پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۲۳۶
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۷
سرهنگ شرفی با اشاره به این نکته که امروز اولویت کار ما جنگ فرهنگی است و با توجه به اینکه برادر بسیجی رضا توان در بحث مطبوعات کار کرده و مسلط به فضای مجازی است از دلایل اصلی انتخاب این برادر را به سمت فرمانده ی حوزه ی شهری همین مسئله عنوان کرد.
به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومی ناحیه ی کازرون مراسم تودیع و معارفه ی فرماندهان قدیم و جدید حوزه ی مقاومت بسیج امام علی (ع) کازرون ، عصر چهارشنبه 30 مهرماه 93 ، با حضور فرماندهی محترم ناحیه،فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج، جمعی از مسئولین شهر و اعضاء شورای حوزه شهری در نمازخانه ی ناحیه ی کازرون برگزار گردید.

در این مراسم سرهنگ شرفی پس از تقدیر از زحمات چند ساله برادر گرانپایه فرمانده ی حوزه امام علی(ع) بیان داشت : ایشان نیرویی بودند که در طی مدت فرماندهی حوزه با سرافرازی ، پاکی و صداقت و اخلاص کار کردند.ایشان با اشاره به این نکته که کار کردن در حوزه بسیار سخت است ابراز داشت : با توجه به شرایط پیش آمده که باید از بسیجیان تمام وقت در سیستم فرماندهی حوزه ها استفاده گردد، برادر توان را که از نیروهای بافکر، باسواد و با آتیه ی سپاه است و تحصیلات ایشان در رشته ی فیزیک هسته ای است که این خود نشانگر استعداد خوب ایشان می باشد، به عنوان فرمانده ی جدید حوزه انتخاب گردید.

سرهنگ شرفی با اشاره به این نکته که امروز اولویت کار ما جنگ فرهنگی است و با توجه به اینکه برادر بسیجی رضا توان در بحث مطبوعات کار کرده و مسلط به فضای مجازی است از دلایل اصلی انتخاب این برادر را به سمت فرمانده ی حوزه ی شهری همین مسئله عنوان کرد.

ایشان ابراز امیدواری کرد که فرمانده ی جدید حوزه با تشکیل تیمی خوش فکر سکان هدایت حوزه را به دست گیرد و از ایشان انتظار می رود که در مباحث فرهنگی خصوصا اصلاح سبک زندگی که از منویات مقام معظم رهبری (حفظه الله) است اهتمام ویژه ای به خرج دهد. لازم به ذکر است پس از این مراسم ، برادر سعید گرانپایه به عنوان فرمانده ی گردان امنیتی امام علی (ع) ناحیه کازرون معرفی گردید.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناردونه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
0
2
مبارک خوشالیت باشه توان!
فقط حواست باشه یکم ادب و نظم به بعضی نیروهات یاد بده تا اینهمه تو شهر به هرکی دلشو خواس بی احترامی نکنن.
کازرون نما دستت درد نکنه خبرش هشتی
خیاط نودان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
1
1
با سلام ، از زحمات و تلاشهای ارزنده دوست خوبم جناب سعید گرانپایه که در این مدت مسولیت در خدمت بسیج و نظام مقدس بودند و از چهره هی با اخلاق و ولایتمدار هستند قدر دانی میکنیم انشاءالله که در سنگر مقدس دیگر موفق باشند همچنین مسولیت جدید به برادر بسیجی و ارزشی جناب توان تبریک و برای ایشان آرزوی توفیق داریم
پاسخ ها
تنفنگ
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
برای چی رای منفی نمیشه بدیم؟!
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
2
1
جناب توان تبریک انشاالله که موفق باشید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
2
0
موفق باشی برادر توان
سرطاوی فیض اله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
2
0
باتشکر فراوان از زحمات برادر ارزشی و مافوقم سعید گرانپایه موفقیت این دوعزیز را از خداوندعزوجل خواستارم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷