پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۲۲۶۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۴
پیرو دعوت مسئولین بخش و شهر نودان، حاج آقا خرسند امام جمعه كازرون در جمع نمازگزاران وعزاداران حسینی مسجد جامع علی ابن ابیطالب شهر نودان حضور یافت .
به گزارش دريافتي كازرون نما از روابط عمومي شهرداري نودان، در اين ديدار سرهنگ شرفی فرماندهی ناحیه بسیج سپاه کازرون، سرهنگ مشوق فرماندهی منطقه انتظامی کازرون، حاج آقا شریفی مسئول دفتر امام جمعه، حاج آقا قائمی از  مدیریت جهاد کشاورزی کازرون و برادر حاج محمد سبزواری ایشان را همراهی میکردند.
در اين مراسم بعد از اقامه نماز جماعت، حاج آقا اندایشگر روحانی مستقر در بخش ضمن خیر مقدم گويي، مراتب تقدیر خود را از حضور امام جمعه کازرون و همراهان در این مجلس معنوی بعمل آورد. در ادامه برادر فریدون سیاوشی ریاست شورای اسلامی شهر و مسول شورای مرکزی هیأتهای مذهبی بخش کوهمره نودان نيز گزارشی از فعالیتهای هیأتهای مذهبی شهر و بخش ارائه دادند . سپس یحیی حقیقی بخشدار کوهمره نودان به فرازی از زیارت عاشورا و تفسیر آن اشاره نمودند.
امام جمعه کازرون حاج آقا خرسند سخنران اصلی جلسه بود و ایشان ضمن تشریح اهداف قیام حضرت ابا عبدالله(ع) و حماسه کربلا در خصوص وظایف ما مسلمانان وشیعیان  نسبت به زنده نگه داشتن شور حسینی و برپایی مجالس روضه در طول ماهای محرم و صفر و بر پایی مجالس جشن در عید غدیر و عید فطر و میلاد ائمه که هر دو نیاز است نكاتي را بيان داشت. همچنین ایشان به یزیدیان کنونی از جمله سلفیها، تکفیریها، وهابیها و داعش جنایتکار اشاره نمودند و داشتن بصیریت برای شناخت راه واقعی ضروری دانستند . 
امام جمعه کازرون  آمریکا را شیطان بزرگ  و این وهابیها و تکفیریها و تروریستها را دست پرورده آنها و انگلستان و صهیونیسم  خواندند که برای مبارزه با اسلام و شیعه برنامه ریزی میکنند . ایشان نماز و تلاوت قرآن را با درک  مفید دانستند و نه بر اساس عادت روزانه . ایشات توصیه‌هایي به هیأتهای مذهبی و فعالیتهای فرهنگی در شهر داشتند و نسبت به استقرار امام جمعه شهر نودان قول همکاری دادند . روضه ی  ابا عبدالله (ع) توسط امام جمعه کازرون و مراسم سینه زنی ادامه این سخنرانی بود.
نویسنده: سرويس خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
0
0
خرسند که نماینده ولی فقیه نیست فقط امام جمعه هست !!!!!!
kazerooni
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
0
0
Agrar mineweshti aghaye khorsand be ghoruret Bar mikhord agha mehdi?
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
0
0
قصد جسارت نداشتم .جناب آقای خرسند امام جمعه محترم شهر کازرون است
جهادگر پیشکسوت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
1
0
آقای قائمی بهتره بجای پرداختن به کارهای شخصی در اوقات اداری وظیفه قانونی خودش را نسبت به کارمندان جهاد انجام بده بقیه مردم پیشکش بخدا حضرت ابا عبدالله الحسین هم راضی تره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳