پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۱۸۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۲
یادواره شهدای کارمند با حضور مسئولین ادارات و سازمانها در دانشگاه پیام نور کازرون برگزار شد.

به گزارش دريافتي كازرون نما از روابط عمومی دانشگاه پیام نور کازرون، دکتر اسداله جعفری سرپرست دانشگاه با گرامیداشت شهدای کارمند اظهار داشت: هرسال در آغاز سال تحصیلی تقارن پرمعنای بهار علم و دانش را با هفته گرامیداشت دفاع مقدس تجربه می کنیم که می تواند در عمق خود التقاط جهاد و علم را برساند.

وی با اشاره به اینکه امروز به عنوان نیاز اساسی کشور تحت عنوان جهاد علمی لازم است نگریسته شود، افزود: بطوری که چنانچه علم با عمل توأم شود، سعادت میهن اسلامی را به همراه دارد.

دکتر جعفری عنوان نمود: زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و همین خود نوعی جهاد است که امروز سخت وجودش احساس می شود.

  در ادامه سرهنگ غلامرضا شرفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون طی سخنانی اظهار داشت:  در دوران عمر پر برکت انقلاب اسلامی، دستاوردهای جهشی متکی به معنویت این نظام الهی از چنان گستردگی و تنوعی برخوردار بوده که امروزه نه تنها اندیشمندان و صاحبنظران بی‌طرف غربی و شرقی، بلکه دشمنان قسم خورده این مرز و بوم نیز بر عظمت آن اذعان داشته و به کارآمدی بالای آن اعتراف دارند.

 وی افزود: برای درک بهتر دستاوردهای کشور در ابعاد مختلف، لازم است مروری گذرا داشته باشیم به شرایط کشور در آن روزگار، شرایطی که می‌تواند برای ارائه قضاوت بهتر و دقیق‌تر در مورد عظمت دستاوردهای انقلاب اسلامی در مقایسه وضعیت فعلی کشور با وضعیت قبل از انقلاب و نیز سایر کشورهای همسطح، موثر واقع شود.

در ادامه سرهنگ شرفی با بیان اینکه امروز جنگ نرم رسانه ای بر ضد جامعه ایرانی در ظاهر و محتوا گسترده تر شده و ابعاد بسیار وسیعی پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: شبکه های جدید بیشتر به مسائل فرهنگی اجتماعی تکیه کرده است بطوری که امروز خانواده و روابط انسانی به عنوان بزرگترین سرمایه جامعه را هدف قرار داده اند.

در پایان از خانواده های شهدای کارمند تجلیل به عمل آمد.

نویسنده: محمدجعفر شفيعي
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
2
1
سلام، با تشکر از مدیریت سایت از اطلاع رسانی به موقع ، خداوکیلی این مطالب رو بذارید تا جرقه باشه برا ایشون تا در کاراش انشالله موفق و پیروز باشه. از فرماندار محترم سوال کنید:چکار واجب تر از یادواره شهدا کارمند بود که ترجیع در این مراسم شرکت نکنید؟جالب تر اینه که سخنران اصلی جلسه ایشون بوده و در تمام بنرهای سطح شهر که بااپوا بیت المال با تیتر بزرگ نتهیه شده وشته سخنران :حمیدرضا گرامی، آقای فرماندار برادر محترم شما پاسدار خون شهدا بودید و به واسطه خون شهدا است که این پس و مقام رسیدید، چطور شد تو این فاصله اندک تو مراسم یادواره اونا هم شرکت نکردید، تو اون جلسه تبلیغاتی معارفه که نماینده براتون فراهم کرده حرفای خوبی زدید و باعث خوشحالی دلسوزان نظام شدید ،و لی تو چند ما چیزی از اونا از شما ندیدیم و اما برعکس با کاراتون بعضی از مواقع دل خانواده شهدت رو خون کردید ، منو یاد یه جمله انداختید که نوشته میشود نکند عکس شهدا رو ببینید و عکس اونا عمل کنیم.. چطور شد اجازه دادید با یه بسیجی "جانباز و از همه مهمتر خانواده شهید این طوری برخورد بشه و به نحو زننده و برنامه ریزی شده عمل بشه، پس شما وظایف سی وسه ساله دفاع از آرمانهای خون شهدا برای این مدت اندک فرمانداری فراموش کردید، فردا قیامت اگه این شهید جلو شما رو بگیره چه جوابی دارید بدید،چطور میخواید تو چشم مادر شهدا نگاه کنید، جناب گرامی من به عنوان یک برادر کوچک به همون خون شهدا و به همون خون شهیدی که تو جلسه اول معارفه جلسه رو به نامش مزین کردید سردار شهید احمدرضوانی که درود خدا بر آن باد قسم میدم بازیچه تصمیم گیری افراد نشید ، فردای فیامت هر شخص پاسخگویی اعمال و رفتار خودش است، زمان خدمت کوتاه است تلاش کنید مشکلی از مشکلات شهرستان حل کنید نه مشکلی به آن اضافه کنید، درسته که جنابعالی با تلاش نماینده اومدی ولی بدونید نماینده دولت هستید نه نماینده ایشون.خداوکیلی یه نگاه به عملکرد چند ماه خود بینداز ببین چه گفتید،چند تاش عملیاتی شده، نه وعده داده شده
حبیب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
0
4
من بعنوان یک بسیجی وخانواده شهید از جناب اقای گرامی بسیار ممنون وسپاسگزارم وبه جرات می گویم اقای که از شما انتقاد کرده نه رزمنده هست نه خانواده شهید فقط به خاطر این است که از فرمانداری بیرونش کردی
سیدرضا بازیار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
0
0
ممنون :)
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴