پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۱
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کازرون:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کازرون گفت: دعوت از افراد فتنه‌گر در دانشگاه‌ها و حذف اصول‌گراها سنخیتی با شعار اعتدالی ندارد.
 به گزارش كازرون نما، محمدهادی صحرابان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کازرون با محکوم کردن سخنان اخیر هادی غفاری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار داشت: مایه تعجب است که غفاری از اصطلاح آقابالاسر استفاده می‌کند و اصل مدیریت را با این حرف بی‌اساس زیر سؤال می‌برد.
وی گفت: آقای غفاری باید بداند در علم مدیریت هر گروهی یک «آقا بالا سر» برای هدایت و کنترل و مدیریت لازم دارد، حال اگر این هدایت نباشد، گروه از مسیر منحرف می‌شود و ضرر می‌کند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کازرون خطاب به غفاری متذکر شد: نقش حضرت امام(ره) که شما آن را سپر خود کرده‌اید و داعیه‌دار خطش هستید، همین‌گونه بوده که نگذاشت انقلاب به دست نااهلان بیفتد.
صحرابان در ادامه پاسخ خود به آقای غفاری افزود: چنانچه شما معتقدید که «آقابالاسر» نباید باشد، پس چرا در وزارت علوم و دانشگاه‌ها «آقابالاسرها» در روز دانشجو سخنرانان مورد درخواست دانشجویان را رد کردند و برای دانشجویان در وزارت علوم دولت اعتدال‌گرا «آقابالاسر» قائلید، اما برای خودتان در کشور نه؟!
وی متذکر شد: غفاری و همفکران او بدانند اگر آقابالاسر در این مملکت نبود، معلوم نبود در فتنه 88 فتنه‌گران علاوه بر آتش زدن اموال عمومی و حسینیه‌ها و هتک حرمت‌ها چه جنایات قبیح دیگری می‌خواستند بر سر این ملت و مملکت بیاورند.
این مسئول هم‌چنین ادامه داد: اگر آقا‌بالاسر در این کشور نبود که این‌همه حکم حکومتی برایتان صادر نمی‌کردند تا نجات بیابید و فضای کشور در هشت سال دوران اصلاحات و هم‌اکنون به دست شما‌ها نمی‌افتاد.
صحرابان خطاب به مسئولان وزارت علوم و وزارت کشور گفت: تساهل و تسامحی که شما قبول دارید، نباید یک‌طرفه باشد و دعوت از افراد فتنه‌گر در دانشگاه‌ها و حذف چهره‌های اصولگرا، نه با اعتدال و نه با روح جمهوری اسلامی سنخیتی دارد.
وی خطاب به مسئولان قوه قضائیه گفت: کوتاه آمدن و گذشت نسبت به فتنه‌گران آن‌ها را جسور کرده است بنابراین باید نسبت به افرادی که توهین و تهمت به‌نظام روا می‌دارند، برخورد جدی صورت پذیرد.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کازرون در پایان با تشکر از مدیران دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کازرون نسبت به برگزاری برنامه‌های روز دانشجو تصریح کرد: امسال روز دانشجو بهتر از سال‌های پیش در این شهرستان برگزار شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹