پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۹
در روز پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین
به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومی ناحیه ی کازرون ،اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان کازرون، با عنوان «شکوه اقتدار» صبح چهارشنبه، پنجم آذرماه، در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، با حضور اقشار مختلف بسیجی، در مصلای نماز جمعه کازرون برگزار شد.


 به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومی ناحیه ی کازرون ،اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان کازرون، با عنوان «شکوه اقتدار» صبح چهارشنبه، پنجم آذرماه، در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، با حضور اقشار مختلف بسیجی، در مصلای نماز جمعه کازرون برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام محمد خرسند، امام جمعه کازرون در سخنانی با گرامی داشت پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، بیان داشت: امروز نظام جمهوری اسلامی، قدرت و عظمت خود را مرهون بسیج است و ما امروز در این مکان جمع شده ایم تا یک بار دیگر با آرمان های امام راحل، تجدید پیمان کنیم.

وی به تشریح وضعیت اسف بار رژیم قاجار و پهلوی پرداخت و گفت: اگر تاریخ گذشته ایران به ویژه در زمان قاجار و پهلوی مورد مطالعه قرار گیرد، می بینیم که انگلیس، روسیه و آمریکا هر قراردادی را که می خواستند به ما تحمیل می کردند و قسمت های زیادی از خاک ما را جدا کرده و اموال ملت را به تاراج می بردند. امام جمعه کازرون با بیان اینکه ملت ایران همیشه در طول تاریخ، ملتی مبارز و قهرمان بوده است،اظهار داشت: در رژیم گذشته ملت ما از دو نعمت «امام و ولایت» و «بسیج» محروم بود.خرسند با بیان اینکه با مطالعه کتب خاطرات زمامداران دربار پهلوی متوجه ذلت شاهان این حکومت خواهیم شد، خاطرنشان کرد: در زمان پهلوی کشور ما از آزای، استقلال و اقتدار محروم بود.

وی با تأکید بر اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران، مستقل ترین کشور جهان است، گفت: کشورهای اروپایی مثل انگلیس، فرانسه و آلمان هم تابع سیاست های آمریکا هستند.امام جمعه کازرون با اشاره به اقدامات غرب در مذاکرات اخیر هسته ای با ایران گفت: در جریان مذاکرات هسته ای، غربی ها ابتدا تهدید کردند و بعد لبخند زدند اما جمهوری اسلامی در این مذاکرات ، ذره ای از مواضع اصولی خود عقب ننشست که این امر ناشی از هنر رهبری و ولایت است.

حجت الاسلام خرسند اضافه کرد: رئیس جمهور آمریکا، در نامه محرمانه خود به رهبر انقلاب، از صحت و سلامتی ایشان اظهار خوشحالی کرده و به دروغ از ایران برای مقابله با داعش درخواست کمک کرد که این مطلب بیانگر قدرت و عظمت انقلاب اسلامی است و  این قدرت و عظمت هم ناشی از عظمت اسلام، مدیریت رهبری و نقش شهدا و بسیج است.

وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی در خطرناک ترین منطقه دنیا، یکی از امن ترین کشورهای جهان است، بیان داشت: امنیت امروز ایران نتیجه آن نماز شب ها و عزاداری های بسیجیان در مناطق جنگی و تبعیت از ولی فقیه بوده است.

امام جمعه کازرون با اشاره به نبرد فرهنگی دشمن در مقابله با انقلاب اسلامی، گفت: در دفاع مقدس میدان جنگ معلوم بود اما در جنگ فرهنگی جغرافیای خاصی وجود ندارد.

خرسند، با برشمردن برخی از ابزارهای تهاجم فرهنگی گفت:در جنگ فرهنگی باید مواظب خود و خانواده هایمان باشیم و وظیفه بسیج، در این جنگ فرهنگی تقویت بنیان های اعتقادی است.وی با بیان اینکه جنگ فرهنگی به مراتب سخت تر از جنگ سخت نظامی است، اظهار داشت: در جنگ فرهنگی گاهی دیده می شود که دوست، کار دشمن را انجام می دهد و دشمن ادعای دوستی می کند.

امام جمعه کازرون افزود: دشمن از هر روزنه ای برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می کند، اما تا زمانی که پیرو ولایت باشیم، این دشمن نخواهد توانست کاری انجام دهد.

خرسند گفت: بسیج تشکیلاتی برای یارگیری حضرت حجت و بستری برای ظهور امام زمان (عج) است و جوانان بسیجی باید خود را برای نقش آفرینی در آن دولت کریمه آماده کنند.وی در پایان گفت: مسئولین کشور باید قدردان نعمت بسیج باشند و بسیجیان باید همانند خانواده های شهدا، عزیزترین اقشار جامعه باشند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳