پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۲
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان فارس با توجه به مسدود كردن چاههاي غير مجاز عنوان كرد:
حميدرضا دهقانی با بیان اینکه شوری آب در استان فارس افزایش یافته، اظهار کرد: با عزم دستگاه‌های انتظامی و قضایی در شهرستان کازرون 203 حلقه چاه غیرمجاز در اطراف دریاچه پریشان مسدود شده و با اینکه فکر می‌کردیم با واکنش مردم منطقه روبه‌رو شویم اما مردم همکاری خوبی داشته و از افزایش تعداد چاه‌های غیرمجاز گلایه داشتند.
به گزارش كازرون نما، مديرعامل شركت آب منطقه‌اي استان فارس با بیان اینکه مردم نیز به این نتیجه رسیدند که وجود چاه‌های غیرمجاز تهدیدی برای آینده و توسعه منطقه است، گفت: وزارت نیرو نیز از این فعالیت استقبال کرده و باید به فکر امرار معاش صاحبان چاه‌های غیرمجاز بود و با اختصاص مبالغی که وزارت نیرو در نظر گرفته این افراد در راستای راه‌اندازی گلخانه و دامداری‌ و غیره تشویق و حمایت می‌شوند تا با استفاده از صنایع روستایی برای افراد بومی اشتغال ایجاد شود.
وی با اشاره به اینکه شرکت آب منطقه‌ای برای تحقق اهداف خود نیاز به حمایت دولت دارد، افزود: باید طرح پرکردن چاه‌های غیرمجاز در کل استان فراگیر شود و در این زمینه نیاز به همکاری نیروی انتظامی و قوه قضائیه است.
حميدرضا دهقاني با بیان اینکه هزاران دستگاه حفاری غیرمجاز توقیف شده، خاطرنشان کرد: همکاران ما با زحمت بسیار زیاد این دستگاه‌ها را توقیف می‌کنند اما به راحتی با حکم دستگاه قضایی و با جرائم بسیار کم این دستگاه‌ها آزاد شده و به فعالیت خود ادامه می‌دهند.
نویسنده: سرويس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳