داد که همواره با بصيرت به وصاياي امام راحلشان گوش مي دهند و جايگاه قدسي ولايت و امامت و ميراث ماندگار و جاودان عاشورا و کربلا تا هميشه تاريخ خطوط قرمزشان است.

۹دی، به دنبال تحرکات فتنه آفرینان و حامیان داخلی و خارجی آنان با اجرای توطئه های پیچیده واقدامات ساختارشکنانه وحرمت شکنی ارزشهای مقدس ملت در روز عاشورا موجب خروش امتی شد که با بصیرت کامل، ولایت مداری و بیداری درتداوم مسیر انقلاب اسلامی درعرصه رویارویی با دشمنان قسم خورده، حضوری مجاهدت آمیز داشت و حماسه ای تاریخی آفرید و این حرکت برگ زرینی شد در صحیفه پر نور انقلاب اسلامی و پیمان ناگسستنی ملت با ولایت فقیه و آرمانهای بلند انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران.

بی شک رهنمودهای مقام معظم رهبری درمدیریت، روشنگری و شناخت صحیح از استراتژی دشمن بهمراه حضور با بصیرت امت ولایتمدار از عوامل اصلی شکست و رسوایی فتنه بود که در نهم دیماه ۸۸ نشان دادند مردم و حکومت در این سرزمین در پرتو ولایت فقیه یک حقیقت واحد هستند.

به همین منظور پاسداشت ۹ دی ماه، فرصتی دوباره برای نمایش وحدت ملی به عنوان رمز پیروزی انقلاب اسلامی و فائق آمدن بر سناریوهای دشمنی جبهه معاندین میهن اسلامی است که جلوه مستمر آن در بستر تاریخ جمهوری اسلامی، سربلندی ایران عزیز را رقم زده است.

بسیج ورزشکاران شهرستان کازرون  نیز به نمایندگی از جامعه ورزشی کازرون در سالروز گرامیداشت این حماسه بزرگ اعلام می‌دارد با تمام توان راه امام، و شهیدان گرانقدر را ادامه داده و با روشنگری در جامعه ورزش، چشم امید دشمنان ایران اسلامی را ناامید خواهیم کرد.

 

وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى

 

بسیج ورزشکاران شهرستان کازرون

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴