پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۳۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵
نشست علمی- آموزشی چگونه طبیعت را پاس بداریم با همت کارگروه دیده بان کوهستان و با همکاری اداره ورزش و جوانان و دانشگاه سلمان فارسی امروز پنجشنبه 29/08/93 از ساعت 30/18 لغایت 20 در سالن علامه داونی دانشگاه سلمان فارسی برگزار می گردد.
به گزارش روابط عمومی هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان کازرون، این نشست که با هدف افزایش آگاهی کوهنوردان نسبت به مخاطراتی که محیط اطراف ما را تهدید و باعث آلودگی و آسیب های جدی زیست محیطی می گردد، برگزار می گردد، مهندس جواد باقر نژاد کوهنورد پیشکسوت و کارشناس ارشد جهاد کشاورزی، تجربه و اندوخته های علمی خود را در حفاظت از محیط زیست در این نشست ارائه خواهد نمود.
 

همچنین در برنامه ای دیگر  گروه کوهنوردی آزادگان در راستای تحقق اهداف کارگروه دیده‌بان کوهستان هیات کوهنوردی، دومین همایش پاکسازی محیط کوهستان را با شعار طبیعت پاک و به منظور اشاعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست در روز جمعه 30/08/93 از ساعت 6صبح در پارک طالقانی  برگزار می کند. در این همایش زباله های دامنه کوه مشرف به پارک طالقانی جمع آوری می گردد. این همایش با همکاری هیات کوهنوردی، اداره ورزش و جوانان، اداره حفاظت محیط زیست، هلال احمر، شهرداری کازرون، گروه کوهنوردی پویندگان و گروه کوهنوردی مهرگان برگزار می گردد.

نویسنده: سرويس خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
فرزند طبیعت
|
UNITED STATES
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
0
0
به اقای '' خ '' در روستای گاوکشک و در قلب جنگل دشت برم مجوز احداث کارخانه گچ بدهیم و از کشت مردمان روستا جلوگیری کنیم در عوض به برخی از انها مج.ز ذغال بدهیم تا مردم هم شبانه با اره برقی از خجالت جنگل در بیایند .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
0
0
سلام

ببخشید با همگاری .......
بده انسانها ی ورزشکار فرا موش کار باشند
با همکاری...
خبرتان را اصلاح بفر مایید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳