پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۴
مدیرعامل اتوبوسرانی کازرون:
مديرعامل سازمان اتوبوسراني در جلسه طرح ساماندهی سرویس‌های مدارس توسط مدیریت حمل ونقل شهری کازرون اظهار کرد: ساماندهی سرویس‌های مدارس یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها و برنامه‌های این سازمان است که بر اساس تدابیر اندیشیده شده این مهم اجرایی خواهد شد.

به گزارش كازرون نما، پيمان پيران با بیان این که سرویس مدارس یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های اولیای دانش‌آموز است افزود: همزمان با بازگشایی مدارس اجرای این طرح آغاز شده وبه نحو مطلوبی در حال اجرا است.

 

این مسئول با تأکید بر اینکه روند ساماندهی سرویس مدارس تا پایان سال تحصیلی ادامه خواهد داشت افزود: خانواده‌ها برای امنیت روحی و روانی خود و فرزندانشان در مواجهه با مشکلاتی از قبیل ترافیک‌های سنگین، ازدحام جمعیت، خطر رانندگان مبتدی و ... در مسیر رفت و آمد ترجیح می‌دهند از سرویس دانش‌آموزی مناسب استفاده کنند،‌ لذا ما نیز به عنوان متولی این مهم تمام تلاش خود را برای ارائه خدمت به مردم و دانش‌آموزان به کار خواهیم گرفت و نظارت دقیقی را بر روی سرویس‌های مدارس انجام خواهیم داد.

 

پیران خاطرنشان کرد: طرح ساماندهی سرویس مدارس از مهم‌ترین اقداماتی است که با هدف روان سازی ترافیک، ارتقای سلامت و ایمنی دانش‌آموزان و فرهنگ استفاده از وسایط نقلیه عموی توسط مدیریت حمل ونقل شهری کازرون انجام می‌شود.

 

مدیر عامل اتوبوسرانی کازرون با بیان این که برای نخستین بار امسال ساماندهی خودروهای شخصی فعال در بخش سرویس مدارس نیز بر عهده مدیریت حمل ونقل شهری بوده است تصریح کرد:بنا بر توافقات انجام گرفته با اداره آموزش و پرورش آنها نیز تحت آموزش‌های لازم توسط سازمان حمل ونقل قرار گرفتند و بعد از تایید صلاحیت این افراد و همچنین انجام معاینه فنی خودروها (ویژه سرویس مدارس) و دریافت برچسب مخصوص امکان کار کردن در بخش سرویس مدارس را پیدا کرده اند.

وی گفت: خدمات رسانی مطلوب ناوگان حمل ونقل در ابتدای مهر ماه شروع گردیده و به همین منظور تمامی نقاط پرمسافر و پر تردد شهر کازرون شناسایی و هماهنگی‌ها برای خدمات رسانی مطلوب در ساعات اوج مسافر در این خطوط انجام شده است.

 

-افزایش تعداد گشت‌های نظارتی مدیریت حمل ونقل شهری

 

پیران بیان کرد: گشت‌های نظارتی مدیریت حمل ونقل شهری کازرون افزایش یافته و تجهیز شده است و در نقاط پر تردد شهر مستقر شده‌اندو چنان چه مواردی از تخلفات یا کمبود وسیله حمل ونقل عمومی اعلام شودبه نحو مطلوب مدیریت می گردد.

 

مدیرعامل اتوبوسرانی کازرون گفت: حضور به موقع و غیبت‌های رانندگان وسایل حمل ونقل عمومی در سطح شهر کازرون کنترل و نظارت خواهد شد و چنان چه تخلفی از سوی رانندگان صورت گیرد به طور قطع با آنها برخورد خواهد شد.

نویسنده: رحيم زارع
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸