پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۶
فرماندار کازرون در مراسم گرامیداشت هفته بهداشت روان در مدارس
با حضور حمیدرضا گرامی فرماندار، مرتضی دیانتی‌نسب مدیر آموزش و پرورش کازرون و جمعی از کارشناسان شبکه بهداشت و درمان و آموزش و پرورش در دبستان شهید بهبود، هفته بهداشت روان گرامی داشته شد.

به گزارش دريافتي كازرون نما از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کازرون، دیانتی نسب گفت: 24 تا 30 مهرماه با عنوان هفته بهداشت روان و با شعار «ارائه خدمات مشاوره ای مناسب، توانمندسازی روانی - اجتماعی و ارتقای کیفی زندگی دانش آموزان» برنامه های مختلفی در سطح مدارس این شهر برگزار می شود.

مدیر آموزش و پرورش کازرون اظهار داشت: دهم اکتبر مصادف با نوزدهم مهر ماه از طرف فدراسیون جهانی بهداشت روان به عنوان "روز جهانی بهداشت روان " نامگذاری شده است .
 
 

وی با اشاره به اینکه در کشور ما نیز هفته پایانی مهر ماه، از ۲۴ تا ۳۰ مهر، به نام هفته بهداشت روان نام گذاری شده است، افزود: عمده ترین هدف ما در این هفته ارتقاء و افزایش آگاهی و تغییر و اصلاح نگرش دانش آموزان نسبت به مسائل بهداشت روان است .

در ادامه فرماندار، با گرامیداشت سالروز شهدای وحدت و روز مباهله، در جمع دانش آموزان گفت: آنچه امروز جامعه ما نیاز دارد توجه به دو شاخصه اصلی مباحث تربیتی است که باید بر مبنای احکام و تعالیم دین اسلام ناب باشد که افراد رفتار، گفتار، اعمال و حرکات خود را بر مبنای آن استوار سازند و دوم توجه به مباحث علمی.

گرامی افزود: اگر این دو با هم عجین شوند، یعنی تعهد و تخصص با هم جمع شوند، موفقیت هم در پی خواهد داشت.
 
 

رئیس شورای آموزش و پرورش کازرون گفت: دانش آموزان به فضایی آرام، امن و بدون حاشیه نیاز دارند. و با توجه به شعار این هفته مشاورین و اساتید با تبیین این شعار در کلیه آموزشگاه ها با یک جامعه نگری این شعار را برای دانش آموزان تشریح کنند. و با یک برنامه ریزی مناسب دانش آموزانی سالم و امیدوار تربیت کنند.

شایان ذکر است در حاشیه این مراسم دانش آموزان برنامه های شاد و متنوعی را اجرا کردند.

نویسنده: روابط عمومي آموزش و پرورش كازرون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹