پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۹
با حضورمسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاههای فارس:
جلسه هم اندیشی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون باحضور جمع کثیری از اساتید با موضوع راهکارهای تعمیق فرهنگ دین در دانشگاها با سخنرانی دکتر محمودیان مسئول دفترنهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاههای فارس بر گزار شد.

به گزارش دريافتي كازرون نما از خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سیاوش شریفی رئیس واحد کازرون ضمن خیر مقدم و تقدیر ازحضور دکتر محمودیان در جلسات بسیج اساتید این واحددانشگاهی و نیز تشکر ازشرکت فعال و گسترده اعضای این کانون درتمامی جلسات که در ساعات غیر اداری برگزار می‌گردد، اظهارکرد: این جلسات در راستای افزدن سطح علمی واطلاعات مسائل روز وتعاملات فکری بیشتر برگزار می گردد.

درادامه دکترمحمودیان مدرس این جلسه در رابطه با موضوع راهکارهای تعمیق فرهنگ دین با بیان اینکه اساتیدباید ابتدا در راستای حفظ شان ومنزلت وجایگاه اچتماعی خود گام بردارند افزود: اساتید بایدبا اخلاق ،رفتار وگفتارمناسب در جذب حد اکثری دانشجو تلاش نمایند.
 
 

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاههای فارس اظهارداشت : استادان باید آنچه را که خودشان می گویند به آن عمل کنند تابتواننددر رفتارکار کنان ودانشجویان موثر واقع شوندو امید واریم همه ما و مدرسین دانشگاهی آن طوری رفتار کنیم که مدنظر مقام معظم رهبری است .

در ادامه حميدرضا گرامي فرماندار شهرستان كازرون گفت: آنچه دشمنان اسلام و انقلاب می خواهند در یک جمله تضعیف دین و باورهای دینی است و آنچه ما باید در مقابل دشمن انجام دهیم تقویت دین و باورهای دینی باشد و امروز هدف از تشکیل گروه داعش این است که اسلام را چهره ای خشن وجنگ طلب به دنیا معرفی کنند.

وی افزود: دیروز دشمنان ما در جبهه ها با جنگ سخت و سلاح نظامی با ما مقابله می کردند اما امروز از راه دیگری قلم های اساتید دانشگاهها وارد می شوندو ما باید درمقابله با جنگ نرم از نقطه نظرات اساتید استفاده نمائیم. در پایان دکترمحمودیان به سؤالات حاضرین در جلسه پاسخ دادند .

نویسنده: اصغر جوكار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
اذان صبح
۰۴:۵۲:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۹:۴۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۴۸
غروب آفتاب
۱۹:۴۱:۰۶
اذان مغرب
۱۹:۵۸:۰۳