پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۲۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲
به مناسبت عیدولایت
به مناسبت عیدولایت جشنواره بزرگ کودک به همت مهدکودک و پیش دبستانی شکوفه ها درکازرون برگزارشد.

به گزارش كازرون نما،مدیرمهدکودک و پیش دبستانی شکوفه ها درجشنواره بزرگ کودک که به مناسبت گرامی داشت هفته کودک و عیدولایت با حضورنمایندگانی ازادارات آتش نشانی و راهنمایی و رانندگی و اولیای کودکان درسالن شهیدعسکری کازرون برگزارشد، درسخنانی اظهارداشت: امروزه کودکان به عنوان آینده سازان این مرزو بوم نیازبه حمایت ویژه و تربیت صحیح دارند تا به راحتی بتوانند برمشکلات خودپیروزشوند.
ژاله سهرابی ادامه داد: بایک برنامه ریزی مدون و مناسب می توان کودکان را ازخطرات بسیاری ازجمله طبیعی و غیرطبیعی و نیزآسیب های اجتماعی پیش رودورکرد.
وی ، تربیت انسانی موحد،مؤمن و معتقدبه معاد،مسئولیت پذیر، عدالت خواه حقیقت جو،ظلم ستیز، شجاع ،مستقل ،ایثارگر،جمع گرا،وطن دوست ،ولایت مدارو منتظر و ...راازجمله وظایف مربیان مهدو کودک و پیش دبستانی ها بر شمرد و متذکرشد: مهدکودک و پیش دبستانی ها نخستین جایگاه کسب تجربه و فراگیری نظام تعلیم بوده بنابراین اولیای کودکان و مسئولان باید در این راستا یاریگر این گونه آموزشگاه ها دراین امرخطیر باشند.
مدیرمهدکودک و پیش دبستانی شکوفه هاکازرون ازمسئولان این شهرستان درخواست کرددرارتقای نقش نظام تعلیم و تربیت که پایه و شالوده آن درمهد کودک و پیش دبستانی ها بسته می شوداهتمام جدی داشته باشند.
براساس این گزارش دراین آیین باشکوه نمایندگان آتش نشانی و راهنمایی و رانندگی شهرستان کازرون آموزش هایی پیرامون مسائل ترافیکی و چگونگی حفاظت کودکان ازخطرات احتمالی ارائه دادند.
این جشنواره با نمایشی ازهنرمندان تئاترکازرون و دکلمه و سرودخوانی به مناسبت عیدولایت به پایان پذیرفت.

نویسنده: خبرنگار: هاشمي كشكولي
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند خ نهضت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
0
0
باید از مهد کودک شروع کرد ،دانشگاه دیر است. از بیانات ارزنده امام خمینی(ره)
سال 1379. دقیقاً مهرماه آن سال تعدادی از نونهالان این شهر در حالی که لبخندی بر لبانشان بود همراه پدر و مادرانشان به سمت مهد کودک حرکت میکردند.
اکنون 13 سال از آن زمان میگذرد. زمانی که گویی یک چشم بر هم زدن گذشت.
از آن عزیزان هم اکنون تعدادی پشت کنکور مانده اند، برخی در رشته های کم طرفدار قبول شده اند، بعضی در رشته های پزشکی و مهندسی و ... و تعدادی که خدا نکند اینگونه باشد گرفتار دودهای مختلف.
سال 1406 نیز 13 سال دیگر خواهد آمد آن هم همچون برق.
بیاییم این نونهالان عزیز را همچون بذری که باید با نهایت دقت مراقبت کرد تا به بار بنشیند تا دیپلم همراهی کنیم.
اگرچه کسانی برای ما آنچه باید انجام میدادند به نحو احسن انجام ندادند و شاید تقصیر خودمان هم بود ولی از همه عزیزان فعلی آموزش و پرورش شهرستان کازرون و پدران و مادران بزرگوار خواهش میکنم همت کنند و سال 1406 را به یاد داشته باشند.
ببینم 13 سال دیگر از این عزیزان شاداب، این غنچه هایی که 13 سال دیگر میوه نو رسیده این شهرستان خواهند شد چند نفرشان باعث افتخار پدر و مادرشان خواهند شد. چند نفرشان با ورود به دانشگاه های معتبر و در رشته های عالی به درد مردم جامعه خواهند خورد.
13 سال دیگر همین فرداست.
عزیزان مربی مهدهای کودک شهرستان! آینده شهرستان در دستان شماست. امانات ما تحویل شماست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹