پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۳۶۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۷
امام جمعه کازرون :
خطیب نمازجمعه کازرون گفت :افزایش شیب تند 100 تا 140درصدی قیمت نان اجحاف به حقوق مصرف کننده است.

به گزارش هاشمی کشکولی خبرنگار كازرون نما،حجت الاسلام محمدخرسنددرخطبه های نمازجمعه امروز كازرون درسخنانی اظهارداشت:گرچه خریدتضمینی گندم و هزینه های آب ، برق ،گاز و دستمزد در سالجاری گران شده و افزایش قیمت نان امری اجتناب ناپذیر بوده؛ اما قیمت نان درحال حاضر 70 درصد بیشتراز تعیین نرخ افزایش 30 درصدی دولت گران شده است.
وی ازافزایش 100تا 140 درصدی قیمت نان دراستان فارس که باشیب تندی نسبت با سایر استان های دیگر همراه بوده انتقادکرد و از مسئولان این استان خواست دراین راستا پاسخگویی مردم باشند که این تفاوت قیمت ها براساس چه فاکتوری بوده است.
امام جمعه کازرون متذکرشد: این سنت خوبی نیست که درکشور به اسم حمایت از تولید به مصرف کننده ظلم شود و ازآن طرف خود تولیدکننده بدون کارشناسی شده قیمت گذاری کند.
خرسند از مسئولان این استان درخواست کرد در بحث افزایش بیش از حد نان که غذای قوت غالب مردم است بازبینی و بررسی مجدد کنند و جلوی افزایش بی رویه قیمت نان ها رابگیرند.
وی 16 آذر به عنوان روز دانشجو را گرامی داشت و یادآورشد: درسال 1332 جنبش دانشجویی ضداستکباری و ضدآمریکایی در دانشگاه های کشور رقم خورد و عده ایی از دانشجویان که در اعتراض به مسافرت معاون رئیس جمهور وقت آمریکا درمحیط دانشگاه تجمع کرده بودند به شهادت رسیدند.
خطیب نمازجمعه کازرون ، جنبش دانشجویی راحرکتی درراستای استکبار ستیزی ،عدالت خواهی وآرمان خواهی برشمردومتذکرشد:دانشجویان امروزباید دراین مسیرحرکت کنندواهل فکروبصیرت باشندوزمان رابه خوبی بشناسند.
خرسندبا بیان اینکه دانشجویان و اساتید دانشگاه های کشور به عنوان افسران جنگ نرم هستند تصریح کرد:دانشجویان باید با صلابت و استواری دربرابر تهاجمات فکری ،فرهنگی ،سیاسی و اقتصادی دشمن بیستندوازتنبلی وروزمره گرایی به شدت پرهیزکنند.
امام جمعه کازرون به مسئله مصروتبرئه حسنی مبارک دردادگاه فرمایشی اشاره کردوافزود:مسئله مصربایدعبرت برای تمام کشورهای اسلامی و انقلابیون باشدکه چنانچه بی بصیرت و بدون داشتن رهبرالهی حرکت کنندبه سرنوشت انقلابیون مصردچارخواهندشد.
وی به فراسیدن اربعین حسینی اشاره کرد و گفت:اربعین حسینی امروزه به یک عزت وآبروی شیعه تبدیل شده وبایدهرچه باشکوهتربرگزارشود.
خطیب نمازجمعه کازرون درپایان ازبرگزاری تجمع باشکوه عزاداری در 9 صبح روز اربعین حسینی درمیدان شهدای کازرون خبر داد و ازمردم و هیئت و دستجات عزاداری این شهرخواست باحضورخود اربعین حسینی راباشکوه خاصی برگزار کنند.
خرسند در پایان ازبرگزاری نخستین یادواره منسجم200 شهیدگلگون کفن ارتش جمهوری اسلامی درآستانه اربعین حسینی درشهرکازرون خبرداد و گفت: این یادواره با حضورفرماندهان عالی رتبه و خانواده های معظم شهدا در پنج شنبه شب برگزارمی شود.انتهای پیام/

نویسنده: محمد حسين هاشمي كشكولي
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
0
2
آقا هرکی به هر کی شده یه شبه قیمت نان از 50در صد تا 120 درصد گران میشه کسی هم نیست به داد دل این مردم برسه کیفیت نان ها هم که خوب نیست لااقل فرمانداری یه نظارت بر نان نانوایی ها بکند تا کیفیتش بهتر بکنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
1
0
ما هم نظر شما را داریم ولی خدا وکیلی در دولت قبل که نان 300 درصد گران شد شما همین حرف را زدی یا نه از آن دولت حمایت کردی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
اذان صبح
۰۴:۵۲:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۹:۴۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۴۸
غروب آفتاب
۱۹:۴۱:۰۶
اذان مغرب
۱۹:۵۸:۰۳