پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۳۲۶
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۷
امام‌جمعه کازرون:
به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با گرامی‌داشت هفته بسیج در سخنانی اظهار داشت: حضرت امام حدود 20 روز پس از تسخیر لانه جاسوسی در سال 1358 فرمان تشکیل بسیج مستضعفان را به‌منظور صیانت از انقلاب اسلامی و مبارزه با استکبار جهانی صادر کردند.

خطیب نماز جمعه کازرون گفت: نباید سرنوشت کشور را به مذاکرات هسته‌ای گره بزنیم که دشمن در پی به کرسی نشاندن حرف زور خود باشد.

به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با گرامی‌داشت هفته بسیج در سخنانی اظهار داشت: حضرت امام حدود 20 روز پس از تسخیر لانه جاسوسی در سال 1358 فرمان تشکیل بسیج مستضعفان را به‌منظور صیانت از انقلاب اسلامی و مبارزه با استکبار جهانی صادر کردند.

وی ادامه داد: بنا به‌فرمان حضرت امام راحل، بسیج برای ایفای یک رسالت جهانی به‌ منظور عرضه انقلاب اسلامی بدون در نظر گرفتن مرز جغرافیایی تشکیل شد.

امام‌ جمعه کازرون گفت: امروزه تفکر بسیجی با یاری خداوند در بسیاری از نقاط عالم به‌ ویژه در کشورهای اسلامی فتنه‌زده صادرشده و به‌ وضوح می‌بینیم تنها نیرویی که در کشورهای عراق، لبنان و یمن و...مقابل متجاوزان ایستاده و پیروزی آفریده نیروهای بسیج هستند.

خرسند ایمان به خدا و استکبارستیزی را از شاخصه‌های مهم تفکر بسیجی برشمرد و افزود: بسیج به‌ عنوان یک تفکر و شبکه تربیتی و مدرسه عشق و دانشگاه حد و مرز جغرافیایی ندارد.

وی اقدام بسیج در راه‌اندازی 250 هزار حلقه‌های تربیتی صالحین زیر نظر روحانیت در مدارس، دانشگاه‌ها و مساجد را بسیار با ارزش توصیف کرد و متذکر شد: بسیج نه‌ تنها برای انقلاب اسلامی بلکه برای تمام دنیا نیرو تربیت می‌کند که این امر حاکی از جایگاه رفیع تفکر بسیجی دارد.

خطیب نماز جمعه کازرون از پایگاه‌های مقاومت بسیج این شهرستان خواست در بحث امربه‌معروف و تذکر لسانی و توجیه مردم به عواقب تهاجم فرهنگی حضور فعال داشته باشند.

خرسند تصریح کرد: امروزه دشمنان با راه‌اندازی شبکه‌های فاسد ماهواره‌ای درصدد نابودی اعتقادات جوانان بوده بنابراین مبارزه با این پدیده نیاز به تفکر بسیجی دارد که تمام مردم اجازه ندهند شیطان در خانه‌هایشان لانه کند.

وی برگزاری یادواره‌های شهدا، اعزام دانش‌آموزان و دانشجویان به مناطق عملیاتی با عنوان راهیان نور، بسیج سازندگی در راستای خدمت‌رسانی به مناطق محروم و محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی و آمادگی رزمی و جهاد نظامی را از اقدامات خوب بسیج برشمرد.

امام‌جمعه کازرون گفت: امروزه به برکت بسیج نظام اسلامی شکست‌ناپذیر بوده و کشور از امنیت بالایی برخوردار است.

خرسند ادامه داد: بسیج مدافع نظام و ولایت‌مدار بوده و به هیچ جناح و مسائل سیاسی وابسته نیست بنابراین اگر کسی در راستای تضعیف بسیج سخنی بگوید خیانت به کشور و نظام کرده است.

وی در بخش دیگر سخنان خود به مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و متذکر شد: نباید سرنوشت کشور را به مذاکرات هسته‌ای گره بزنیم که دشمن در پی به کرسی نشاندن حرف زور خود باشد.

امام‌جمعه کازرون گفت: ملت ایران زیر بار حرف زور نمی‌رود و به کسی باج نمی‌دهد بنابراین باید جوری مذاکره صورت گیرد که دشمن فکر نکند که ما به این مذاکره نیازمندیم.

خرسند تصریح کرد: با وجود اینکه امیدی به مذاکره 1+5 نداریم اما تا آخر مذاکره را برای اتمام‌حجت ادامه می‌دهیم و از هیئت مذاکره‌کنندگان کشورمان حمایت می‌کنیم.

وی بابیان اینکه مشکلات اقتصادی کشور فقط با نسخه بومی و تکیه به درون و با اقتصاد مقاومتی قابل‌ حل است، تصریح کرد: این تفکر که چنانچه توافقی صورت گیرد تمام مشکلات کشور در یک شب حل می‌شود فکری باطل است.

امام‌جمعه کازرون در پایان با اظهار امیدواری به اینکه دنیای غرب سر عقل بیاید و تحریم‌ها را یک‌جا بردارد و حق مسلم ملت ایران را به رسمیت بشناسند، گفت: چنانچه توافقی صورت نگیرد پیشرفت این کشور به برکت امام زمان (عج) و الطاف اباعبدالله‌الحسین (ع) بهتر از گذشته ادامه می‌یابد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
حسين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
0
1
درود خداوند بر سرهنگ خلبان امير حكيمي كازروني و همرزمان شهيدش كه آسايش امروز ما مديون رشادت هاي ديروز آنان است.
حسن ز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
0
1
بیاد حماسه های جایدان این خلبان تیز پرواز همیشه خواهیم ماند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
0
1
یاران چه غریبانه رفتند از این خانه...
مرد بی ادعای آسمان ایران از بین ما رفت.
همیشه درخاطرات این سرزمین خواهی ماند امیر قهرمان ایران
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
0
1
امير آسمان ايران پرواز كرد
روحت شاد اي فرزند دلير كازرون
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
1
2
با سلام خدمت امام جمعه شریف کازرون
لطفا به جای شعار عمل کنید کازرون از نظر فرهنگی داره رو به زوال میره شما مسولین فرهنگی دارید چکار میکنید لطفا جو قرانی راه بیندازیدکمتر هم حرف بزنید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
0
1
به عمل کار برآید به سخنرانی نیست!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷