پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۲۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۹
پرويز شفيعي:
مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان کازرون گفت: 30 مسجد در قالب طرح مسجد محوری با همکاری هیئت امنا و امام جماعت مساجد طی سالهای اخیر فعال شده اند.

به گزارش دريافتي كازرون نما از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی شهرستان کازرون، پرویز شفیعی با اشاره به طرح های متعدد اجرایی در حوزه مشارکت های مردمی کمیته امداد از جمله طرح مسجد محوری با توجه به حضور ارزنده مردم در عرصه های مختلف و نقش کارآمد مراکز دینی به ویژه مساجد تصریح کرد: طرح های مشارکت های مردمی این نهاد سبقه دینی دارند و ناشی از اعتقادات و باورهای مردم است. در این طرح تلاش شده تا مساجد، هیئت امنا، معتمدین و امام جماعت که در سطح محله مورد اعتماد و وثوق عامه مردم هستند محور عمل مجموعه فعالیت های امداد در جذب کمک های مردمی و شناسایی نیازمندان در سطح محله در قالب سازمان دهی جدید مرکز نیکوکاری با محوریت مساجد و حضور گسترده مردم و نظارت کمیته امداد امام (ره) نیز با ایجاد ارتباط بین تمام ظرفیت های موجود در سطح محله، اقدامی فوری و کارآمد در جهت رفع مشکلات نیازمندان داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون  30 مسجد در طرح مسجد محوری و  4 مرکز نیکوکاری در سطح شهرستان فعال هستند و تا پایان سال  4 مرکز نیکوکاری جدید راه اندازی خواهد شد که با ابن اقدام شهر کازرون به عنوان مرکزیت شهرستان دارای  3 مرکز و  5 شهر تابعه شهرستان هر کدام دارای یک مرکز نیکوکاری فعال خواهند بود.

نویسنده: زهرا رحيم زاده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸