پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۳۹۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۴
در مراسمي باشكوه:
در آیینی باشکوه نخستین یادواره 200 شهید گلگون‌کفن ارتش جمهوری اسلامی ایران در کازرون برگزار شد.
به گزارش كازرون نما، امام‌جمعه كازرون چهارشنبه‌ شب در آیین نخستین یادواره شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهرستان کازرون که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام ‌جمعه شیراز، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرماندار کازرون و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده‌های معظم شهدا در مصلای نماز جمعه کازرون برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: خدا را سپاسگزاریم که نخستین یادواره ارتش جمهوری اسلامی ایران را مردمی که افتخار تقدیم یک‌ هزار و 100 شهید گلگون‌کفن به انقلاب را داشته‌اند با حضور باشکوه خود برگزار می‌کنند.
حجت‌الاسلام محمد خرسند ادامه داد: حضور باشکوه مردم در این یادواره حاکی از ادامه راه شهدا در این شهر است.
وی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران بر اساس اصل 143 قانون اساسی وظیفه سنگین پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی کشور را به ‌عهده دارد که در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نبوده است.
امام‌جمعه کازرون بابیان اینکه ارتشی مکتبی و مردمی داریم، افزود: یکی از نشانه‌های مکتبی بودن ارتش کشورمان تقدیم 48 هزار شهید به خون خفته است.
خرسند متذکر شد: به‌ جرئت می‌توان گفت ارتش جمهوری اسلامی ایران، تنها ارتش قدرتمند اسلامی بر روی کره خاکی است که همواره به مکتبی و مردمی بودن خود افتخار می‌کند.
وی، تبعیت محض از ولایت‌ فقیه و همچنین ادامه راه شهدا را از وظایف بزرگ و سنگینی دانست که شهدا بر عهده ما گذاشته‌اند.
امام‌جمعه کازرون در پایان، برگزاری این یادواره را که در نوع خود به‌ عنوان نخستین یادواره شهدای ارتش بوده به فال نیک گرفت و اظهار امیدواری کرد که بتوانیم یاد و نام شهدا را برای همیشه گرامی بداریم.
 
امير سرتيپ احمدرضا پوردستان فرمانده نيروي زميني ارتش نيز در آيين نخستین یادواره 200 شهید ارتش، در سخنانی به تشریح وضعیت ارتش در زمان رژیم پلید پهلوی پرداخت و اظهار داشت: دنیای استکبار به‌ویژه آمریکا در زمان پهلوی از ارتش ایران ژاندارم و چماق منطقه ساخته بود که بتواند با کمک آن به منافع شوم خود دست پیدا کند.
وی ادامه داد: دنیای استکبار پس از پیروزی انقلاب اسلامی به‌ خاطر اینکه می‌دانست فرهنگ و ادبیات انقلاب اسلامی محدود به مرزها نمی‌ماند و کشورهای دیگر را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد از روی ناتوانی متوسل به ترور شخصیت‌ها شد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ایجاد ناامنی، تحمیل هشت سال جنگ و تحریم و تهدید یکی پس از دیگری را از ترفندهای سازمان‌یافته دنیای استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی انقلاب تاکنون برشمرد و افزود: به فضل خدا نه‌تنها در برابر این‌ همه هجمه شکست نخوردیم بلکه فرهنگ غنی و ادبیات انقلاب به خارج از کشور نیز صادر شد.
پوردستان تصریح کرد: دشمنان اسلام به‌ خاطر اینکه از وحدت میان شیعه و سنی در عذاب بودند در حادثه ساختگی «11 سپتامبر» به بهانه مبارزه با تروریسم قصد داشتند از نفوذ اسلام جلوگیری کنند.
وی متذکر شد: آمریکا زمانی که مؤلفه‌های قدرت از جمله ولایت‌ فقیه، ولایت‌پذیری مردم و نیروهای مسلح آماده جمهوری اسلامی ایران را مشاهده کرد، راهبرد خود را تغییر داد و برای مقابله با انقلاب اسلامی به تهدیدات و جنگ نرم روی آورد.
این مسئول ادامه داد: امروزه راهبرد دشمن ایجاد جنگ نیابتی در منطقه است و تمام گروهک‌ها ازجمله داعش، النصره و... به نیابت از آمریکا و اسرائیل می‌جنگند.
پوردستان هدف آمریکا را در حمایت از تکفیری‌ها، نشان دادن چهره زشت و تحریف‌شده از اسلام عنوان کرد و افزود: ایجاد اختلاف میان شیعه و سنی و از بین بردن ظرفیت‌های جهان اسلام، تأمین امنیت رژیم پلید صهیونیستی و جلوگیری از شکل‌گیری چهره اسلام از دیگر اهداف دنیای استکبار است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش به مذاکرات 1+5 اشاره کرد و گفت: امروز حضور 6 قدرت جهانی در مذاکره مقابل ایران نشان از عزت و قدرت جمهور اسلامی ایران به برکت خون شهدا دارد.
وی در پایان متذکر شد: کارشناسان نیروهای مسلح تمام حرکات دشمنان در خارج از مرزهای جمهوری اسلامی ایران را رصد و ظرفیت‌های لازم برای مقابله با آن را ایجاد می‌کنند تا هرگونه تهدید و تعرضی را در نطفه خفه کنند.
 
آیت‌الله اسدالله ایمانی نماينده ولي فقيه در استان فارس  نيز در اين مراسم با گرامیداشت 20 آذر سالروز شهادت آیت‌الله دستغیب اظهار داشت: در بدو پیروزی انقلاب اسلامی که دشمنان مردم دم از انحلال ارتش می‌زدند، امام (ره) این نیرو را تقویت کرد و به آن عزت بخشید.
وی ادامه داد: امروزه ارتش کشورمان این افتخار را دارد که در زیر سایه نماینده مستقیم حضرت ولی‌عصر (عج) خدمت می‌کند؛ با یاری خداوند امروزه نیروهای مسلح ما به‌ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران اعم از زمینی، هوایی و دریایی در تمام عرصه‌های مختلف صاحب سخن بوده و به ‌سوی خودکفایی گام‌های بلندی برداشته‌اند.
آیت‌الله ایمانی بابیان اینکه شهدا مانند مشعل‌های فروزان و علائمی بر سر ما هستند که به بیراهه نرویم، افزود: پیام شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان اطاعت از ولایت، امامت و رهبری و اوج کمال فردی و اجتماعی بوده، بنابراین همواره باید این پیام را مد نظر داشته باشیم.
وی متذکر شد: امروزه دشمنان در شکستن عمود نظام که همان ولایت‌ فقیه است در تلاش بوده و هرگز نمی‌خواهند این نظام با این ویژگی ادامه یابد که در این راستا بارها و بارها در این تجربه و تلاش مذبوحانه شکست ‌خورده‌اند.
نماینده ولی ‌فقیه در فارس در سخنان خود به رهسپاری سیل عظیم کاروان‌های زائران اباعبدالله‌ الحسین (ع) در آستانه اربعین حسینی به کربلا اشاره کرد و گفت: این اجتماع بزرگ حاکی از بصیرت و بینش شیفتگان اهل‌ بیت (ع) و تبری از دشمنان به‌ویژه آمریکا و اسرائیل است.
 
به گزارش كازرون نما، این آیین باشکوه با مداحی یکی از مداحان اهل‌ بیت (ع) و رونمايي از کتاب یادواره شهدای ارتش و نرم افزار جامع شهدا و نيز اهدای لوح سپاس به خانواده‌های معظم شهدای ارتش کازرون به پایان رسید.
نویسنده: سرويس خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
كابوس شاهين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۱
0
1
با سلام خدمت خوانندگان محترم.ضمن تشكر از مسولين برگزار كننده اين يادواره،جالب توجه اين همايش باشكوه عدم حضور نماينده ولايت مدار و متدين شهرستان بود،نميدونم ايشون تا چه موقع ميخواد اين همه بي تفاوت باشه نسبت به شهرستان،برادر خوب شما چرا اين همه در حال سفر هستي!فكر نكنم هيچ نماينده قدر شما سفر ريارتي و سياحتي رفته باشه،ميتوني اين سفرها را بذاري بعد از دوره نمايندگي خودت،شما به تك تك مردم متعهد به انجام وظيفه و پيگيري امورات انان شدي!دوست قديمي فراموش نكن كه شما يدك كش خون شهدا هستي و به واسطه اونا هست كه ميتوني ارز اندام كني
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۲
0
1
عزیزان دکتر محمد صادقی به همراه جمعی از نمایندگان و مسئولان رفته بودن کربلا زیارت
****ضمنا مقام معظم رهبری : بزرگترین مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است ****
اما متاسفانه توصیه آقا رو زمین مونده
مردم کیلویی چند ؟
یه روز ترکیه ، یه روز سوریه ، یه روز عراق ، یه روز ژاپن
نوبت بعدی فکر کنم آنتالیا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اذان صبح
۰۵:۰۳:۲۶
طلوع افتاب
۰۶:۲۸:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۰۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۵:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۰۴