پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۳۰۱
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۵
امام‌جمعه قائمیه:
امام‌جمعه قائمیه با اشاره به اینکه فرار از مطالعه و کتاب‌خوانی به معنای فرار از فرهنگ سازنده بوده که زیبنده جامعه اسلامی و انقلابی نیست، گفت: کتاب و کتاب‌خوانی باید به‌گونه‌ای در جامعه شناسانده شود که تأثیرات آن در زندگی مردم به‌خوبی روشن شود.

به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام قهرمان عباسی در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با گرامیداشت هفته بسیج در سخنانی اظهار داشت: بسیج از ثمرات و میوه‌های شیرین انقلاب بوده که از بدو انقلاب تاکنون یکی از عوامل تأثیرگذار در عرصه‌های مختلف بوده است.

وی یکی از شاخصه‌های مهم بسیج را آمادگی همیشگی و حضور دائم آن در تمام صحنه‌ها برشمرد و متذکر شد: امام و مقتدای بسیجیان مقام معظم رهبری فرمودند بسیجیان باید در وسط میدان باشند تا فضیلت‌های اصلی انقلاب بماند.

عباسی جان‌فشانی‌های بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس را ستود و متذکر شد: حضرت امام (ره) با تشکیل بسیج مستضعفان زمینه برای حضور تمام اقشار جامعه در جبهه‌های حق علیه باطل را فراهم کردند.

امام‌جمعه قائمیه با اشاره به اینکه فرار از مطالعه و کتاب‌خوانی به معنای فرار از فرهنگ سازنده بوده که زیبنده جامعه اسلامی و انقلابی نیست، گفت: کتاب و کتاب‌خوانی باید به‌گونه‌ای در جامعه شناسانده شود که تأثیرات آن در زندگی مردم به‌خوبی روشن شود.

وی ادامه داد: یکی از عوامل مهم در غنای فرهنگی جامعه علاقه‌مندی مردم به مطالعه کتاب است که باید با به همراه داشتن کتاب در بسیاری از اوقات زندگی که به بطالت می‌گذرد با مطالعه کتاب از این وقت‌ها استفاده شود.

امام‌جمعه قائمیه تجهیز و وجود کتابخانه‌های عمومی در سطح شهر را انگیزه‌ای برای جذب افراد برای حضور در کتابخانه‌ها عنوان کرد.

عباسی در بخش دیگر سخنان خود با تسلیت سالگرد شهادت مظلومانه امام سجاد (ع) گفت: آگاهی و آشنایی به دوره‌های مختلف حیات امام سجاد (ع) نقش آن حضرت را در ماندگاری کربلا به‌خوبی مشخص می‌کند.

وی در پایان، برگزیدن عنوان تکریم و معارفه به‌جای تودیع و معارفه را یک حرکت خوب و ارزشمند در جابه‌جایی مدیریت صدا و سیما ارزیابی کرد و متذکر شد: شایسته است که این حرکت به‌عنوان یک سنت در جامعه شکل گیرد.

امام‌جمعه قائمیه از مدیران و مسئولان خواست در طول دوران مدیریتشان به‌گونه‌ای عمل کنند که هنگام رفتن شایسته تکریم باشند

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
خدیجه شجاعی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
0
2
از اداره ی اوقاف تقاضاداریم برای یادواره محمدابراهیم شجاع نظام وگذاشتن سنگ قبرآن بزرگوارومجاهدغیوراقدام لازم رامبذول فرمایید..ازطرف عبدالامیرحردانی.شعله .شراره.شاداب.شهرام.روح االه مجتبی.پرستو.محسن. زهرا.محمدرضا.محمد.محمود.آرمین غزل.اسرا.مریم حردانی.ازنواده گان شجاع نظام.
پاسخ ها
انار شیرین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
شجاع که اینهمه نواده داره برای چی الان بی سنگه؟ چرا نواده هاش نمیرسن به اوضاع مقبره؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
0
0
چی شدتیتر عوض شد؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
0
0
انارشیرین بخاطر تبعیضاتیه که توشهرماوجودداره سنگ هم داشته ولی ازصدقه سر مسئولین بافکر وغیرت بالای افرادی مثل شما به بهانه تعمیر امامزاده خرابش کردن وشاید فکرکردن بااین کار میتونن نام بزرگش رو هم ازبین ببرند که زهی خیالیست باطل باخراب کردن قبر نمیشودتاریخ روعوض کرد مسئولین سلیقه ای وقوم وخویشی عمل میکنند
تیوا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
0
0
بانظرخانم شجاعی کاملا موافقم بهتراست مسئولین فرهنگی شهر فکری برای مقبره این بزرگ مرد کنند که افتخار شهرمان است
شهروند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
0
0
باسلام لطفا بگیدمقبره این شاه شجاع یا امامزاده شجاع کجاست .آدرس بدید بیشترازگذشته اش بنویسیدشایدباشندافرادی که توانی داشته وبخواهندمانند متولیان امامزاده سیدممحمدوامامزاده نجم الدین وامامزاده بنارمورد هم خودی نشان داده وهم درپی کسب جایگاه اخروی بوده وسنگ قبررادرست کنند.
محمدابراهیم سرشار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
0
0
با سلام خدا قوت، امام علی (ع) در مورد خادم و خائن همواره تاکید فراوان داشتند. لطفا در مورد آزادیخواه بزرگ ایران، فارس و کازرون، شجاع نظام کازرونی نیز مطلب بنویسید و خدمات ایشان را اطلاع رسانی نمائید.
الف سرشار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
0
0
با سلام و خسته نباشید، لطفا در رابطه با دلاوریها، شجاعت ها و ایثارگری های آزادیخواه و فرمانده رشید کازرون و فارس، محمد ابراهیم شجاع نظام کازرونی نیز حق مطلب را ادا نمائید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳