پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۱۴۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۱
مسئول بنیاد خیریه چتر خوشختی کازرون خبر داد:
مسئول بنیاد خیریه دانشجویی چتر خوشبختی از برپایي دومین بازارچه خیریه درشهرستان کازرون خبر داد وگفت: این بازارچه خیریه توسط اعضای بنیاد از 6 الی 8 مهرماه امسال برپا می شود ودر این بازارچه اعضا با ارائه توانمندی های خود دربخش های هنری، آشپزی وخدمات پزشکی عواید به دست آمده را صرف کمک به کودکان بیماری‌های خاص در شهرستان می نمایند.

به گزارش كازرون نما، فرزاد روانبد مسئول بنیاد دانشجویی چتر خوشبختی با بیان این که هدف از تاسیس این بنیاد این است که دانشجویان در حال تحصیل دغدغه ای دیگری جز کسب علم نداشته باشند اظهار کرد: بنیاد دانشجویی چتر خوشبختی در سال 92 با حضور دانشجویان وبرخی اساتید دانشگاه های کازرون راه ‌اندازی شده و در این مدت زمان در تعامل با خیرین ومتمولین شهرستان توانسته است به اهدف خود نزدیک شود وتوانست در فروردین ماه امسال نخستین بازارچه خود را راه اندازی کند.

مسئول بنیاد دانشجویی چتر خوشبختی گفت: خوشبختانه با استقبال دانشجویان وخیرین شهرستان این بنیاد با گسترش دامنه فعالیت خود کودکان مبتلا به بیماریهای خاص را نیز تحت پوشش خود در آورده است. وی با اشاره به این که گسترش فرهنگ همیاری در جامعه از دیگر برنامه های بنیاد دانشجویی چتر خوشبختی است، افزود: این بنیاد با شناسایی افراد با صلاحیت والبته نیازمند که به دلیل مشکلات مالی توانایی ادامه تحصیل و یا پرداخت هزینه های درمانی بیماریهای خاص ناتوان مانده اند به یاری آنها می شتابد.

روانبد تربیت افراد متخصص ومتعهد که در آینده  برای جامعه مفید واقع می شوند را دستور کار بنیاد عنوان واظهار کرد: به لطف الهی تاکنون بنیاد دانشجویی چتر خوشبختی توانسته است 22 نفر به صورت مستقیم و15 نفر را به صورت غیر علنی تحت پوشش قرار دهد وآنها را در رفع مشکلات مالی یار ینماید.

وي  از برپایی بازارچه خیریه برای نخستین بار در شهرستان کازرون خبر داد وگفت: این بازارچه خیریه توسط اعضای بنیاد از 6 الی 8 مهرماه امسال در اداره فرهنگ و ارشاداسلامی کازرون برپا می شود و در این بازارچه اعضا با ارائه توانمندی های خود دربخش های هنری، آشپزی وخدمات پزشکی عواید به دست آمده را صرف کمک به کودکان بیماریهای خاص در شهرستان می نمایند.

روانبد با بیان اینکه در این بنیاد حفظ کرامت افراد تحت پوشش بسیار دارای اهمیت است تصریح کرد: امیدواریم که برپایی این بازارچه مورد استقبال همشهریان و بخصوص مسئولین قرار گیرد و در مقاطع زمانی مختلف با برپایی این گونه بازارچه ها بتوانیم فرهنگ همیاری وخیریه را در جامعه گسترش دهیم.

وی گفت: این بازارچه خیریه برای دومین‌بار در یک شهرستان خارج از مرکز استان برگزار می‌گردد و علاقه مندان علاوه بر حضور در این بازارچه می‌توانند کمک های مالی خود را به حساب 831 بانک قائم کازرون با نام بنیاد خیریه چتر خوشبختی واریز نمایند.

مسئول بنیاد دانشجویی چتر خوشبختی افزود: خوشبختانه این بنیاد توانسته است در میان خیرین کشور نیز مورد حمایت قرار گیرد به گونه ای که از میان هنرمندان و ورزشکاران برجسته کشور هدایای ارزشمندی به منظور عرضه در این بازارچه هدیه شده است.

نویسنده: رحيم زارع
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
5
0
چراآقای روانبدباسازمان بهزیستی همکاری نداردچراخودسرانه عمل میکند فکرکنم بیشتربرای منافع شخصی خودباشد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
0
4
خیلی عالی است
با تشکر از همه که کمک کردند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
0
4
خانم یا آقای محترم منافع آقای روانبد کمک به بیماران سرطانی است. فعالیت بنیاد ربطی به بهزیستی ندارد. مگه فقط قراره بهزیستی کمک کنه؟ ما کازرونی ها به جوان فعالی مثل آقای استاد فرزاد روانبد میبالیم. و از خدای بزرگ فقط سلامتی ایشون رو میخوایم. خدا حفظشون کنه.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۲۸
اذان صبح
۰۵:۱۲:۰۹
طلوع افتاب
۰۶:۳۵:۱۲
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۳۲
غروب آفتاب
۱۹:۳۱:۰۸
اذان مغرب
۱۹:۴۷:۳۳