پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۴۴۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۸
امام‌جمعه کازرون:
وضعیت برخی از تالارهای عروسی، آرایشگاه‌ها و حمل‌ونقل عروس و داماد در شأن شهرستان کازرون نیست، توضیح داد: وظیفه همگی ما امربه‌معروف و نهی از منکر است و در صورت مشاهده این‌گونه صحنه‌ها و عدم برخورد، خود وارد میدان شده و برخورد می‌کنیم

امام جمعه کازرون گفت: غیرت ملت ایران در 9 دی به جوش آمد.

به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز عبادی - سیاسی جمعه امروز کازرون با اشاره به در پیش بودن نهم دی‌ ماه «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت»، اظهار داشت: نهم دی‌ ماه، روزی تاریخی در تقویم انقلاب اسلامی است و از مصادیق ایام‌الله به‌ شمار می‌رود.

وی، فتنه 88 را یک اقدام از پیش برنامه‌ریزی‌ شده برای براندازی نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: در فتنه 88 برخی از ساده‌لوحان که از برنامه‌ریزی دشمن برای قانون‌شکنی و آشوب در کشور آگاهی نداشتند، دانسته یا ندانسته در زمینی که دشمن طرح‌ریزی کرده بود، بازی کردند.

امام جمعه کازرون، بی‌اعتمادی مردم از جمهوری اسلامی و در برابر یکدیگر قرار دادن آن‌ها را از جمله اهداف دشمن برای ایجاد فتنه در کشور که به بهانه تقلب در انتخابات ایجاد شده بود، عنوان کرد و بیان داشت: طبق اسناد موجود و اعترافات متهمان، فتنه 88 که هشت ماه به طول انجامید، توسط دشمن از پیش طرح‌ریزی‌ شده بود.

خطیب نماز جمعه کازرون با اشاره به اقدامات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) برای خروج از فتنه 88 عنوان کرد: معظم‌له، برای خروج از فتنه از دو روش بصیرت‌دهی و جدا کردن بدنه مردم از فتنه‌گران استفاده کردند و توانستند آتش فتنه را خاموش کنند.

وی در توضیح روش اول بیان کرد: مقام معظم رهبری با سخنرانی‌های حکیمانه خودشان در میان مردم و نخبگان، اهداف فتنه در داخل و خارج را برای مردم و نخبگان روشن کردند.

خرسند در مورد روش دوم مقام معظم رهبری برای مقابله با فتنه اضافه کرد: از آنجا ‌که در برخی از شهرها مانند تهران رأی آن آقایی که به‌ عنوان یکی از سران فتنه مشهور شد بیشتر بود، برخی از طرفداران آن فرد فکر کردند که رأی نامزد مورد علاقه‌شان در کل کشور نیز همین‌طور است و به همین دلیل به خیابان‌ها ریختند و آشوب برپا کردند، اما مقام معظم رهبری به‌ واسطه صبر و فعالیت آگاهانه‌ای که داشتند، آنان را متوجه اشتباهشان کردند.

خطیب نماز جمعه کازرون با اشاره به حمایت نخست‌وزیر رژیم فاسد و جعلی صهیونیستی از فتنه‌گران، گفت: نخست‌وزیر رژیم منحوس صهیونیستی از فتنه‌گران به‌ عنوان کسانی که به نیابت از آنان با جمهوری اسلامی می‌جنگند یاد کرد که موجب شرمساری فتنه‌گران است.

وی، دوست و دشمن نشناختن فتنه‌گران را عامل سقوط آنان دانست و خاطرنشان کرد: فتنه‌گران راه کج خود را تا روز عاشورا که روز حزن است ادامه دادند و در روزی که حتی مسیحی‌ها و هندوها نیز محزون هستند و مراسم عزا برگزار می‌کنند، به امام حسین (ع) و دسته‌‌های عزاداری توهین کردند و سران فتنه در کمال وقاحت با صدور بیانیه از آنان با عنوان «امت خداجو» یاد کردند.

خرسند اضافه کرد: امت حزب‌الله که این حرمت‌شکنی فتنه‌گران را دیدند، غیرتشان به جوش آمد و در یک روز غیرتعطیل در تهران بیش از 4 میلیون انسان به خیابان ریختند و آتش فتنه را خاموش کردند.

خطیب نماز جمعه کازرون با اشاره به تلاش اخیر عده‌ای در رسانه‌ها برای قبح‌زدایی و تطهیر فتنه‌گران، تصریح کرد: افرادی که به‌ طور مجدد هوس فتنه‌گری کرده‌اند بدانند که غیرت مردم ایران نه‌ تنها کمتر نشده، بلکه افزایش یافته است و اگر لازم باشد 9 دی‌های بیشتری را رقم خواهند زد.

وی با بیان اینکه حساب افرادی که به سران فتنه رأی داده‌اند را از فتنه جدا می‌کنیم، خطاب به سران فتنه، گفت: بیایید و توبه کنید و از دامان آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی جدا شوید و به آغوش مردم و ولایت برگردید.

خرسند با انتقاد شدید از برخی قبح‌شکنی‌ها و ناهنجاری‌هایی که در عروسی‌ها رخ می‌دهد، تصریح کرد: با توجه به پایان ماه صفر و آغاز ماه ربیع‌الاول و برگزاری مراسم‌ عروسی، از همگان می‌خواهیم در برگزاری آیین‌های عروسی، شئون اسلامی را رعایت کنند.

وی اضافه کرد: از نیروی انتظامی این شهرستان می‌خواهیم در صورت مشاهده مجالسی که در آن حدود الهی و شئون اسلامی رعایت نمی‌شود، برخوردهای لازم را داشته باشند.

وی در پایان با بیان اینکه وضعیت برخی از تالارهای عروسی، آرایشگاه‌ها و حمل‌ونقل عروس و داماد در شأن شهرستان کازرون نیست، توضیح داد: وظیفه همگی ما امربه‌معروف و نهی از منکر است و در صورت مشاهده این‌گونه صحنه‌ها و عدم برخورد، خود وارد میدان شده و برخورد می‌کنیم.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
1
1
ایشالله عروسیمونو با سینه زنی برگزار میکنیم.البته اگه بتونیم برگزار کنیم!!
بابا جای این حرف ها که موضوع شخصی مردم هست بیاید به فکر کار برا جون ها باشید تا جرم جنایت و فحشا و و و کم بشه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
0
1
آقای حاج عزیز، رییس دانشگاه آزاد که دو ساله میفرمایند در شان کازرون و شهر نیست، چرا تشریف دارند،????
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲