پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۲۳۶۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۹
با تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت صورت گرفت
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کازرون از کاهش 21 درصدی سرقت در این شهرستان به‌دنبال تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت خبر داد.

به گزارش كازرون نما به نقل از حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، مهرداد مشوق اظهار کرد: مبارزه با پدیده شوم سرقت یکی از مطالبات و انتظارات به‌حق مردم است که پلیس با تلاش جهادی و با به‌کارگیری حداکثر توان و امکانات خود همراه با آموزش همگانی و آگاه‌سازی می‌کوشد به آن جامه عمل بپوشاند.

وی افزود: با تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت از خرداد ماه سال جاری در سطح این شهرستان و استفاده از مشارکت و همکاری مردمی، بلوک‌بندی حوزه استحفاظی، پاک‌سازی مناطق آلوده و جرم‌خیز و همچنین تقویت گشت‌های انتظامی هدفمند تأثیر بسزایی در ارتقای و احساس امنیت در شهرستان کازرون داشته که دستاورد آن کاهش 21 درصدی وقوع انواع سرقت نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

مشوق بابیان اینکه از ابتدای راه‌اندازی قرارگاه مبارزه با سرقت تاکنون 252 سارق و مال‌خر دستگیر شده‌اند، گفت: سرقت درون خودرو 38 درصد، سرقت موتورسیکلت هفت درصد، سرقت خودرو 48 درصد، سرقت از منزل 10 درصد، سرقت اماکن خصوصی 25 درصد، سرقت اماکن دولتی 36 درصد، سرقت مغازه 16 درصد، سرقت احشام 20 درصد و سایر سرقت‌ها 38 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

سرپرست فرماندهی انتظامی کازرون مهم‌ترین اهداف تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت را ارتقای امنیت، افزایش احساس امنیت و همچنین مدیریت، مهار و کاهش سرقت عنوان و تأکید کرد: کاهش سرقت نیازمند همکاری، مشارکت و اقدام جهادی تمام سازمان‌ها و نهادهاست که امیدواریم با برنامه‌ریزی و تلاش بیشتر و همچنین تشدید اقدامات فرهنگی و اجتماعی، این وضعیت بهتر از پیش شود.

نویسنده: سرويس خبر
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
0
0
سلام خدمت تمامی هم شهریان عزیز
این واقعا نشانه تلاش ماموران نیروی انتظامی در این شهرستان هست.
در خصوص متن خبر سوالی هست؟
آیا اقای مشوق سرپرست هستند؟ اگه اشتباه نکنم در قانون یک ارگان نظامی بنظرم سرپرست تعریف نشده هست؟
خیاط
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
0
0
ضمن تقدیر از نیروی انتظامی نسبت به پیشگیری از سرقتها و مقابله و برخورد با سارقین ان شاء الله همه دستگاها و بسیج آماده همکاری است .ریشه یکسری سرقتها اعتیاد به مواد مخدر است که آن هم به امید خدا و لطف آقا امام زمان (عج) و همکاری برادران نیروی انتظامی و دیگر دستگاهای دلسوز امنیتی و نهادهای فرهنگی و مردم قابل پیشگیری و پاکسازی است .
شهادت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
0
0
باسلام خدمت مسئولین سایت کازرون نما ؛جناب سرهنگ مشوق به درجه سرهنگی ارتقا‌ پیدا کرده است لطفا در گذاشتن عکس دقت کنید.
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
0
0
باسلام وتشکر از فرمانهی نیروی انتظامی شهرستان کازرون وتمام پرسنل لطفاشماره تلفن مستقیم قرارگاه مبارزه باسرقت راجهت تماس مردم ازطریق رسانه های جمعی شهرستان اعلام فرمایید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹