پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۴۰۳
تعداد نظرات: ۱۷ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۴
امام‌ جمعه کازرون:
به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام خرسند در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با گرامیداشت اربعین حسینی در سخنانی اظهار داشت: مسئولان سیاسی و امنیتی این استان پاسخگو باشند چرا به اسم اعتدال به فردی هتاک که از وضعیت روحی و روانی مناسبی برخوردار نیست مجوز حضور در تریبون دانشگاه علوم پزشکی شیراز داده می‌شود که با زشتی تمام و با کلمات سخیف ارکان نظام را زیر سؤال ببرد.

خطیب نماز جمعه کازرون گفت: با عاملان دعوت و مجوز به هتاکان و افراطیون در دانشگاه علوم پزشکی شیراز باید برخورد جدی صورت گیرد و مجازات شوند.

به گزارش کازرون  نما، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با گرامیداشت اربعین حسینی در سخنانی به بی‌حرمتی‌‌ها به خطوط قرمز نظام در روز دانشجو توسط فردی هتاک اشاره کرد و اظهار داشت: مسئولان سیاسی و امنیتی این استان پاسخگو باشند چرا به اسم اعتدال به فردی هتاک که از وضعیت روحی و روانی مناسبی برخوردار نیست مجوز حضور در تریبون دانشگاه علوم پزشکی شیراز داده می‌شود که با زشتی تمام و با کلمات سخیف ارکان نظام را زیر سؤال ببرد.

وی ادامه داد: گرچه این شخص قابلیت پاسخگویی در تریبون مقدس نماز جمعه را ندارد اما سؤال اینجاست که با توجه به سابقه این شخص، چه کسی از وی دعوت کرده و به آن مجوز سخنرانی داده است.

امام‌جمعه کازرون متذکر شد: با عوامل این دعوت و مجوز از ناحیه هر کسی که بوده باید برخورد جدی صورت گیرد.

خرسند با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگر به آرامش نیاز داریم گفت: مسئولان پاسخگو باشند که این چه جریانی است که می‌خواهد آرامش سیاسی حاکم در این استان را بر هم بریزد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه فتنه خط قرمز نظام است تأکید کرد: چرا اجازه داده می‌شود در مراکز علمی و دانشگاهی با استفاده از امکانات دولتی عده‌ای افراطی و هتاک از خطوط قرمز عبور کنند.

خطیب نماز جمعه کازرون با بیان اینکه قرار بود در این استان مسئولان کارها را بر مبنای  اعتدال و با هماهنگی پیش ببرند متذکر شد: این چه اعتدالی است که در کشور و این استان برخی دلسوزان نظام طرد می‌شوند و به افراطی‌ترین افراد اجازه جولان در دانشگاه‌ها را صادر می‌کنند.

خرسند با اشاره به اینکه مسئولان کشور و این استان هرکجا که خوب کار کنند مورد حمایت دلسوزان نظام هستند تصریح کرد: روحانیت ،متدینان و بسیجیان و ولایت‌مداران به مسئولان متذکر می‌شوند چنانچه بی‌حرمتی به ارکان نظام تکرار شود ساکت نمی‌نشینند و در مواقع لزوم به وظیفه انقلابی خود عمل خواهند کرد.

امام‌جمعه کازرون 27 آذرماه شهادت متفکر شهید آیت‌الله مفتح روز وحدت حوزه و دانشگاه را گرامی داشت و تصریح کرد: دو نهاد حوزه و دانشگاه پایه‌های فکری و سازندگی کشور محسوب می‌شود که با اتحاد و همبستگی این دو نهاد باعث استقلال سیاسی و اجتماعی کشور شده است.

خرسند گفت: دشمنان نظام از گذشته تاکنون تلاش دارند که دانشگاه و حوزه را در مقابل یکدیگر قرار دهند و اجازه ندهند که این دو نهاد در راستای یک هدف حرکت کنند.

وی ادامه داد: سوق دادن جامعه به‌سوی فرهنگ اجتماعی، ایمانی و الهی فقط با وحدت و همدلی دو نهاد مقدس حوزه و دانشگاه امکان‌پذیر است.

خطیب نماز جمعه کازرون به برگزاری همایش ملی ارتقاء سلامت اداری و مقابله با فساد در تهران اشاره کرد و متذکر شد: امروزه یکی از مشکلات جامعه وجود فساد مالی، اداری و بانکی کشور است که باید قوای سه‌گانه فرمان هشت ماده‌ای مقام معظم رهبری که 13 سال مورد کم‌توجهی قرار گرفته را اجرایی کنند.

خرسند برخی بندهای فرمان مقام معظم رهبری در فرمان هشت ماده‌ای را تشریح کرد و از قوای سه‌گانه خواست پس از 13 سال یک لبیک عملی صورت گیرد و به سمت پیشگیری فساد اداری، مالی و بانکی گام برداشته شود.

امام‌جمعه کازرون از دولت و قوای دیگر درخواست کرد در امر مبارزه با فساد اقتصادی نخست از خود شروع کنند و در این راستا دیگر احتیاجی به سمینار و صرف هزینه‌های گزاف ندارد.

وی با انتقاد از اینکه در برخی از سمینارها در مبارزه با فساد اغلب آدرس غلط به مردم داده می‌شود گفت: در این‌گونه سمینارها برخی نهادهای انقلابی مورد اشاره قرار می‌گیرد و فساد را متوجه آن می‌کنند که کار درستی نیست.

امام‌جمعه کازرون در پایان به فرارسیدن اربعین حسینی اشاره و تصریح کرد: اربعین حسینی استمرار قیام حسینی است بنابراین امسال باید با شکوه‌تر از هر سال برگزار شود.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۷
شاکر
|
UNITED STATES
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۲
1
3
در این جلسه بچه های اصلاح طلب به افراط گرایان از روی اعتقاد به تکثرگرایی اجازه ورود به سالن داده بودند ولی متأسفانه افراطیون که خود را سینه چاک مقدسات می دانند به فحاشی و مرگ بر این و آن پرداختند و فضا را متشنج کردند. اگر بخواهند آنها را مجازات کنند هم که نمی شود اینها از روی جهالت و ناآگاهی چنین کردند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۲
2
5
من بعنوان بسیجی دوست داشتم بجای شورش و دعوا وتهدید آقای غفاری یه مناظره باهاشون ميزاشتم تو یک فضای با احترام از دو جناح.همه حرفاشون بتونند بزنند.این رفتارهای خشک یی منطقانه شان و جایگاه بسیج را پایین می اورد
عبدالله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۲
1
4
هادی غَفّاری، عضو شورای مرکزی مجمع «نیروهای خط امام» و رییس موسسهٔ الهادی است. هادی غَفّاری نماینده سه دوره اول مجلس شورای اسلامی بود و در انتخابات مجلس چهارم، پنجم و هفتم رد صلاحیت شد. وی فرزند حسین غفاری از فقها و مبارزان ترورشده قبل از انقلاب ایران است. گفته شده است وی در دادگاه هویدا حضور داشته و در زمان تنفس وي را در راهرو دادگاه به قتل رسانده است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
0
6
اون وقت که هویدا کشت خوب بود حالا بد شد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
ابن ملجم هم در جنگ صفين از ياران حضرت علي (ع) بود بعدا چي شد!؟
امام خميني(ره): ميزان حال فعلي افراد است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
0
7
بعضی از آقایان موتلفه فقط خودشان را قبول دارند ولا غیر .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
0
4
مشكل از موتلفه بودن نيست مشكل از افراد متملقي مانند ... و ... و ... است كه دفتر آقاي خرسند را پاتوق خود كرده اند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
0
7
دانشگاه محل تضارب ارا است عده ای چماقدار با حمایت نیروهای نظامی می خواهند مانع ازاد اندیشی و فعالیتهای سیاسی در دانشگاه شوند
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
0
6
درود بر غفاری مدبر و اندیشمند
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
5
0
خدا لعنت کند این ملعون را که ابولهب قرن می باشد هم قلب امام را درد اورد و هم رهبر را اذیت می کند. روزهای اول انقلاب بدون اجازه امام بهترین خلبابان و متخصصین را اعدام کرد و زمینه جنگ تحمیلی را فراهم نمود و همراه برادر اقای خاتمی سفارت امریکا را اشغال کردند و بهانه دست بیگانگان دادند. فقط از وجودش دردسر برای ایران درست می شود و نوکر انگلیس هست.
پاسخ ها
llili
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
خودتم نوکر احمدی نژادی و امثال ایشون هستی که یه شبه 3 هزار میلیارد دزدیدن و الانم که شده 12 هزار میلیارد
خدا....
شهروند
|
UNITED STATES
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
0
5
باسلام
1-به جاي پاسخگويي منطقي وعاقلانه به سخنان هادي غفاري حاج اقاخرسنددست به تخريب شخصيت وي زده ( حاج اقاخرسند: هادي غفاري فردی هتاک که از وضعیت روحی و روانی مناسبی برخوردار نیست)2-حاج اقاخرسندزمينه خشونت افريني رادرشهرستان واستان فراهم ميكنندباگفتن اين جمله(حاج اقاخرسند:روحانیت و بسیجیان به مسئولان متذکر می‌شوند چنانچه بی‌حرمتی به ارکان نظام تکرار شود ساکت نمی‌نشینند و در مواقع لزوم به وظیفه انقلابی خود عمل خواهند کرد) گوياحاج اقافراموش كرده اندكشورقانون داردونميشودهروقت خواست چماق ووچوب به دست گرفت وباگفتن اينكه رقيب برحق نيست ومجرم است اوراموردضرب وجرح قرارداد
حاج اقاهمينطوركه شماتريبون دردست گرفته ايدوحرف ميزنيداجازه دهيدديگران هم حرفشان رابزنند.
انديشه روباانديشه پاسخ دهيدنه باتخريب شخصيت وزمينه سازي كردن جهت چوب وچماق دردست گرفتن وانجام اعمال خشونت اميز.شايدهم ازلحاظ انديشه اي ناتوانيدونميتوانيدپاسخ دهيدوبه اين اعما دست ميزنيد
وسلام
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
0
2
افراطیون فقط مال اونطرفیهاست... این طرف افراط نداره؟؟؟؟
حتما نداره دیگه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
0
6
همین حرف ها را می زنند که امثال سعید امامی پیدا می شوند و عده ای را می کشند
من نمی دانم اینکه ایشان گفته یعنی چه
امام جمعه موقت شیراز هم که ادعای اندیشمندی و نویسندگی دارد گفته باید دهان اینها را خرد کرد وقتی اینها این طور سحن می گویند از آن بسیجی جوان چه اننظاری می توان داشت او هم چماق دست می گیرد و به کوی دانشگاه حمله می کند به اجتماعات حمله می کند
همین حرفها باعث می شود ذر کرمان مشتی خودسر افراد بیگناه را به اسم مبارزه با فساد بکشند
ای ائمه محترم جمعه بحدا مملکت قانون دارد دادگستری دارد اگر کسی مشکل دارد راه قانونی دارد با چماق و دندان خرد کردن کاری از پیش نمی رود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
4
0
شما که دم از قانون می زنید
- قطعا هم قانون فصل الخطاب است -
اما بدانید وقتی یک جریان برانداز در فتنه 88
حاکمیت دینی و انتخابات قانونی و مذهب تشیع را به باد سخره گرفت
وقتی از قانون تمکین نکرد و آشوب را برتابید
و مادام که توسط افراد معلوم الحال بر طبل حق مداری و تحریف واقعیت می کوبند
بجز رفتاری همسان با عملکرد خودشان چه جوابی خواهند داشت.
بله اگر شما آقایان قانون مدار هستید در هر حال باید باشید که نیستید.
و باز از رو نمی رویید وقتی همین سیستم انتخابات 92 را همچون 88 با سلامت برگزار کرد و پیروز انتخابات را با آرای میلیمتری معرفی کرد.
آیا قانون وقتی به نفع شماست قابل احترام است!؟
بنابراین کمی انصاف و تعقل هم چیز خوبی است دوستان اصلاح طلب
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
دوست عزیز اگر اصلاع طلبان بی قانونی کردند به این دلیل بود که ابزار قانونی نداشتند وبه قول معرف شکایت خدا را باید به خدا می بردند ولی شما چی که قانون خودتان هستید
دوم اینکه اگر معتقدید بی قانونی بد است و اصلاع طلبان بد کردند شما قانون را رعایت کنید و به جای تحریک جوانان به خورد کردن دندان از همان ابزار قانونی که تمام و کمال دست شماست استفاده کنید
شهروند
|
UNITED STATES
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
1
1
سلام
اقاي ناشناس
چندنكته رابه عرض برسانم
برپايي تجمعات وراهپيمايي ازحقوق اساسي مردم ايران است كه درقانون اساسي ظهوروبروزيافته است واگرمردم اعتراضي داشته اندقانونگذارحق ميدهدكه دست به تظاهرات وتجمعات بزنند امامن سوالم اين است ايابايستي تجمعات مسالمت اميز مردم كه به مساله اي معترض هستندراباچوب وچماق وخداي ناكرده باگلوله وفشنگ پاسخ گفت؟مگر نه اينست كه شيوه جديدحكومت داري متفاوت شده وبايداهل تسامح وتساهل با رقيب بود؟وقتي دريك برنامه ميليوني تلوزيوني قوانين ومقررات زيرپاگذاشته ميشودويك فردهم قاضي ميشودوهم مجري ودادگاه برگزارميكندوحكم به مجرميت ديگران صادرميكندبدون اينكه بتوانداثبات كندديگرچه توقعي ميتوان داشت؟برادرعزيز اشوب هنگامي شكل ميگيردكه به حقوق مردم احترام نگذاري زماني شكل ميگيردكه جواب اعتراضات مسالمت اميز وراهپيمايي سكوت راباچوپ وچماق وگلوله پاسخ دهي به راستي پرسيده اي كه چرامليونهانفردرتهران وسايرشهرهابعدازانتخابات به كف خيابانهاامدند؟اياانديشيده اي كه هركدامشان لابدحقوقشان تضييع شده وناراضيندكه به كف خيابان مي ايند؟اون اقاي غفاري درشيراز هيچگونه امكاناتي نداشت وديديد چقدرشمارابراشفت تريبونها دست شماست روزنامه ها ببين دست چه كسي است قدرت ببين دست چه كسي است امابازسخنراني اقاي غفاري شمارابرمياشوبد.
دوست عزيزلطفاسخنان اقاي غفاري رودقيقامطالعه كن واونجاهاي كه ميگي خلاف قوانين ومقررات حرف زده ياتوهين كرده ياشمابهش ايرادميگيرين به من بگو به من بگين چه حرفي زده كه مستحق اين بوده كه شيشه هاي ماشينش روخوردكنين وبهش حمله وربشين شايدمنم ديدم حرفاتون منطقي وبرحقه وپذيرفتم كه كاردرستي كردين
پايان سخنم اينكه دوست عزيزحركتهاي اجتماعي درزيرپوست ظاهري جامعه شكل داره ميگيره كه ناراضيندوميخوان ازحقوقشون دفاع كنن اميدوارم مسوولين درك كنن وبه خواسته هاشون تمكين كنن
وسلام
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷