پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۳۴۶
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶
شهردار کازرون خبر داد:
به گزارش زارع خبرنگار کازرون نما؛ سيد مهدي مكي با اشاره به نقش فضا سازي مناسب و تأثير مبلمان شهري بر آرامش رواني جامعه اظهار كرد : كميته‌ي زيباسازي شهر كازرون با هدف شتاب بخشي در توسعه و عمران شهر و رفاه هر چه بيش‌تر شهروندان‌ براي‌ نخستين‌بار تشكيل‌ گرديده است.

به گزارش زارع خبرنگار کازرون نما؛ سيد مهدي مكي با اشاره به نقش فضا سازي مناسب و تأثير مبلمان شهري بر آرامش رواني جامعه اظهار كرد : كميته‌ي زيباسازي شهر كازرون با هدف شتاب بخشي در توسعه و عمران  شهر و رفاه هر چه بيش‌تر شهروندان‌ براي‌ نخستين‌بار تشكيل‌ گرديده است.

شهردار كازرون گفت: تشكيل اين كميته براي ساماندهي مناطق حاشيه‌اي شهري، ساماندهي ورودي شهر كازرون با حضور مجموعه‌اي از معاونان خدمات شهري، كارشناسان  شهرسازي و بهره‌گيري از نظريات خلاقانه‌ي هنرمندان و اقشار مختلف جامعه انجام شده است .

وي افزود: آن‌چه براي ما مهم است توسعه‌ي شهر كازرون است كه بايد نسبت به اين موضوع تعصب ويژه‌اي داشته باشيم و با هم‌دلي در اين مسير تلاش كنيم. مكّي با بيان اين كه نبايد به حاشيه‌ها و مسايل تنش‌زا توجه كنيم گفت:حاشيه‌ها باعث دل‌سردي در مسير خدمت به مردم خواهد شد. نبايد اجازه دهيم اين مسايل باعث گردد كه از ديگر شهرها عقب باشيم.

شهردار كازرون تصريح كرد: زيباسازي ورودي شهر از اهميت ويژه‌اي برخوردار است‌ كه‌ بايد در اولويت‌ كاري‌ مجموعه ‌قرار گيرد.

مكّي با اشاره به برگزاري اولين جلسه‌ي كميته‌ي زيباسازي در هفته‌ي جاري بيان كرد: به منظور بهبود سيما و منظره‌ي شهري كازرون آماده‌ي دريافت طرح‌هاي پيشنهادي همه‌ي شهروندان و صاحب نظران هستيم.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
هفته بسيج گرامي باد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
0
1
خواهشافكري به حال كوچه هاي زميناي سپاه بكنيدهرروز ملت اينجا مشكل دارن و ماشيناشون تو گل گير ميكنه.زيباسازي پيش كشتون اومدن فاضلاب برامون درس كنن كوچه هامون كانال زدن و رها كردن به حال خودش.همه زندگيمون پر شده از شل
محمد نسیمی
|
UNITED STATES
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
0
3
سلام.امیدوارم تشکیل این کمیته باعث زیباتر شدن شهر شود.

ولی واقعا شهرداری کازرون معلوم نیست چرا در این همه در روند زیبا سازی شهر تاخیر و وقفه ایجاد میکنه؟؟؟؟؟؟!!!!

1-حدود دو ساله که از میدان سلمان فارسی تا باربری قدرت بار (ورودی شهر) واقعا ابروی شهر رو برده.چون نه از لحاظ اسفالت وضع خوبی داره و نه از لحاظ زیبایی


2-بیشتر خیابانهای اصلی کازرون فاقد درختان و پیاده رو های مناسب است.واقعا کازرون لایق این نوع رفتارها نیست.

3-حدود چند ماهه که شهرداری اقدام به تعریض خیابان حدواسط سینما و بانک ملی رو کرده ولی خدایی این پروژه رو نیمه کاره رها کرده و ابروی شهر رو زیر سوال میبره.


4- خواهشا کمربندی کازرون رو هرچه سریع تر احداث کنید.بلوار خرمشهر و خیابانهای کازرون طاقت ماشین های سنگین رو ندارن، مخصوصا الان که مسیر شیراز بوشهر از کازرون رد میشه.


5-چرا خدایی وقتی شهرداری پروژه ایی رو شروع میکنه، خیلی زود تمومش نمیکنه و کار به ماه و سال میرسه.


6-چرا به میدان امام علی (ع) که ورودی شهر از طرف بوشهر و نوراباده، رسیدگی نمیشه؟ نه اسفالت اطراف میدان مناسبه و چمن کاری و نورپردازی ان.اصلا نیمه کاره رها شده.

7-چرا با وجود ساخت مجسمه ی شاهپور و دارا بودن میدانی با این عنوان (میدان جلو دانشگاه ازاد اسلامی)، این مجسمه در این میدان نصب نمی شود و این میدان از نظر نورپردازی ضعیف است؟؟؟


8-چرا یک انقلاب درخت کاری در سطح شهر صورت نمیگیرد تا واقعا شهر سبز (لقب کازرون) برازنده کازرون شود؟


واقعا چرا؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
0
2
سلام مبارک چطور شد مسئو لین به خودشان آمدند لطفا این دامداریها پلمپ کنید ابروی شهر را برده وبوی تعفن در ورودی شهر خفه شدیم
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
0
2
به دانسته ها عمل کنید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
0
2
سلام شهردار محترم این موزاییک زنی در ورودی شهر درحریم جاده شبها خیلی خطر ناک است چرا اقدام نمیشود اگر ممکن است این مسیر را غلطک بزنید خیلی وضعیت بدی دارد متشکر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
0
1
شهردار محترم بوی تعفن کود در پردیس و ورودی شهر لطفا کاری بکنید بیچاره شدیم با چه زبانی بگوییم به که بگوییم ایا دلسوزی در این شهر نیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
0
0
این حق شهرچندهزارسالس؟این حق تامین کننده آب بوشهره؟این حق صادرکننده نفت وگازه؟این حق یکی از11شهرانقلابه؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸