پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۸

واحد فرهنگی کمیته امداد امام خمینی دومین جلسه توجیهی مربیان طرح فلاح را برگزار نمود.

به گزارش به گزارش رحیم زاده  خبرنگار کازرون نما ، پرویز شفیعی مدیر شهرستان با اعلام این خبر اظهار داشت طرح فلاح با هدف تعمق باورهای رفتارهای دینی و در راستای ارتقاء شأن و منزلت اجتماعی خانواده های تحت حمایت اجرا می گردد.به همین مناسبت جلسه توجیهی با حضور پرویز شفیعی مدیر ، بیژن سهرابی قائم مقام ، سید ایوب بازیارکارشناس مسئول فرهنگی و آموزش ، مریم جوکار کارشناس آموزش خانواده ، با تعدادی از خواهران  مربی طرح فلاح در نماز خانه امداد برگزار گردید. پس ار تلاوت قرآن کریم مدیر شهرستان ضمن خوش آمد گویی و تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبداله و 72 تن یاران باوفایش با توجه به ارتقا فرهنگ دینی خانواده ها در معرض آسیب های اجتماعی مطالبی بیان کرد ، پس از آن جلسه به صورت پرسش و پاسخ و بحث و تبادل نظر اعضا ادامه یافت. در پایان دستورالعمل طرح فلاح جهت مربیان تشریح و مقرر گردید در طی دو ماه محرم وصفر با حضور فعال تر در منازل مدد جویان نسبت به برپایی مراسمات مذهبی اقدام گردد.  شایان ذکر است هم اکنون 8 نفر کارشناس خواهر دارای مدرک حوزوی و دانشگاهی به منظور اجرای طرح فلاح جهت خانواده های تحت حمایت در کمیته امداد شهرستان فعالیت دارند . 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴