پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۱۹۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۰
ابراهیمی بازکن تیم تراکتورسازی در جمع کودکان بنیاد چتر خوشبختی:
بازیکن تیم تراکتور سازی تبریز گفت: سرطان پایان راه نیست . خوشبختانه امروزه با دست یابی به دانش های نوین پزشکی بسیاری از موارد قابل برطرف شدن است.
هم زمان با  روز جهانی کودک و در حمایت از کودکان نیازمند شهرستان کازرون بنیاد چترخوشبختی با دعوت از محمد ابراهیمی بازیکن لیگ برتری تیم تراکتور سازی تبریز اقدام به برگزاری مسابقه فوتبال نمادین نمود.
 
 
این دیدار نمادین که در قالب دو تیم  با حضور کودکان عضو بنیاد چتر خوشبختی و تعدادی از حامیان بنیاد برگزار گردید صحنه های شاد و جذابی را به همراه داشت. این بازی با نتیجه 5 بر 3 به نفع کودکان بنیاد چتر خوشبختی پایان یافت.
 
 
ابراهیمی در حاشیه این دیدار با ابراز خوشحالی  از حضوردر جمع همشهریان خود به خصوص خیرین بنیاد چتر خوشیختی اظهار کرد: همانگونه که در آموزه های دینی ما  توصیه شده است، کمک به همنوع دارای برکات  ویژه ای در زندگی هر کدام از ما است.
 
 
بازیکن تیم تراکتور سازی تبریز گفت: کودکان شادی بخش جامعه هستند و رفع مشکلات این قشر از جامعه وظایف  همگانی است. به خصوص این که به تحصیل و یا درمان فرشتگان معصومی کمک کنیم که  در آینده شکوفایی جامعه را به همراه خواهند داشت.
 

ابراهیمی گفت: سرطان پایان راه نیست . خوشبختانه  امروزه با دست یابی به دانش های نوین پزشکی بسیاری از موارد قابل برطرف شدن است.

وی ابراز امیدواری کرد در سفر های بعد بتواند با معرفی بنیاد چتر خوشبختی به دیگر ورزشکاران بزرگ کشور زمینه حضور آنان را در شهرستان کازرون و در جمع اعضای بنیاد چتر خوشیختی فراهم سازد.

در پایان این دیدار تابلو خوشنویسی زیبایی به تحریر حسین داوودی و تندیسی از بیشاپور و تندیس یادبود بنیاد چترخوشبختی توسط حاج آقا شریفی، مسئول دفتر امام جمعه کازرون  و روان بد مدیر عامل بنیاد چترخوشبختی به پاس حضور در جمع کودکان به امید ابراهیمی اهدا گردید
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
0
2
بسیار کار جالبیه امیدواریم این حرکات در شهرمون ادامه داشته باشه و چهره های سرشناش و مشهور کازرونی دعوت بشن برای کمک به محرومین شهرستان ...... کازرون نمای عزیز خبر یک اشکال هم داره ایم اسم آقای ابراهیمی محمد هست که شما خط آخر خبر نوشتید امید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
اميد، برادرشه كه در استقلال بازي ميكنه!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
0
0
درود بر آقای ابراهیمی و اقدام قشنگشون و همچنین خسته نباشید به بچه های بنیاد چترخوشبختی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اذان صبح
۰۵:۰۳:۲۶
طلوع افتاب
۰۶:۲۸:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۰۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۵:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۰۴