پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱
رئيس فني و حرفه‌اي كازرون خبر داد
هاشم‌خداياري‌ در گفت‌وگو با زارع خبرنگار کازرون نما ‌گفت: به‌ منظور ارتقاي ‌سطح ‌كيفي نان و جلوگيري ‌از هدرروي ‌آرد اولين‌ دوره‌ي ‌آموزش‌ افزايش ‌كيفيت‌ پخت‌ نان‌ در شهرستان‌ كازرون‌ برگزار گرديد.

 هاشم‌خداياري‌ در گفت‌وگو با زارع خبرنگار کازرون نما ‌گفت: به‌ منظور ارتقاي ‌سطح ‌كيفي نان و جلوگيري ‌از هدرروي ‌آرد اولين‌ دوره‌ي ‌آموزش‌ افزايش ‌كيفيت‌ پخت‌ نان‌ در شهرستان‌ كازرون‌ برگزار گرديد.

ريئس مركز فني و حرفه‌اي شهرستان كازرون با اشاره به ضرورت توجه به بهره‌وري از محصول استراتژيك گندم و آرد اظهار كرد: متأسفانه‌پخت‌نان به روش سنتي و بدون استفاده از روش‌هاي علمي آسيب‌هاي فراواني را به اين صنعت نوين و مهم وارد نموده است كه بايستي با آموزش‌هاي اصولي اين كمبود رفع گردد.

خداياري افزود: امروزه پخت نان به عنوان يك صنعت با استفاده از تكنولوژي‌هاي نوين شناخته شده است و چند سالي است كه در كشور ما نيز استفاده از روش‌هاي نوين پخت نان مورد توجه قرار گرفته شده و سازمان فني و حرفه‌اي به عنوان متولي آموزش مهارت‌هاي فني به توسعه‌ي اين مهارت‌ها پرداخته است.

رئيس مركز فني و حرفه‌اي كازرون با اشاره به هماهنگي ميان سازمان غلّه، اداره‌ي صنعت و معدن‌ و تجارت ‌و فني‌ و حرفه‌اي‌ در برگزاري اين ‌دوره‌ي‌آ موزشي‌ تصريح‌كرد:تاكنون‌ بيش‌ از 100 خبازي‌ در اين دوره‌ي آموزشي شركت نموده‌اند كه در دوره‌هاي فشرده به مدت يك هفته‌ت وسط مدرسين‌ برجسته‌ تحت ‌آموزش‌قرار مي‌گيرند.

وي ضمن ابراز اميدواري نسبت به تأثير اين دوره‌ي آموزشي در ارتقاي كيفيت نان در كازرون گفت: رضايت‌مندي شهروندان نسبت به پخت نان و جلوگيري از هدر روي آن هدف اصلي اين دوره‌ي آموزشي است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹