پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۱۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۱
فرماندار کازرون در مراسم طرح استقبال از دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه پیام نور:
حمیدرضا گرامی فرماندار کازرون اظهار داشت: مسئولیت شما و اساتید و مدیران مسئولیت مستقیم و به نوعی سرنوشت ساز برای جامعه ما است و دانشگاهیان خط مقدم تهدیدهایی است که نظام جمهوری اسلامی برآن مواجه است.

به گزارش دريافتي كازرون نما از روابط عمومی دانشگاه پیام نور کازرون، فرماندار شهرستان كازرون در اين مراسم با اشاره به اینکه قشر دانشجو تأثیرپذیر و تأثیرگذار در جامعه هستند، افزود: افکار، گفتار و اعمال خود را در این سنین که بهترین دوران است، طوری تنظیم کنید که نشاط و امیدواری آینده ای که متعلق به شماست در آن صورت گیرد که این امر زمانی محقق می شود که شما دانشجویان هدفدار و جهت دار و با برنامه حرکت کنید.

گرامی با اشاره به اینکه امروز با وجود دو طیف دشمن درگیر سه جنگ نرم ، اقتصادی و سیاسی هستیم، بیان نمود: جنگ اقتصادی که نسخه تجویزشده در مقابل جنگ اقتصادی را قطب نمای جمهوری اسلامی مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی می باشد.

فرماندار کازرون تصریح نمود: دشمنان نظام با جنگ سیاسی درصدد هستند با قدرت های رسانه ای و فضای مجازی در جامعه بین الملل برای مسئولین نظام، انزوایی را ایجاد کنند.

گرامی در ادامه با اشاره به هدف داعش که می خواهد یک چهره خشن و زشت از اسلام را به دنیا نشان دهد، بیان نمود: گروه داعش خیلی تلاش کرد از خاک ایران وارد شوند اما اهداف آنها با هوشیاری و آمادگی نیروهای امنیتی و تدابیر مقام معظم رهبری خنثی شد.

وی توجه به کرسی های آزاداندیشی و راه اندازی شرکت های دانش بنیان را در دانشگاه خواستار شد و اعلام نمود مدیریت شهرستان این آمادگی را دارد تا از نقطه نظرات و پیشنهادات شما دانشجویان در جهت رشد و شکوفایی شهرستان استفاده نماید.

نویسنده: محمدجعفر شفيعي
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
ROMANIA
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
0
1
خدمت جناب اقای فرماندار عزیز...متاسفانه دانشگاه ازاد که قدیمی ترین و بزرگترین دانشگاه کازرون است بدست نا... ترین افراد جامعه مدیریت میشود و متاسفانه اقدامی نشده است...واقعا جای تاسف است افرادی که همه و همه اوضاع و احوالشان را خوب می داننند همچنان سکان این نهاد علمی، ف هنگی را در دست دارند...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اذان صبح
۰۵:۰۳:۲۶
طلوع افتاب
۰۶:۲۸:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۰۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۵:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۰۴