پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۳۱۱
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۰
رئیس واحد کازرون در جمع دانشجویان جدیدالورود :
دکترسیاوش شریفی در جلسه توجیهی دانشجویان ورودی 93در سالن اچتماعات دانشگاه با تاکید به رعایت حجاب برتر گفت: مردم این دیار دارای باورهای دینی و پیشینه تاریخی ملی ، مذهبی و فرهنگی طولانی می‎باشند واز دانشجویان عزیز می‌خواهم حرمت عرف وفرهنگ مردم را نگه دارند.
به گزارش دريافتي كازرون نما از خبرنگار خبرگزاری آنا: رئیس واحد کازرون با بیان اینکه در طول تاریخ مردم کازرون از مبارزین انقلابی و ظلم ستیز بوده اند گفت : اگر به پیشینه تاریخی این شهرستان توجه کنیم خواهیم دید که در تمام دوران این دیار موجب افتخاراتی به یاد ماندنی بوده اند ازجمله در مبارزات جنبش جنوب کشور علیه استعمارگران نقش مؤثری داشتند و همچنین در دوران پیروزی انقلاب اسلامی این شهرستان جزؤ یازده شهر حکومت نظامی بوده است .
شریفی افزود: مردم و مسئولین شهرستان پیرامون مسئله حجاب و عفاف حساسیت بالایی دارند لذا شما قشرتحصیل کرده و جامعه د انشگاهی باید برای عرف و اعتقاد دینی مردم احترام قائل شویدو حرمت آنان را نگه دارید و این موضوع چه در محیط دانشگاه و چه در سطح شهرستان خط قرمز محسوب میشود.
وی در ادامه از چگونگی تأسیس و راه‎اندازی دانشگاه‎ آزاد اسلامی واحد کازرون گفت: این واحد در 29 اسفند 64 با حمایت دانشمند بزرگ حضرت آیت‎الله ایمانی امام‎جمعه وقت شهرستان و با تلاش دیگر مسئولین این دانشگاه کلید خورد و در بهار 65 بطور عملی فعالیت آموزشی خود را با دو رشته دینی و عربی در یک محیط استیجاری کوچک اما با اهداف بزرگ آغاز نمود.
شریفی اظهار کرد: این واحد در سالهای آغازین با جذب رشته‎هایی چون پزشکی و مهندسی برق در سطح کشور پیشرفت خوبی داشت، اما در سالهای بعد متأسفانه از دیگر دانشگاههای منطقه هم عقب افتاد و افت پیدا کرده بود و در سال 89 که بنده مسئولیت آن را قبول کردم تنها چند رشته فعال داشت و با همت و تلاش دوستان و همکاران در این مدت توانستیم بیش از 45 رشته تحصیلی کارشناسی و تحصیلات تکمیلی راه‎اندازی و ایجاد نمائیم واین امر موجب پیشرفت وتوسعه دانشگاه گردید.
رئیس واحد کازرون تصریح کرد: انتخاب و اعتماد شما دانشجویان به این واحد دانشگاهی را تبریک می‎گویم و حضور شما جوانان برای ما باعث افتخاراست و از شما وخانوادهای محترمتان به دلیل اعتماد ی که به ما کردیدتشکر میکنم وامید است به کمک حوزه های مختلف وهمکاری شما با برنامه‎ریزی‎های صورت گرفته بتوانیم این دانشگاه را به جایگاه واقعی خود برسانیم.
دکترشریفی در ادامه با اشاره به کارهای انجام شده در طول مدت مدیریت وی در این واحد گفت: مشکلات زیادی وجود داشت از جمله بهداشت فیزیکی محیط و ساختمانها، تعمیرات اساسی در ساختمانهای مختلف ، راه‎اندازی خوابگاه جدیددانشجویی،توسعه در بخشهای رفاهی و احداث بزرگترین پروژه عمرانی در سطح استان یعنی بیمارستان 96 تختخوابی امام‎علی(ع) و ارتقا ء بخش پزشکی از دو اتاق کوچک به دانشکده و انتقال به یک ساختمان بسیار بزرگ با امکانات و تجهیزات متناسب همگی از لطف خداوند و تلاش همکاران در این مدت کوتا ه بوده است.
در ادامه جلسه حجه‎الاسلام بینا رئیس دفتر فرهنگ اسلامی ضمن خوش‎آمدگویی دانشجویان به دانشگاه در باب اخلاق و رفتار سخنانی را بیان داشت و با تشریح برنامه‎های فرهنگی و دینی‎قرآنی از دانشجویان دعوت کرد در کارهای فرهنگی مشارکت نمایند.
سپس دکترمختاری آئین‎نامه آموزشی را برای آنان تشریح و به سؤالات آموزشی دانشجويان پاسخ داد.
در پایان هم معاون دانشجویی با معرفی امکانات رفاهی دانشگاه اعم از سلف‎سرویس و دیگر امکانات موجود گفت: امور دانشجویی پاسخگوی تمام مشکلات دانشجویان در زمینه‎های مختلف می‎باشد.

 
نویسنده: اصغر جوكار
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
شئهد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
0
4
عمو کی در مورد حجاب حرف می زنه حاکم شهری...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
1
4
ههههههههههه...بسی جای خنده است از فرمایشات اقای سیاوش شریفی، شما فکر می کنید کسی هم مانده که شما را نشناسد،?????!?!خودتان را اذیت کنید پیر و جوان، دانشگاهی و غیر دانشگاهی، باسوادو بی سواد، کسبه عام، دانشجو، کارمند و ......همه و همه کامل شما را می شناسند، کامل،،،رشته هایی که گرفتید، کوچکترین دانشگاههها بیشتر از این و کارشناسی ارشد و دکترا گرفتند و می گیرند،،،،اگر واقعا این همه کار کردید یکبار در همین سایت کازرون نما مهمان شوید، سایت کازرون نما را در دانشگاه ازاد از فیلتر خارج کنید و اجازه دهید هزاران سوال از شما پرسیده شود و بعد پاسخ گو باشید،????
واقعا جای تاسف است که فردی چون شما که وضعیتشان برای همه مشخص بوده و شده ، چطور هنوز رییس یک ارگان فرهنگی است،???
البته بد نیست اقای شریفی پاسخ دهند چرا حکمشان را تمدید نمی کننند و چه مدت است حکم ندارند و جهت تمدید حکمشان ، ایا فعالیتی هم وجود دارد که انجام نداده باشند،??
قشقایی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
8
1
درودبردکترشریفی مردی ازتبارایل بزرگ قشقایی .مدیریت بی نقص ایشان راهمه میبینند ومی پسندندولی کوته فکران تاب نمیآورند .برای ایشان درتربیت دانشجویانی بااخلاق وفضیلت باسواد وشجاع درتمامی عرصه های اجتماعی آزروی موفقیت دارم .
هم ولایتی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
1
6
ای سیاوش خان اگر کسی تو را نشناسه حداقل مردم روستای حکیم باشی خوب تو و برادرانت را می شناسند پس خیلی دست رو دلمون نذار!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
رحمت به شیر پاکی که خوردی...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
احسنت هم ولايتي با شرف
دانشگاهی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
0
5
عجب روز و عجب دنیای شعری
که شاخت در بیاید، بهر شعری
چنان گوید که تا روز قیامت
فقط مانی خودش باشد، که شعری،??????!!!!
واعجبا که چه کسانی به سخن باز نمایند، دهان و انچنان گویند که گیج مانی که سخن کج شنیده ای یا. فرد، کج بدیده ای،!!!
خوش بگفتا شاعر قول کهن، تا چنینانی. بوند ظاهر نمای راس مکتب خانه ها ، ای بگو جان ، ای بگو جان، ای بگو جان ، ای بگو
بدبخت کازرون است
بدبخت کازرون است
بدبخت کازرون است
بدبخت کازرون است
( خوش. دلان مسول ، در راس الامور،
مکتب خانه ، دانشگاه ما، رفته است سالهای سال، اندر قبور،!!!!
رشته برقی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
0
6
تو دیگه دم از حجاب نزن بابا
همه از دست شاکین
نادر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
0
1
بله دکتر کاملا درست می گویند اصلا قبل از ایشان دانشگاه کازرون نبود و با ورود ایشان دانشگاه شد!! دلیل هم اینکه ایشان یک نفر را با مدرک لیسانس هئیت علمی کرد. این رشته هائی هم که دانشگاه آمده همه می دانند تلاش مهندس کیوانی و صمیمی بوده است که آنها هم زمان دکتر یوسفی برنامه ریزی شده بود.آقای دکتر مختاری بفرمایند که در این چند سال جه کار مفیدی کردند:آیا هئیت علمی با مرتبه مربی آموزشیار در زمان ایشان جذب شده است یا نه؟امسال چند رشته گرفتند؟ ...
شهروند
|
UNITED STATES
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
0
0
جناب خودت ميدوني اگه چاپلوسي بعضيبارونميكردي دراين منصب نميبودي.اونهايي كه چاپلوسيشون روهم ميكني ادمهايي هستن كه دوست دارن چاپلوسان به دورشون بگردن.براي اين جامعه خودم واقعامتاسفم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸