پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵
معاون فرماندار کازرون عنوان کرد:
معاون فرماندار کازرون با اشاره به تقارن 13 آبان وعاشورای خسینی گفت:مردم کازرون روز عاشورا ضمن شرکت در آیین های عزاداری امام حسین (ع) استکبارستیزی خود را نیز در راهپیمایی 13 آبان به جهانیان اعلام می کنند.

به گزارش كازرون نما، امیر حسین مرادی با بیان این که ماه محرم در تاريخ نظام اسلامي ما يك فرصت محسوب مي شود، فرصتي كه به وسيله آن نهضت هاي بزرگي چون انقلاب اسلامي به راه افتاده است اظهار کرد:
بدون شك ايام با ارزش ماه محرم براي ما يك فرصت محسوب مي شود فرصتي كه مي توان از آن براي تبليغ دين مبين اسلام استفاده كرد و در مجالس و تكايا جوانان و خانواده ها را نسبت به آسيب هاي اجتماعي آگاه ساخت.
معاون سیاسی –اجتماعی فرماندار شهرستان کازرون گفت: نيروهاي انتظامي،بسیج شهرستان کازرون نيز همگام با اين پويش عظيم مردمي با همه امکانات و نيروهاي خدوم خود به برقراري نظم و امنيت عزاداران ابا عبدالله (ع) با مشارکت مردم عزيز و تسهيل ترافيک و امداد رساني انتظامي می پردازند تا شاهد شکوه هرچه بيشتر اين مراسم سنتي و مردمي شهرستان کازرون باشيم.
وی افزود:از مردم عزيز و عزادار انتظار مي رود با خدمتگذاران خود درنيروي انتظامي همکاري داشته باشند و همچنين توصيه مي شود هيئات و دسته هاي عزاداري حسيني با صيانت از اين نهضت عظيم از اقداماتي که موجب وهن و يا بدعت است جلوگيري نمايند.
معاون فرماندار شهرستان کازرون از پخش زنده تلویزیونی مراسم عزاداری در شبهای هشتم تا دهم محرم خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای ارتباط زنده تلویزیونی در نظر گرفته شده است تا شور و شعور حسینی مردم شهرستان کازرون به تصویر کشیده شود.
مرادی با بیان این که تقارن روز عاشورا با 13 آبان یک فرصت استثنایی برای برگزاری این دو مراسم است که باید از مزایای تقارن این دو بخوبی بهره گرفت تصریح کرد:
مردم کازرون امسال در روز عاشورا ضمن شرکت در آیین های عزاداری امام حسین (ع) استکبارستیزی خود را نیز در راهپیمایی 13 آبان به جهانیان اعلام می کنند.

نویسنده: خبرنگار: رحيم زارع
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳