پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۲۶۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۹
امام‌ جمعه قائمیه:
به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام قهرمان عباسی در خطبه‌های نماز جمعه امروز این بخش با گرامیداشت تقارن 13 آبان با عاشورای حسینی اظهار داشت: عاشورای امسال مصادف شده با سه حادثه سرنوشت‌ساز که هرکدام در الگوگیری از فرهنگ و قیام عاشورا نقش ارزنده‌ای در پیروزی انقلاب اسلامی و ادامه حیات پربرکت آن داشته است.

به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام قهرمان عباسی در خطبه‌های نماز جمعه امروز این بخش با گرامیداشت تقارن 13 آبان با عاشورای حسینی اظهار داشت: عاشورای امسال مصادف شده با سه حادثه سرنوشت‌ساز که هرکدام در الگوگیری از فرهنگ و قیام عاشورا نقش ارزنده‌ای در پیروزی انقلاب اسلامی و ادامه حیات پربرکت آن داشته است.

وی، تبعید حضرت امام در سال 1343، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال 1358، روز دانش‌آموز به مناسبت کشتار دانش‌آموزان در سال 1357 توسط رژیم پلید پهلوی را سه واقعه بزرگ تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد.

امام‌ جمعه قائمیه سه واقعه مهم تاریخی غدیر، عاشورا و مهدویت را به‌عنوان هویت شیعه معرفی کرد و ادامه داد: این سه واقعه ریشه قرآنی و سیره نبوی دارند.

عباسی، پیام غدیر و حاکمیت مهدویت را در گرو احیای فرهنگ عاشورا دانست و متذکر شد: پویایی و نقش‌آفرینی فرهنگ عاشورا در گرو فریضه مهم امر به‌ معروف و نهی از منکر بوده که این امر مقدس به‌عنوان مهم‌ترین دستاورد و نتیجه عزاداری اباعبدالله‌الحسین (ع) است.

وی در بخش دیگر سخنان خود به ائتلاف نمایشی غرب اشاره کرد و افزود: امروز ه ائتلاف غربی عربی برای ایجاد اختلاف میان امت‌های مسلمان بوده که ‌یکی دیگر از نقشه‌های استکبار جهانی است.

امام ‌جمعه قائمیه گفت: این ائتلاف نمایشی با نیروی انسانی و سرمایه‌های مادی مسلمانان برای حمایت از رژیم اشغالگر اسرائیل که نهاد اصلی تروریسم بوده به وجود آمده که مایه تأسف برای برخی کشورهای اسلامی شرکت در این ائتلاف غربی‌هاست.

عباسی تصریح کرد: آنچه را که می‌تواند این ائتلاف شوم و خصمانه دنیای استکبار را بی‌اثر و به شکست برساند فقط وحدت مسلمانان و مذاهب شیعه و سنی است.

وی در پایان گفت: اسلامی که آمریکا و وهابیّت از آن دفاع می‌کنند اسلام ذلت‌پذیری و اسارت و بردگی است که فقط نامش را اسلام گذاشته‌اند امّا از غنای فرهنگ، عقاید و اخلاق اسلامی بهره‌ای ندارد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
0
3
شما خودتان عامل اختلاف در شهر قائمیه هستین
1-تشکیل ائتلاف ترک ها در شورای شهر قائمیه که باقی مردم را هیچ حساب کردیدو حس نژاد پرستی
فرهنگ آتاتورک در ترکیه شکست خورد فرهنگ شما هم شکست خورد آدم باید ضعیف نفس نباشد که باقی اقوام در شهرقائمیه را نادیده بگیرید
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
0
1
حال تو چه میگی بکنیم؟
شهروند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
1
0
درجواب این شهروندناشناس بایدبگویم که ائتلاف درکل انتخابات شکل میگیردواصولاائتلاف ازاصول اولیه دموکراسی وانتخابات است ثانیادیگرگروهها هم ائتلاف داشتندمنتهی درخفا وجرات آشکارکردن نداشتندچون قلبا اعتقادبه هم نداشتند وعامل رای نیاوردن آنها هم خیانت کردن به همدیگربود ثالثاتنها ازیک قبیله 5نفرکاندیدبوداسم این را چه میگذاری رابعا ترکه خودرا درمعرض انتخاب مردم قراردادند ومردم هم به آنها رای دادند.چرا آنهایی راکه روزانتخابات باکوله باری ازشناسنامه اداره اطلاعات دستگیرکردشما سکوت کردی ومیکنی واسمی نمی بری .من توصیه میکنم یکبارآرا صندوقهای رای انتخبات شورا را مطالعه ووبا دقت تجزیه وتحلیل بکنی وبعدقضاوت کنی .وتوصیه بعدی هم اینکه درسایتهای کازرون پیام گذاشتن شایدکاردرستی نباشه چون آنها منتظر اختلاف ما وبهره برداری خودشان هستند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷