پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۲۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۰
امام‌جمعه کازرون:
این مسئول از رسانه ملی که چند سالی است عزاداری مردم کازرون را به‌طور مستقیم به روی آنتن می‌برد تقدیر کرد و گفت: امسال نیز از شب هشتم ماه محرم این برنامه اجرا و عزاداری مردم کازرون به‌طور مستقیم پوشش داده می‌شود

خطیب نماز جمعه کازرون گفت: امروزه افول آمریکا برای تمام جهانیان آشکار شده است، بنابراین ایران اسلامی باید خود را برای ایجاد نظم نوین جهانی بدون دخالت آمریکا آماده کند.

به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با گرامی‌داشت تقارن عاشورای حسینی با 13 آبان اظهار کرد: در 13 آبان ماه سه حادثه بزرگ از جمله بازداشت و تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه در سال 1342، شهادت جمعی از دانش‌آموزان توسط رژیم پلید پهلوی در سال 1357 و نیز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال 1358 که همگی ریشه در شیطان بزرگ آمریکا داشت در ایران اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: 13 آبان روز اعلام انزجار ملت ایران نسبت به دولت آمریکا و روز «مرگ بر آمریکا» و استکبارستیزی است.

امام‌ جمعه کازرون تقارن 13 آبان با عاشورای حسینی را تقارنی مبارک توصیف کرد و افزود: تفکر ظلم‌ستیزی، استکبارستیزی و عزتمندی در قیام امام حسین (ع) موج می‌زند، بنابراین انقلاب اسلامی و ملت ایران با الگوپذیری از این تفکر افتخار می‌کند که پرچم اباعبدالله‌الحسین (ع) و «هیهات من‌الذله» را در دست گرفته است.

خرسند متذکر شد: انقلاب اسلامی به‌واسطه تعظیم به عاشورا و تاسوعا به پیروزی رسید و امروزه به‌عنوان یک الگوی برتر برای مبارزان عالم شناخته ‌شده است.

وی گفت: امروزه افول آمریکا برای تمام جهانیان آشکار شده است، بنابراین ایران اسلامی باید خود را برای ایجاد نظم نوین جهانی بدون دخالت آمریکا آماده کند.

امام‌جمعه کازرون با بیان اینکه ملت ایران به‌عنوان یک مردم نمونه وظیفه دارند که انزجار خود را از آمریکا همواره اعلام کنند، متذکر شد: در این راستا کسی نباید باور کند که مذاکره ما با 1+5 حلال مشکلات ما است و نیز گره زدن آن با عاشورای حسینی که توسط برخی مسئولان به بهانه اینکه عاشورا روز مذاکره بوده به زبان آورده می‌شود کار درستی نیست.

خرسند بابیان اینکه امام حسین (ع) در قیام خود ذره‌ای از اصولش کوتاه نیامد، تصریح کرد: مذاکرات ما چنانچه با هدف احقاق حق باشد امری مقدس است اما اگر به تعبیر برخی جریانات سیاسی مذاکره برای کوتاه آمدن باشد، با اصل عزت و افتخار حسینی هم‌خوانی ندارد.

وی ادامه داد: ملت ایران تابع مقام معظم رهبری هستند و هیچ‌گاه اجازه نخواهند داد که فرزندان این ملت ذره‌ای از اصول اسلامی کوتاه بیایند.

امام‌ جمعه کازرون عزاداری اباعبدالله‌الحسین (ع) را نماد حقانیت و عظمت شیعه و اسلام دانست و متذکر شد: باید تلاش شود در عزاداری‌ها شور و شعور حسینی با یکدیگر متجلی شود و با جمعیت حداکثری که نشان‌دهنده عظمت عزاداری است همراه باشد.

خرسند گفت: عزاداری به معنای نمایش و سرگرمی نیست بنابراین باید با سوز و گداز و اشک و ماتم توأم باشد.

وی از خواهران شرکت‌کننده در مجالس عزاداری اباعبدالله‌الحسین (ع) به‌ ویژه در تاسوعا و عاشورا، خواست با پوششی مناسب باشند و شئون اسلامی را رعایت کنند.

این مسئول از رسانه ملی که چند سالی است عزاداری مردم کازرون را به‌طور مستقیم به روی آنتن می‌برد تقدیر کرد و گفت: امسال نیز از شب هشتم ماه محرم این برنامه اجرا  و عزاداری مردم کازرون به‌طور مستقیم پوشش داده می‌شود.

خرسند در پایان به پیروزی‌های اخیر نیروهای مردمی و ارتش عراق در مبارزه با گروهک داعش اشاره کرد و افزود: این پیروزی نشان داد که ائتلاف ضدجنگ آمریکا ائتلاف نمایشی و دروغین بوده و فقط با انسجام و اتحاد ملت عراق با محوریت مرجعیت است که پیروزی به دست می‌آید.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند
|
UNITED STATES
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
2
1
حاج اقاشماهم كه حرف اقاي احمدي نزادروتكرار ميكني باز
معذرت ميخوام حاج اقاشمااينارودرست كنين نظم نوين جهاني مانخواستيم
ا-معضل بيكاري
2-معضل فقر
3-تورم
4-دزديهاي بيت المال
5-فسادهاي اداري وقتصادي
6-جرايم
7-رواج دروغ ورياكاري درجامعه
8-طلاق
9-خودكشي
10-اعتياد
11-ازاديهاي مدني
12-ازادي مطبوعات
13-ازادي بيان وازادي بعدازبيان
14-مسكن
15-افزايش سرعت اينترعت ورفع فيلتربسياري سايتها
16-حقوق زنان
17-................
احمدي نزاداولش گفت حاله نورديدم بعدش اومد گفت كي بودكي بود من نبودم
ازهمون اول گفت امريكامضمحل ميشه وايران ايرقدرت جهاني ميشه 8سال رييس جمهوريش تموم شدالانم كه روحاني رييس جمهوره نميدونم ايران كي ميخوادبشه ابرقدرت جهاني
حاج اقاازشمابعييده اين حرفا ....
نظم نوين جهاني اصلايه كم فك كنين ببينين تواسلام چيزي به نام نظم نوين جهاني دارين يااين برگرفته ازغربه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸