پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۲۲۱۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۹
با توجه به اینکه حدود سه سال دیگر به پایان خدمت خواهر بزرگوار ارجی در سپاه باقی مانده است و به خاطر اینکه پس از اتمام خدمت ایشان مجموعه ی بسیج خواهران کازرون دچار مشکل نگردد، لازم است که این خواهر تجربیات خود را در اختیار خواهر علیپور که از نیروهای جوان و با انگیزه حوزه می باشند قرار دهد
به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومی بسیج سپاه ناحیه ی کازرون مراسم تودیع و معارفه ی فرماندهان قدیم و جدید حوزه ی مقاومت بسیج الزهراء (س) کازرون عصر شنبه 26مهرماه در نماز خانه ی ناحیه ی کازرون برگزار گردید.



در این مراسم که با حضور فرماندهان پایگاههای مقاومت و اعضاء شورای حوزه ی الزهراء (س) برگزار گردید پس از تلاوت قرآن جناب سرهنگ شرفی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج کازرون با گرامیداشت روز مباهله از زحمات خواهر پاسدار ارجی که با وجود گرفتاریهای فراوان ، خصوصا مسئولیت رسیدگی به همسر محترمشان که خود از جانبازان گرانقدر دفاع مقدس می باشند ، تقدیر به عمل آوردند.

وی در ادامه با اشاره به سابقه ی یازده ساله ی خواهر ارجی در سمت فرماندهی در سخنانی اذعان داشت: بنا بر این بوده که در سالهای 92 تا 93 در سپاه حرکت نوی صورت گیرد و به معنایی سپاه پوست اندازی کند. با توجه به اینکه حدود سه سال دیگر به پایان خدمت خواهر بزرگوار ارجی در سپاه باقی مانده است و به خاطر اینکه پس از اتمام خدمت ایشان مجموعه ی بسیج خواهران کازرون دچار مشکل نگردد، لازم است که این خواهر تجربیات خود را در اختیار خواهر علیپور که از نیروهای جوان و با انگیزه حوزه می باشند قرار دهد تا این خواهر بزرگوار هم بتواند روحیه ی نشاط و جوانگرایی را در این حوزه ترویج داده و انشاءالله تلاش جدی در جهت بکارگیری ابتکار عمل همه ی بسیجیان داشته باشد.

در پایان فرمانده ناحیه کازرون برای تمامی کسانی که به نحوی دل در گرو انقلاب داشته و در جهت نشر آرمان شهدا و حاصل دسترنج جانبازان تلاش می کنند آرزوی توفیق نمود.

در پایان جلسه از زحمات بی شائبه ی خواهر ارجی تقدیر گردید و مسئولیت فرماندهی حوزه ی مقاومت الزهراء(س) به خواهر علیپور واگذار گردید.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناردونه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
0
4
انگا مث چیک میگن گرانپایه ا حوزه امام علی هم عوض شده با آغوی توان!!!
کازروننما خبرش بیزا مینوم چه شده!!
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
0
0
خانم علی پور تبریک میگم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳