پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۲۹۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۱
مدیر کل حفاظت از محیط زیست استان فارس از قول مساعد معاون برنامه ریزی رئیس جمهور برای انتقال بین حوزه آب به دریاچه پریشان در کازرون خبرداد. حسینعلی ابراهیمی کارنامی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: نوبخت معاون برنامه ریزی رئیس جمهور در جریان سفر به شیراز روز پنجشنبه با بالگرد از برخی دریاچه های استان فارس بازدید کرد.

مدیر کل حفاظت از محیط زیست استان فارس از قول مساعد معاون برنامه ریزی رئیس جمهور برای انتقال بین حوزه آب به دریاچه پریشان در کازرون خبرداد.

حسینعلی ابراهیمی کارنامی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: نوبخت معاون برنامه ریزی رئیس جمهور در جریان سفر به شیراز روز پنجشنبه با بالگرد از برخی دریاچه های استان فارس بازدید کرد.

وی گفت: نوبخت در این بازدید با استفاده از بالگرد از دریاچه های مهارلو، بختگان و طشک بازدید به عمل آمد و در این بازدید میدانی شرایط دریاچه های استان به خوبی تشریح شد.

مدیر کل حفاظت از محیط زیست استان فارس عنوان کرد: در جریان این بازدید استاندار فارس، معاون عمرانی استاندار، رئیس جهاد کشاورزی استان و برهی دیگر  مسئولان نیز حضور داشتند.

ابراهیمی گفت: در انتها نیز درخواستهای خود را برای انتقال بین حوزه ای آب به دریاچه پریشان در شهرستان کازرون برای امسال مطرح کردیم که معاون رئیس جمهور نیز قول مساعد برای انجام این اقدامات اعلام کرد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
0
1
ايشون كه با بالگرد از درياچه پريشان بازديد نكرده،چطور شد قول مساعد داد.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
ایول درست گفتی
محمد دهقان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
0
1
سوال اينه كه معاون رئيس جمهور از سه درياچه ديگر بازديد كرده ولي به كازرون قول داده اصل براين بود كه به همان درياچه ها بودجه اختصاص داده شود ولي چرا به كازرون داده شده. آقاي مدير كل چرا زحمات نماينده پرتلاش كازرون در مجلس شوراي اسلامي را به اسم خودتان مصادره ميكنيد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴