پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۲۳۴
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶
آن مدیری که به ساحت مقدس امام حسین(ع) توهین می کند، اگر عذر خواهی نکند، مردم ولایتمدار فارس طومار او را مانند 9 دی در کمتر از یک روز جمع می کنند.
به گزارش دريافتي كازرون نما از روابط عمومی ناحیه ی مقاومت بسيج سپاه کازرون، همایش بزرگ تربیت فرزندان و تحکیم خانواده عصر روز چهارشنبه 30 مهر ماه 93 با موضوع آسیبهای ماهواره در کانون شهید عسکری کازرون برگزار گردید.
در ابتدای این برنامه پس از تلاوت آیات وحی، جناب سرهنگ شرفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کازرون پشت تریبون قرار گرفت. ایشان با عرض خیر مقدم به حضار و ميهمانان گرامی و خصوصا جناب آقای همتی بوشهری، ایشان را مدیر سابق اداره ی  ارشاد فارس خطاب نموده و گفت: متاسفانه گاهی شاهد برخی حرکتها در جریان تغییر و تحولات مدیران استان می باشیم که نتیجه اش می شود توهین و تمسخر و وهن مقدسات شیعیان.
ایشان با اشاره به مسئله پیش آمده ی اخیر در روز بزگداشت حافظ شیرازی و حرکت موهن یکی از مسئولان در رویارویی با این مسئله اذعان داشت: کسانی که به ساحت مقدس روضه ی امام حسین (ع) اهانت می کنند و موقعی که مسئولان دلسوز نظام که از بچگی با نام امام حسین (ع) بزرگ شده اند و آنجایی که بزرگترین هجمه ها به انقلاب و ایران وارد شده با تمسک به امام حسین (ع) جان خود را در طبق اخلاص گذاشته‌اند  نقدی وارد میکنند، آن آقایی که باید عذر خواهی کند، میگوید: برخی خود را در همه ی ابعاد صاحب فضل می دانند. این گونه مسئولان باید بدانند که این اهانت از طرف بچه هیاتی‌ها و مذهبی ها و خانوادی شهدا بی پاسخ نخواهد ماند.
وي ادامه داد: مگر از یاد برده‌اید که وقتی اصحاب فتنه که هشت ماه کشور را دچار بحران نمودند، به خیمه‌ی عزای امام حسین (ع) توهین کردند، مردم طومار آنها را در کمتر از یک روز در 9 دی ماه پیچیدند. بدانید اگر عذر خواهی نکنید، فرزندان امام حسین (ع) چنان سیلی محکمی به صورت شما خواهند زد که در کنار  همان وزیرتان که لندن نشین شده و مشغول دریوزگی است و برای امرار معاش هر روز نوکر یک شبکه ی ضد انقلاب است جا خوش کنید.
سرهنگ شرفی اضافه نمود: استان فارس در انقلاب از همه ی استانها جلوتر بوده است و سه شهر کازرون ، جهرم و شیراز از شهرهای انقلابی می باشند. ایشان اضافه نمودند: در اسلام سلمان فارسی از ماست و در تاریخ ایران تخت جمشید و بیشاپور بیانگر قدمت فارس است. این استان 14600 شهید تقدیم نظام نموده است.
وی خطاب به این مسئولینی که نسبت به مقدسات بی تفاوت و گاهی اوقات معاند نشان داده می شوند گفت: مواظب اعمال و رفتار و گفتارتان باشید که با رمز یا حسین(ع) برای همیشه پاسختان را خواهیم داد.
در ادامه ی جلسه آقاي همتی بوشهری در خصوص خانواده ها، و تربیت فرزندان و آسیبهای ماهواره مطالب مهمی را ایراد نمود.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
سلیمانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
3
7
بسم الله الرحمن الرحیم. وقتی که یک برادر محترم نظامی بخواهند در امور سیاسی و فرهنگی دخالت نمایندنتیجه اش همین می شود که در پاسخ به یک اظهار نظر فورا مباحثی مانند زدن سیلی محکم و اخراج وی از کشور و.. رادگوشزد نمایند.
پاسخ ها
م
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
از کی تا حالا توهین به مقدسات و تمسخر و لودگی در زمره فعالیت سیاسی و فرد هتاک و نمایشی را فردی سیاسی و مصون از نقد و راهنمایی میدانید برادر گرامی گر چه نظامی است ولی اول مسلمان است و از دینش تا حد جان دفاع کرده و میکند بخش عمده جنگها هم مبنای سیاسی دارد و کدامین سیاسیون در جنگ کشته شدند و دفاع کردند ؟ سری به گلزار بزن و قضاوت کن و..........
كازروني
|
UNITED STATES
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
1
4
سلام
جناب ... لطفاكمي اهسته تر
مثل اينكه ... برشماچيره شده
دوباره ... مثل اينكه شمارو...
برادرعزيزتاكي بايدبگوييم اينگونه مسايل بازوروتهديدحل نخواهدشد
بحث جلسه اي كه داشتين گويابحث ماهواره واينترنت وغيره بوده واسيبهاي ان.چرادراين جامعه بااينكه شمااينقدرتهديدميكنيدوزورميخواهيدبه كارببريدبازنيز هزاران جوان بلكه ده هزاربه سمت اينترنت وماهواره وغيره ميروند.ايااين جوانهاراهم ميخواهيدازكشوربيرون كنيد.برادرعزيزاين جوانان اگراحساس تبعيض نكننداگراحساس ظلم نكننداگرتحقيرنشونداگرشغل داشته باشند اگردرسنين پايين بتوانندازدواج كنند.اگرتفريحات سالم داشته باشند اسيبهاي ماهواره وغيره برانهااثرنخواهدكردوگرنه بازوروتهديدهيچ كاري ازدست شمابرنميايد.تازه تهديدي كه ميكنيدانهاروبيشتربه تقابل واميدارد.جناب سرهنگ براي لحظه اي خودراجاي جواني بگذاركه شغل نداردجاي جواني بگذاركه نميتواندازدواج كند جاي جواني بگذاركه درفقراست.اميدوارم به شماگزارش برسه كه زيرپوست ظاهري ديني مذهبي شهرچه فسادهايي وجودداره همين وبس
یا حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
0
4
سلام.امام حسین هیچ وقت به دشمنانش هم ... توهین نکرد.ببین این رهروان حسین مظلوم چطور ... ... .......متاسفم بخاطر این همه ...
ناردونه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
0
2
انگا مث چیک میگن گرانپایه ا حوزه امام علی هم عوض شده با آغوی توان!!!
کازروننما خبرش بیزا مینوم چه شده!!
بی نام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
1
1
تو مملکت ما اسید پاشی میشه رو صورت دختر و زن مردم روی صورت ناموس های خودمون کسی ککش نمیگزه
هواپیما سقوط میکنه و همه از دم میمیرن معلوم نشد چی به چی شد!!!
و و و و و ...
اما با آب بازی برخورد میشه با رقص هیپ هاپ برخورد میشه با توهینی ک معلوم نیست چیه برخورد میشه برا مردن یه نفر دو روز عزای عمومی اعلام میشه...
دیگه حرفی ندارم ...
علی تن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
0
1
آقای شرفی تا وقتی جایگزین برا ماهواره پیدا نکنید وضع ازاین بهتر که نمیشه هیچ ،بدتر هم میشه ...قیمت سالن فوتبال چند شده .؟
چقدر بازی های قدیمی رو رواج دادید؟
چقدر نوجوان هارو از کامپیوتر و تبلت و ... جدا کردید؟
عیب از جوونا نیستا ،به خدا عیب از ماهاست که ابتکار بخرج نمیدیم >
کارهای قدیمی دیگه جواب نمیده.
توشهر ما تابستون مسابقه ی پلی استیشن برگذار شد این یعنی نفهمیدن مسئله برادر من. بیشتر دقت کنید
پاسخ ها
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
very good
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳