پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۲۸۲
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲
امام‌جمعه کازرون:
به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام خرسند در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران با کشورهای غربی اظهار داشت: جمهوری اسلامی برای نشان دادن حسن نیت خود به‌طرف غربی با آن‌ها مذاکره کرد و در این مذاکرات نیز امتیازهایی داده است که از جمله آن‌ها می‌توان به کاهش غنی‌سازی از 25 درصد و متوقف کردن توسعه و تحقیق در موضوع هسته‌ای اشاره کرد.

به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران با کشورهای غربی اظهار داشت: جمهوری اسلامی برای نشان دادن حسن نیت خود به‌طرف غربی با آن‌ها مذاکره کرد و در این مذاکرات نیز امتیازهایی داده است که از جمله آن‌ها می‌توان به کاهش غنی‌سازی از 25 درصد و متوقف کردن توسعه و تحقیق در موضوع هسته‌ای اشاره کرد.

خطیب نماز جمعه کازرون با اشاره به عملکرد آمریکا و متعهدان او در قبال توافق هسته‌ای، گفت: آمریکا به ‌هیچ‌وجه به تعهدات خود عمل ‌نکرده و با توجه به اظهارنظرهای اخیر مقامات این کشور، بوی نقض پیمان به مشام می‌رسد.

خرسند از اظهارات اخیر مسئولان آمریکا مبنی بر اینکه ایران باید طبق خواسته ما عمل کند به‌شدت انتقاد کرد و بیان داشت: ما اگر بخواهیم زیر بار مستکبران برویم که انقلاب نمی‌کردیم.

وی افزود: مستکبران باید بدانند ایران، کشوری مانند عربستان سعودی نیست که آزاد باشند هر غلطی بخواهند در آنجا انجام دهند؛ مردم ایران پیروان امام حسین (ع) هستند و پیام امام حسین (ع)، زیر بار زور نرفتن است.

امام‌جمعه کازرون با تأکید بر اینکه رئیس‌جمهور، وزیر امور خارجه و تیم مذاکره‌کننده کشورمان باید با قدرت جواب این یاوه‌گویی و توهین‌ها را بدهند، خاطر نشان کرد: استکباری بودن خوی و خصلت آمریکا است و امام راحل خوب این کشور را شناخته بودند که آن را شیطان بزرگ نامیدند.

خرسند با بیان اینکه آمریکا سابقه بسیار و بی‌شماری در پیمان‌شکنی دارد، اظهار کرد: از روز نخست نیز مقام معظم رهبری فرمودند که به این مذاکرات خوش‌بین نیستند.

وی تنها راه‌حل مشکلات اقتصادی را تکیه مسئولان و مردم بر اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: غربی‌ها با امید فلج کردن ایران، این تحریم‌ها را بر ما تحمیل کردند اما امروز خودشان اعتراف می‌کنند که هیچ موضوعی در منطقه بدون حضور ایران، قابل ‌حل نیست.

خطیب جمعه کازرون در بخشی دیگر از صحبت‌های خود ضمن تشکر از مردم، هیئت‌های مذهبی و اقشار مذهبی که مراسم سوگواری امسال را باشکوه‌تر از هر سال برگزار کردند، عنوان کرد: باید مجالس روضه و عزاداری را حفظ کرد، زیرا منشأ بسیاری از برکات است.

وی همچنین از صداوسیمای استان فارس که مراسم عزاداری کازرون را به‌صورت زنده منعکس کرد، تقدیر به عمل آورد.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
محمد امین
|
ROMANIA
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
0
12
آقای خرسند خواهش میکنم سیره رفتاری رهبری رو که حامی مذاکره هستن ( حالا به هر دلیلی ) رو مد نظر قرار بدید نه سیره ... کشیدن آقای احمد خاتمی.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
0
8
تفکر احد خاتمی را در این سخنان می توان دید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
0
6
کاش یه کمی مسئولین شهر به فکر شهر و کوچه و خیابانها و ویرانه های شهر می پرداختند و کمتر سیاسی و به سیاست می پرداختند گذری هر چند اندک به داخل شهر می کردند و بادید گره گشایی مشکلات مردم ستمدیده اندکی به انچه در قبالش مسئولند می پرداختند و ...........
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
0
1
اگه امثال ايشان بذارن حتما مذاكرات به نتيجه ميرسه. جناب خرسند اينقدر به دنبال جنگ افروزي نباشيد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
0
2
عجب !!!!! مگه ... شما ... یافته حاج اقا ؟؟/
شهروند
|
UNITED STATES
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
0
5
حاج اقاشماهم كه دلت نميخوادايران وامريكاصلح كنن چون ميدوني باصلح ايران وامريكانون بعضيابريده ميشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹