پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۰
حمید رضا گرامی فرماندار کازرون به همراه جمعی از مسئولین شهر از جمله رئیس شورای شهر، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان و بخشدار مرکزی از بخش‎های مختلف بیمارستان96تختخوابی امام‎علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون بازدید کرد.

حمید رضا گرامی فرماندار کازرون به همراه جمعی از مسئولین شهر از جمله رئیس شورای شهر، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان و بخشدار مرکزی از بخشهای مختلف بیمارستان96تختخوابی امامعلی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون بازدید کرد.

به گزارش کازرون نما، دکترسیاوش شریفی رئیس واحد کازرون ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولین شهرستان در بیماستان امام علی ع گفت: حساسیت فرماندار ودیگر مسئولین نسبت به دانشگاه و به ویژه بیمارستان این واحد دانشگاهی قابل تقدیر و مایه دلگرمی بیشتر برای بنده و هیأترئیسه دانشگاه میباشد.

شریفی در ادامه با ارائه گزارشی از روند پیشرفت بیمارستان دانشگاه اظهار کرد: این پروژه در سطح استان بینظیر و در کشور کمنظیر است و یکی از کاملترین و با کیفیتترین بیمارستانها ی روز کشوراست که تمامی نیازهای آموزشی درمانی در آن لحاظ شده است.

رئیس واحد کازرون افزود: این بیمارستان دارای بخشهای متعدد و مختلفی از جمله بخش کلینکهای تخصصی، بخش فیزیوترابی، آزمایشگاه، رادیولوژی، اورژانس، نگهداری جسد، بخش بستری جراحی، بخش بستری داخلی، بستری کودکان، بستری زنان، اعمال جراحی، اعمال جراحی زنان و بخشهای CCU- ICU- NICU و  همچنین دارای بخشهای اداری ، رفاهی و آموزشی است.

 سپس فرماندارکازرون ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت خوب پروژه گفت:  در خصوص انجام  محوطه سازی وایجاد  فضای بیرونی بیمارستان منتظر نقشه فنی محوطه  هستیم امیدوارم این نقشه در اسرع وقت از سوی سازمانمرکزی دانشگاهآزاداسلامی مورد بررسی و تأئید قرار گیرد تا بتوانیم در ایجاد فضا سازی و نصب انشعاب آب و برق ،گاز و تلفن و ارائه خدمات شهری همکاری لازم را بعمل آوریم.

در ادامه دکتربرامکی رئیس شبکه بهداشت کازرون گفت: فضای داخلی بیمارستان کامل و مطابق با استانداردهای لازم است و با راهاندازی این بیمارستان حجم بالایی از مشکلات موجود در بیمارستان ولیعصر کازرون برطرف می گردد و این یک تحول بزرگی در ارائه خدمات درمانی شهرستان خواهد بود.

وی افزود: ظرفیت بیمارستان ولیعصرکازرون 125 تخت میباشد در صورتی که بعلت کمبود جا مجبور شدیم به 175 تختافزایش دهیم و این یک وضعیت نامطلوب درمانی است که امید است با کمک راه اندازی این بیمارستان بر طرف گردد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳