پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۳۸۳
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۶
مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس در کازرون:
هوشنگ عشایری ، سه شنبه در حاشیه بازدید از پروژه های راهسازی شهرستان کازرون در گفت و گو با درخشنده خبرنگار کازرون نما بیان داشت:به محض اقدام بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این زمینه ، عملیات احداث این پروژه را آغاز می کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس گفت:مطالعات راه آهن شیراز - اهواز که از مسیر کازرون عبور می کند به انجام رسیده و برای احداث این پروژه ریلی منتظر سرمایه گذاری بخش هستیم.

هوشنگ عشایری ، سه شنبه در حاشیه بازدید از پروژه های راهسازی شهرستان کازرون در گفت و گو با درخشنده خبرنگار کازرون نما بیان داشت:به محض اقدام بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این زمینه ، عملیات احداث این پروژه را آغاز می کنیم.

وی در مورد راه آهن شیراز - بوشهر که هم اینک دردست احداث است اظهار کرد:دو قطعه از این پروژه در استان بوشهر و یک قطعه آن در استان فارس است و برای به انجام رسیدن این پروژه در قالب استفاده ازتسهیلات اعتباری خارجی میان مدت (فاینانس) تفاهمنامه ای با یک شرکت چینی منعقد شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس در بخش دیگری از مطالب خود گفت: از عمده پروژه های راهسازی شهرستان کازرون چهار بانده کردن مسیر شیراز بوشهر و بوشهر - خوزستان است که عمدتا از حوزه شهرستان کازرون عبور می کند.

عشایری بیان داشت:هم اینک 40 کیلومتر از مسیر دشت ارژن به شیراز چهار بانده شده و برای چهار بانده کردن قائمیه تا سه راهی بابا میدان و دشت ارژن به کازرون به یک هزار و 400 میلیارد ریال اعتبار نیاز است و در صورت تامین این اعتبار هردوپروژه تا سال 95 به اتمام خواهد رسید.

این مقام مسوول گفت:برای این که اجرای این دو پروژه با شتاب بیشتری انجام شود پیشنهاد ما این است که نیمی از این اعتبار در سال جدید اختصاص یابد.

مدیر کل راه وشهرسازی فارس ، علت توقف عملیات راهسازی مسیر کازرون - فراشبند - فیروزآباد را پرداخت نشدن 200 میلیارد ریال مطالبات پیمانکاران این پروژه بیان کرد و گفت:امیدواریم با پرداخت این مطالبات عملیات راهسازی در مسیر یاد شده مجددا آغازشود.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
azim
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
0
1
"مطالعات راه آهن شیراز - اهواز که از مسیر کازرون عبور می کند به انجام رسیده و برای احداث این پروژه ریلی منتظر سرمایه گذاری بخش هستیم"
ازکجای کازرون؟
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
0
0
عظيم جان اين تفاهمنامه در زمان دهقان ناصرابادي بسته شد كه ار ايستگاه 12 فراشبند كه مسير راه اهن شيراز بوشهر است انشعاب گرفته شود و به از كازرون به خوزستان متصل شود ولي فعلا كه رها شده فكر كنم سال اينده تو تبليغات نماينده بياد
پاسخ ها
ali
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
اقای دهقان ناصرابادی 21 هزار امضاء از شهر کازرون جمع اوری کرد و تحویل دولت داد تا مسیر بزرگ راه بوشهر - شیراز از بخش جره-بالاده برداشته شود و از وسط شهر کازرون عبور کند. کاری که انجام نداد لای چرخ طرح های ملی نیز چوب می گذاشت و چند سال پروژه ملی را متوقف کرد. اشان برای خرابکاری خوب کار می کند چون کارش بازرسی است و نقاط ضعف را یاد گرفته و انرزی منفی خیلی ذخیره کرده است.
مدیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
1
0
بشینید تا بیاد. آخه مرد... بخش خصوصی چرا باید تو زیر ساخت ها سرمایه گذاری کنه. این یه هزینه اجتماعی بالا سری هستش که هیچ سودی برای بخش خصوصی نداره.
سید نعمت اله صدری زاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
0
0
شیراز از ظریق مسیر راه آهن کازرون میشان بندردیلم هندیجان بندرامام اروند کنار به کشورعراق متصل شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
0
0
مسیر مستقیم شیراز بوشهر حدود 200 کیلومتر است و شیراز از مسیر ریلی در دست احداث بوشهر بندر امام می تواند به خوزستان و عراق متصل شود و نیازی به دو خط طولانی و مجزا شیراز بوشهر و شیراز اهواز در شرایط فعلی نبود.
فرزادی
|
United States
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۵
0
0
صنعت جهت رفاه حال مردم است اما عده ای خواست مردم را نادیده گرفتند وباتغییرمسیرراه آهن شیراز کازرون برازجان مسیر مستقیم وکوتاه را به مسیر طولانی و انحرافی فراشبند ترجیح دادند تا مردم به حاشیه بروند.و از نعمت راه آهن محروم شوند.
ناصر قائدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
0
0
سلام
ذکر شد این تفاهمنامه در زمان دهقان ناصرابادي بسته شد كه ار ايستگاه 12 فراشبند كه مسير راه اهن شيراز بوشهر است انشعاب گرفته شود و از كازرون به ممسنی ، گچساران ،بهبهان ، رامهرمز و اهواز در خوزستان متصل شود ولي فعلا كه رها شده است. اما در آینده همینطور هم خواهد شد.
کامران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
0
0
بهترین مسیر و سرمایه گذار جهت مسیرراه آهن شیراز کازرون میشان دیلم بندرامام شلمچه کویت وقطرمی باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷