پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۲۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۸
اعضای شورای تبیین بسیج دانشجویی شهرستان کازرون، در نشستی که دوشنبه، نوزدهم آبان ماه با حضور مسئولین بسیج دانشجویی و جانشینان آنها، اعضای شورا و نیروهای شاخص بسیج دانشجویی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی در دفتر بسیج دانشویی کازرون برگزار شد، به عنوان عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی این شهرستان انتخاب شدند.

به گزارش دريافتي كازرون نما، در این انتخابات آقایان فرشاد رحیمی، دانیال آرایش، صادق جمشیدی، احمد زارعی ، بهنام صداقت و خانم ها رباب بیراتی، زینب رشیدی، زهرا میرزایی و سیده لیلا موسوی به عنوان عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان کازرون انتخاب شدند.

محمد صحرابان، مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان کازرون، با بیان اینکه جریانات مسئله دار فکری و سیاسی، اخیراً در دانشگاهها با هدف تشنج و نشر القائات و شبهات فکری و سیاسی، دخالت می کنند، اظهار داشت: بسیج دانشجویی این تحرکات را رصد کرده و در برابر  آن ها مواضع مناسبی خواهد داشت.

وی گفت: انتظار ما از رؤسا و مدیران دانشگاهها این است که در مقابل شبهه افکنی هایی که توسط برخی از اساتید در تریبون های آموزشی مطرح می شود برخورد جدی نمایند چرا که جای اظهار نظر در تریبون های آزاد و کرسی های آزاداندیشی است نه در سر کلاس های درس یک طرفه.

گفتنی است شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان کازرون، عالی ترین شورای این تشکل دانشجویی است و متشکل از مسئول بسیج دانشجویی شهرستان، مسئول دفتر نمایندگی، مسئول بررسی و تحلیل، مسئول خواهران دفتر و یک نفر از صاحب نظران دفتر و  بسیج دانشجویی دانشگاه های است که با نظر و رأی اعضای شاخص  بسیج دانشجویی دانشگاه ها ی شهرستان هر سال در نشستی انتخاب خواهند شد و هر گونه موضع از قبیل صدور بیانیه و اعلامیه در مورد مسائل مختلف دانشگاه، شهرستان، جامعه و جهان و برگزاری هر نوع تجمع، راهپیمایی یا تحصّن از سوی بسیج دانشجویی، پس از تصمیم این شورا  قابل انجام است.

نویسنده: سرويس خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
0
0
به قول شاعرو ریاضیدان بزرگ خیام:
گر می نخوری طعنه مزن مستان را
بنیاد مکن تو حیله ودستان را
رک گ و....حکایت شما شده داستان یک شیاد که در شهری گفت میخواهید احکامی به شما بياموزم که در دنیا و آخرت سعادتمند شوید. آنها یک صدا گفتند خیر. ..
وآن قوم نسلها به خوبی و خوشی زندگی ککردند
درود بر دلاورمردان کازرون به خصوص شجاع نظام و تمام آنانکه برای این سرزمین وحفظ کیان وناموس جان خودرا فدا نمودند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷