پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۴۵۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۵
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کازرون:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کازرون گفت: نهم دی‌ماه سال 1388 روز ثبت خروش انقلابی ملت ایران مقابل دسیسه‌های شیطانی دشمنان در تاریخ بود.
 به گزارش كازرون نما، غلامرضا شرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کازرون اظهار داشت: نهم دی‌ماه سال 1388 خروش انقلابی ملتی بصیر و وفادار به کشور و نظام در مقابل دسیسه‌های شیطانی دشمنان خارجی و اقدامات خائنانه خواص دنیاطلب در تاریخ به ثبت رسید.
وی با بیان اینکه انتخابات سال 88 با مشارکت بی‌نظیر مردم، شیرین‌ترین ایام را برای نظام جمهوری اسلامی و مردم ایران به همراه داشت متذکر شد: با برنامه‌های از پیش طراحی‌شده دشمنان قسم‌خورده نظام و بازیگردانی عناصر فریب‌خورده داخلی و مشارکت گروه‌های معاند با نظام اسلامی، این شیرینی به تلخ‌کامی ملت ایران تبدیل شد.
فرمانده سپاه کازرون اتهامات بازیگران فتنه 88 در ابتدای اغتشاشات را زیر سؤال بردن سلامت نظام اسلامی و تهاجم روانی علیه نهادهای انقلابی مانند شورای نگهبان، سپاه و بسیج، صدا و سیما و نیروی انتظامی برشمرد و افزود: آنان سپس در ادامه حرمت‌شکنی به مقدسات اسلامی مانند روزه‌خواری در ماه مبارک رمضان، شادی کردن در روز عاشورای حسینی و آتش زدن حسینیه‌ها و مجروح کردن عزاداران حسینی دست زدند که در این راستا مردم غیرتمند ایران اسلامی کاسه صبرشان لبریز شد و بساط فتنه‌گران را در روز 9 دی‌ماه از کف خیابان‌ها جمع کردند.
شرفی تصریح کرد: برکت عاشورای حسینی و خون پاک 23 شهید مظلوم در ایام فتنه، باعث شد که نقشه شوم دشمنان قسم‌خورده نظام و ایادی کینه‌توزشان در داخل نقش بر آب شود.
وی با بیان اینکه امروز در حالی پنجمین سالگرد یوم‌الله  نهم دی‌ماه را به نظاره نشسته‌ایم که در چند ماه اخیر زمزمه‌های تطهیر سران فتنه و کوچک جلوه دادن این حادثه تلخ توسط برخی افراد مسئله‌دار و فریب‌خورده شنیده می‌شود، گفت: این همان خط قرمزی است که مردم ما نسبت به عدول از آن حساس هستند.
شرفی در پایان با تقدیر از حضور هوشیارانه و به‌هنگام مردم شهیدپرور کازرون در صحنه‌های مختلف، از مردم این شهر دعوت کرد در اجتماع بزرگ مدافعان حریم  ولایت که به مناسبت پنجمین سالگرد حماسه عظیم نهم دی‌ماه برگزار می‌‌شود، حضور چشمگیر داشته باشند.
نویسنده: سرويس خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
خیاط نودان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
1
2
سلام ، درود بر فرمانده بسیجی ، ارزشی ، ولایی با بصیرت جناب سرهنگ شرفی
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
0
0
سلام
آقای شرفی مگه کازرون هستن؟
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
0
0
البته ما با اثرات کار ؛ دوستان رو میشناسیم....
پورقیومی
|
UNITED STATES
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
0
0
سلام خدمت سرهنگ شرفی ما جمعی ازاهالی روستا ملای انبارگله مندیم دشمن درکمین است همه ما به گفته شما باید هوشیارباشیم ازشما خواهش میکنم امنیت روستا بزرگ ملای انبار را تضمین کنید چند سالی است خبری ازجذب بسیج نیست عده ای دامن زدن به مسایل سیاسی بسیاری ازنخبگان بسیجی ما طرد شده اند چرا به داد مردم نمیرسین تحول دهید بسیج درروستا مخصوص افراد خاص شده متشکرم
علی تن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
0
0
سلام ورحمه .خب ببینید دوست عزیز دیگه نمیشه با طرح های قدیمی جوانان رو جذب کرد باید همانند دشمن ابتکار و خلاقیت و جذابیت بخرج داد.پیشنهاد من به شما اینه که خودتون دست بکار بشید...شروع کنید به جذب از روحانی مسجدتون استفاده کنید.اگر نبود خودتون آستینها رو بالا بزنید و شروع کنید.آقا هم دلخوش به همین گروه های مردمی هستند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۷
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۳
طلوع افتاب
۰۶:۱۶:۲۹
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۴۳:۳۹
اذان مغرب
۲۰:۰۰:۴۵