پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۳
به گزارش تقدم خبرنگار کازرون نما؛ مدیر کمیته امداد امام خمینی کازرون از پرداخت یک میلیاردوسیصدوشصت میلیون ریال کمک‌هزینه درمانی توسط این نهاد به مددجویان این شهرستان در نه ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش تقدم خبرنگار کازرون نما؛ مدیر کمیته امداد امام خمینی کازرون از پرداخت یک میلیاردوسیصدوشصت میلیون ریال کمک‌هزینه درمانی توسط این نهاد به مددجویان این شهرستان در نه ماهه سال جاری خبر داد.

پرویزشفیعی با اشاره به عملکرد کمیته امداد امام خمینی در رفع نیازهای معیشتی، درمانی، تحصیلی، اشتغال، مسکن و ... مددجویان زیرپوشش اظهار داشت: بسیاری از نیازمندان و محرومان جامعه قادر به تأمین هزینه‌های بالای درمانی نیستند و به‌طور طبیعی امکان بهره‌مندی از امکانات بهداشتی و درمانی را ندارند از این‌رو با توجه به اهمیت موضوع و نیاز ضروری محرومان جامعه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به محرومان زیرپوشش و سایر نیازمندان جامعه از اولویت‌های کاری این نهاد مقدس به شمارمی رود.

وی به بهره‌مندی 8 هزار و 240 خانواده زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی کازرون از خدمات درمانی این نهاد اشاره کرد و افزود: در راستای اجرای برنامه‌های تحول سلامت 4 هزار و 90 نفر در سال جاری از خدمات درمانی کمیته امداد امام خمینی این شهرستان استفاده کردند.

مدیر کمیته امداد کازرون تصریح کرد: فرانشیز بیمه مددجویان با اعتبار مشخص 95 درصد محاسبه می‌شود که سهم بیمار از پرداختن‌ پنج درصد است. شفیعی گفت: شش پزشک عمومی، ده پزشک متخصص، هفت داروخانه، شش آزمایشگاه خصوصی یک درمانگاه وبیمارستان در خدمت‌رسانی درمانی به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی این شهرستان فعالیت و همکاری می‌کنند .

خدمات ارائه شده در سرفصل هایی ازقبیل: دارو، ویزیت، خدمات تشخیصی، خدمات بستری، دندانپزشکی، لوازم پزشکی و غیره می باشد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳